Ogłoszenie z dnia 2022-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00099355/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
- 2022/BZP 00132821/01 - Wynik z dnia 2022-04-25
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa sukcesywna filtrów do układów klimatyzacyjnych i wentylacyjnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001324
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Gagarina 11
1.4.2.) Miejscowość: Toruń
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@umk.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.umk.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106291
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00099355/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.11. Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów Przed zmianą:
1. Zamawiający, działając na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej przy składaniu przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w rozdziale X ust. 4 SWZ.
2. Przedmiotowe środki dowodowe (próbki), o których mowa w rozdziale X ust. 4 SWZ muszą być złożone przez wykonawcę za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca w terminie i miejscu wskazanym poniżej:
Przedmiotowe środki dowodowe (próbki filtrów) należy:
1) umieścić w zbiorczym opakowaniu (np. kartonie/kartonach) i oznakować w następujący sposób:
„Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Dział Zaopatrzenia i Transportu
ul. Wieleńska 1, pok. 5
87 - 100 Toruń
Przedmiotowe środki dowodowe na: dostawę sukcesywną filtrów do układów klimatyzacyjnych i wentylacyjnych (nr ref.: 90-DZP.261.026.2022)”,
2) opatrzyć nazwą i dokładnym adresem wykonawcy,
3) złożyć przed upływem terminu składania ofert na adres: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Dział Zaopatrzenia i Transportu, ul. Wileńska 1 pok. 5.
Po zmianie:
1. Zamawiający, działając na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej przy składaniu przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w rozdziale X ust. 4 pkt 1 SWZ.
2. Przedmiotowe środki dowodowe (próbki), o których mowa w rozdziale X ust. 4 pkt 1 SWZ muszą być złożone przez wykonawcę za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca w terminie i miejscu wskazanym poniżej:
Przedmiotowe środki dowodowe (próbki filtrów) należy:
1) umieścić w zbiorczym opakowaniu (np. kartonie/kartonach) i oznakować w następujący sposób:
„Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Dział Zaopatrzenia i Transportu
ul. Wieleńska 1, pok. 5
87 - 100 Toruń
Przedmiotowe środki dowodowe na: dostawę sukcesywną filtrów do układów klimatyzacyjnych i wentylacyjnych (nr ref.: 90-DZP.261.026.2022)”,
2) opatrzyć nazwą i dokładnym adresem wykonawcy,
3) złożyć przed upływem terminu składania ofert na adres: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Dział Zaopatrzenia i Transportu, ul. Wileńska 1 pok. 5.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
próbki filtrów - dowolnych rozmiarów filtr kieszeniowy - 1szt. oraz filtr kasetowy - 1 szt..
Po zmianie:
1) próbki filtrów - dowolnych rozmiarów filtr kieszeniowy – 1 szt. oraz filtr kasetowy - 1 szt.;
2) w zakresie poz. 1-121 zestawienia szczegółowego – certyfikat potwierdzający rodzaj filtra i klasę filtracji zgodnie z normą ISO 16890;
3) w zakresie poz. 125-145 zestawienia szczegółowego wzorcowe (przykładowe) sprawozdania z badań zgodności z normą PN EN 1822 dla poszczególnych klas filtrów potwierdzające ich klasę filtracji;
4) w zakresie poz. 122-124 zestawienia szczegółowego pozytywny atest higieniczny PZH dla zastosowanych tkanin filtracyjnych.”,
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
próbki filtrów - dowolnych rozmiarów filtr kieszeniowy - 1szt. oraz filtr kasetowy - 1 szt..
Po zmianie:
1) próbki filtrów - dowolnych rozmiarów filtr kieszeniowy – 1 szt. oraz filtr kasetowy - 1 szt.;
2) w zakresie poz. 1-121 zestawienia szczegółowego – certyfikat potwierdzający rodzaj filtra i klasę filtracji zgodnie z normą ISO 16890;
3) w zakresie poz. 125-145 zestawienia szczegółowego wzorcowe (przykładowe) sprawozdania z badań zgodności z normą PN EN 1822 dla poszczególnych klas filtrów potwierdzające ich klasę filtracji;
4) w zakresie poz. 122-124 zestawienia szczegółowego pozytywny atest higieniczny PZH dla zastosowanych tkanin filtracyjnych.”,
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-04-04 11:00
Po zmianie:
2022-04-06 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-04-04 11:30
Po zmianie:
2022-04-06 11:30
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- ZAPOBIEGANIE ZAGROŻENIOM W OPERACJACH LOTNICZYCH, ODSTRASZANIE PTACTWA I ZWIERZYNY NA TERENIE LOTNISKA WOJSKOWEGO W LATKOWIE
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Turobin
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa nowych, wolnych od wad, wykonanych zgodnie z normami branżowymi krzeseł ergonomicznych na potrzeby 4 jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Toruń w ramach projektu: "Zdrowi i aktywni 2"
- Usługa udostępniania sali sekcyjnej wraz z wyposażeniem i obsługą technika sekcyjnego oraz miejsc do przechowywania zwłok na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Toruniu i prokuratur rejonowych
- Usługa serwisowa aparatu BD BRUKER MALDI BIOTYPER SIRIUS
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.