Ogłoszenie z dnia 2021-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00056465/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106253 z dnia 2021-07-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wycięcia drzew i wykonania nasadzeń zastępczych wraz z trzyletnią pielęgnacją.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630603890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Spychalskiego 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-553
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61 835 79 07
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: f.waligora@posir.pzonan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wycięcia drzew i wykonania nasadzeń zastępczych wraz z trzyletnią pielęgnacją.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44c2161a-b702-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106253
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000878/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Usługa wycinki drzew, krzewów i wykonania nasadzeń kompensacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056465/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.240.25.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 116240,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi usługa wycięcia drzew z nieruchomości położonej przy ul. Warmińskiej 1 w Poznaniu (Oddział Golęcin), (nieruchomość oznaczona geodezyjnie jako: obręb 0020 Golęcin, arkusz mapy 36, dz. nr 18/2), zgodnie z decyzją Marszałka Województwa Wielkopolskiego DSR-IV.7120.1.29.2021 – dotyczy wycięcia 60 drzew oraz dokonania nasadzeń kompensacyjnych 59 drzew na nieruchomościach położonych:
- przy ul. Warmińskiej 1 (działka oznaczona w ewidencji gruntów numerem 18/2, arkusz 36 obręb 20 Golęcin),
- na os. Batorego (działki oznaczone w ewidencji gruntów numerami: 189/84, 189/89, 253/23, arkusz 15 obręb 53),
- na os. Piastowskim (działka oznaczona w ewidencji gruntów numerem 10/1m arkusz 16, obręb 05 Rataje).
Nowe nasadzenia zostaną objęte przy Wykonawcę trzyletnią pielęgnacją odpowiednio do 30 września 2022 roku, 30 września 2023 roku oraz 30 września 2024 roku. W ramach pielęgnacji Wykonawca zobowiązany jest do podlewania drzew, ich nawożenia a w przypadku uszkodzenia lub obumarcia drzewa do jego wymiany. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SWZ.
2. Dla przedmiotowego zamówienia Zamawiający ustala prawo opcji. Jest nim objęta wycinka 9 drzew z nieruchomości położonej przy ul. Warmińskiej 1 w Poznaniu (Oddział Golęcin), na działce oznaczonej w ewidencji gruntów numerem 18/2, arkusz 36, obręb 20 Golęcin, zgodnie z decyzją Marszałka Województwa Wielkopolskiego DSR-IV.7120.1.33.2021, następnie dokonanie nasadzeń kompensacyjnych 9 drzew na nieruchomości położonej przy ul. Warmińskiej 1 w Poznaniu (Oddział Golęcin), (nieruchomość oznaczona geodezyjnie jako: obręb 0020 Golęcin, arkusz mapy 36, dz. nr 18/2) i objęcie tych nasadzeń trzyletnią pielęgnacją.
Zamawiający skorzysta z prawa opcji po uprawomocnieniu się decyzji zezwalającej na wycinkę drzew, najpóźniej w terminie do 30 czerwca 2021 roku, przekazując Wykonawcy w postaci elektronicznej na podany przez niego adres e-mail informację o skorzystaniu z prawa opcji.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy opłaconej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku – innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem umowy z sumą gwarancyjną nie niższą niż: 50 000,00 złotych (pięćdziesiąt tysięcy złotych). Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej powinno obejmować odpowiedzialność cywilną, deliktową i kontraktową za szkody osobowe i rzeczowe oraz ich następstwa. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał polisy, bądź innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie (kopia, oryginał do wglądu).
4. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy przy realizacji niniejszego zamówienia, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszystkie czynności składające się na realizację zamówienia. Przed zawarciem umowy w sprawie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia, że wskazane osoby będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w trakcie realizacji zamówienia.
5. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym nie krótszym niż 7 dni kalendarzowych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi ww. czynności.
6. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności w zakresie: adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, stanowisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Nieprzedłożenie kopii umów w wyznaczonym terminie traktowane będzie jako niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących wskazane czynności na podstawie umowy o pracę i skutkować będzie naliczaniem kar umownych, określonych w projekcie umowy do niniejszego postępowania.
7. Zamawiający zastrzega możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.
8. Nieprzedłożenie dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie, oświadczenia o zatrudnieniu, najpóźniej w dniu wyznaczonym na zawarcie umowy traktowane będzie jako uchylanie się przez wybranego Wykonawcę od zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77211600-8 - Sadzenie drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90266,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90266,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GreenQL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811856715
7.3.3) Ulica: ul. Norwida 15/32
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-867
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90266,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych
- Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
- Dostawa spektrometru emisyjnego ICP OES
- Wykonanie pól uwagi w terenowych jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu - 2 części.
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu na potrzeby Oddziału Terenowego TVP S. A. w Poznaniu w likwidacji.
- Dostawa przeciwciał monoklonalnych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 188 Klukowo-Krajenka w zakresie budowy ścieżki rowerowej .
- Bieżące utrzymanie pasa drogowego na terenie powiatu iławskiego w 2025 r.
- Podcinka koron drzew oraz wycinka drzew na działkach Gminy Skarżyska - Kamiennej w 2025 r.
- Usługi polegające na wykonaniu nasadzeń drzew/krzewów, wraz z pielęgnacją, na terenach należących do gminy Opole.
- Konserwacja i utrzymanie terenów zieleni wokół obiektów Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów
- Bieżące utrzymanie terenów zielonych w pasach drogowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.