Ogłoszenie z dnia 2022-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00072623/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Druk materiałów towarzyszących wystawie "Kobieta w czasach Wazów" oraz materiałów promocyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366209736
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zamkowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-010
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413444014
1.5.8.) Numer faksu: 413448261
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mnki.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mnki.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Druk materiałów towarzyszących wystawie "Kobieta w czasach Wazów" oraz materiałów promocyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27ae2a8f-9933-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106244
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00057094/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Druk materiałów towarzyszących wystawie "Kobieta w epoce Wazów" oraz materiałów promocyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072623/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP.261.2.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7218,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest druk, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (rozdz. IV SWZ), wskazanych poniżej materiałów, wraz z dostawą do siedziby Muzeum Narodowego w Kielcach, Plac Zamkowy 1, 25-010 Kielce:
1) Druki do wystawy Kobieta w czasach Wazów
a) Zaproszenie: nakład 500 szt.
b) Plakat: nakład 10 szt.
c) Plakat : nakład 3 wzory po 1 szt.
d) Banner: nakład 2 wzory po 1 szt.
e) Bilet: nakład 3000 szt., 1 wzór
f) Zakładka: nakład 100 sztuk
g) Notes: nakład 100 szt.
2) Druki promocyjne
a) Zaproszenie: nakład 700 szt.
b) Bilet: nakład: 2 wzory po 5000 szt.
c) Torba papierowa biała: nakład: 500 szt.
d) Zakładka: nakład 100 sztuk
e) Plakat: nakład 5 wzorów po 2 szt.
f) Plakat: nakład 2 wzory po 1 szt.
2. Wszelkie niezbędne materiały do realizacji zamówienia (projekty graficzne) zostaną przekazane Wykonawcy drogą elektroniczną lub inną, ustaloną z Wykonawcą.
3. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia został zawarty w rozdz. IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5149,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13443,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5149,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Studio Reklamy Kreatyw Marcin Hauer
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571853816
7.3.3) Ulica: Kalinowa 38
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-148
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STUDIO REKLAMY KREATYW MARCIN HAUER
jakie przetargi wygrała firma
STUDIO REKLAMY KREATYW MARCIN HAUER
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5149,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie wycen nieruchomości Gminy Kielce i Skarbu Państwa
- Remont drogi wojewódzkiej nr 767 m. Bogucice Pierwsze od km 5+880 do km 6+755 dł. 875 mb
- Transport autokarowy do Wiednia i do Bydgoszczy ADP.2301.51.2025
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Rozwój ruchu rowerowego i pieszego na terenie miasta Kielce": Odcinek 3
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w postaci pomp aktywnie wspomagających krążenie wraz z zakupem 2 kpl. jednostki sterującej pompy na potrzeby WSzZ w Kielcach
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie możliwości drukowania, kopiowania, skanowania, faksowania, dostawy materiałów eksploatacyjnych i serwis urządzeń
- Wydanie monografii naukowych
- Przygotowanie, produkcja i dostarczenie wydawnictw muzycznych wraz z poligrafią z płytami winylowymi - 2 części
- Druk wraz z dostawą kolorowanek dla dzieci oraz przewodników po Muzeum
- Usługi druku i dostawy materiałów promocyjnych i poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego - V części
- 29.2025 Sukcesywne usługi drukowania i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.