Ogłoszenie z dnia 2025-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00616917/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wybór Operatora infrastruktury Kotłowni w Świątkach oraz dostawy ciepła oraz ciepłej wody do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świątkach, Żłobka oraz pozostałych odbiorców od 01-01-2025 do 31-12-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIĄTKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 87
1.5.2.) Miejscowość: Świątki
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-008
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 896169232
1.5.8.) Numer faksu: 896169822
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swiatki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiatki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-75cd1f73-ebf0-4563-8b61-f7fbcefe58c61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wybór Operatora infrastruktury Kotłowni w Świątkach oraz dostawy ciepła oraz ciepłej wody do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świątkach, Żłobka oraz pozostałych odbiorców od 01-01-2025 do 31-12-20272.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75cd1f73-ebf0-4563-8b61-f7fbcefe58c6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00106324
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00616917
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROS.271.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 777540,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Wybór Operatora infrastruktury Kotłowni w Świątkach oraz dostawy ciepła oraz ciepłej wody do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świątkach, Żłobka oraz pozostałych odbiorców od 01-01-2025 do 31-12-2027 utrzymanie i eksploatacja urządzeń Kotłowni i instalacji ciepłowniczej
Właścicielem infrastruktury ciepłowniczej będącej przedmiotem zamówienia jest Gmina Świątki.
Łączne szacunkowe roczne zapotrzebowanie mocy z uwzględnieniem strat
obiekt / zapotrzebowanie ciepła CO / zapotrzebowaie Qcwu średnie / zapotrzebowanie Qcwu maksymalne / Razem CO i
Qcwu średnie
1 (kw) / (kw) / (kw) / (kw)
2 Przedszkole / 74,60 / 3,5 / 23,7 / 78,1
3 Budynek szkolny nr 1 / 263,50 / 16,2 / 76,1 / 279,7
4 Budynek szkolny nr 2 / 39,40 / 6,9 / 40,1 / 46,3
Razem Zespół Szkolno-Przedszkolny / 377,5 / 26,6 / 139,9 / 404,1
Przewidywana roczna łączna produkcja ciepła na podstawie danych z ubiegłych lat wynosi rocznie około 5 500 GJ.
W okresie 3 lat szacunkowo produkcja ciepła będzie wynosić 16 500 GJ (w okresie obowiązywania umowy) .
Roczne zapotrzebowanie na ogrzanie Zespołu Szkolno Przedszkolnego i Żłobka w ilości 1 496 GJ.
Zamówienie obejmuje ogrzewanie w okresie 3 lat obowiązywania umowy. Szacunkowe zapotrzebowanie na ogrzanie w
okresie trzech lat Zespołu Szkolno Przedszkolnego i Żłobka wynosi 4 488 GJ
Łączne szacunkowe roczne zapotrzebowanie mocy dla wszystkich odbiorców z uwzględnieniem strat wynosi 918,4 kw
Przewidywane łączne roczne zużycie biomasy od 650 t do 800 t.
Wymagania w stosunku do stosowanego paliwa:
- odpady drewna świeżego nieimpregnowane i niepolewane żadną substancją, o granulometrii od 0 do 30 mm (zrębki, trociny, rozdrobnione drewno, brykiet, itp.);
- paliwo o wilgotność bezwzględnej od 10% do 30% w suchej masie.
Biomasa nie może zawierać zanieczyszczeń mechanicznych tj.: kamienie, metal, mogących zakłócić pracę instalacji
Zamawiającego. Wykonawca odpowiada materialnie za uszkodzenia urządzeń kotłowni wynikłe z niedotrzymania norm
jakościowych. Wykonawca odpowiada finansowo za awarie wynikłe wskutek niestosowania się do norm i zaleceń
producenta urządzeń. Naprawy nie gwarancyjne pokrywa z własnych pieniędzy.
Zamawiający oddaje w użytkowanie kotłownię wraz z urządzeniami takimi jak.
1.Kocioł stalowy wodny typu UNI-COM 980 z kompletną automatyką oraz wyposażony w multicyklon – 1 szt.
2.Wymiennik typu JADx9,88 FF.STA.CS – 4 szt.
3.Pompa obiegu kotłowego KSB ETL 065-065-160 – 1 szt.
4.Pompa pomieszczenia kotłowego typ. Magna 40-40 – 1 szt.
5.Pompa wody sieciowej KSB ETL 065-065-160 – 1 szt.
6.Zasobnik buforowy o pojemności 2500 dm3 – 2 szt.
7.Termometr techniczny 0-120 C – 4 szt.
8.Manometr cieczowy 0-6 bar z rurą syfonową i kurkiem manometrycznym – szt. 1
9.Naczynie wzbiorcze systemu otwartego o poj. Całkowitej 350 dm3 – 1 szt.
Specyfikacja Warunków Zamówienia Strona 5 z 22
10.Stacja demineralizacji wody SYR model 3200 z butlą 30 dm3 – 1 szt.
11.System podawania paliwa z kontenerem o wymiarach 2,0m x 6,0m x 2,0m – 1 szt.
12.Kocioł wodny Global F wielkość 60 z kompletem automatyki sterującej i zabezpieczeniowej Moc wyjściowa 696 kW – szt.1 (nieczynny)
13.Kocioł wodny Global F wielkość 30 z kompletem automatyki sterującej i zabezpieczeniowej Moc wyjściowa 348 kW – szt. 1 (nieczynny)
14.Magneto-odmulacz typu FOM, 508/125 – szt. 1
15.Refleksomat typ GG 2000 VS 150 – szt. 1
16.Pompa obiegu Kotła Global F 60 firmy grundfos typu UPS 65-120 F 3 stopniowa - szt. 2
17.Pompa obiegu Kotła Global F 30 firmy grundfos typu UPS 65-120 F 3 stopniowa - szt. 1
18.pompa obiegowa instalacji co w budynku kotłowni UPS 25-20 180 - szt. 1
19.Blok energetyczny c.w.u. 5 zbiorników z osprzętem o łącznej objętości V=4,25 m3 - kpl. 1
20.Zmiękczacz wody typu TW-OB.-035 - szt. 1
21.Wodomierz JS 1,5 do pomiaru wody uzupełniającej - szt. 1
22.Naczynie wzbiorcze typu B o pojemności użytkowej 400 dm3 - szt. 1
23.Filtr Mechaniczny BB10/1AKF - szt. 1
24.pompa wody uzupełniającej 65 PM - szt. 1
25.zbiornik wody uzdatnionej: zbiornik kondensatu typu A-1 wlk. 3 pojemności użytkowej 0,6 m3 – szt. 1
26.monitoring wizyjny składający się z:
1)Kamera HikVision DS-2CD1041-I - szt. 2
2)Rejestrator HIKVISION – szt. 1
3)Dysk 4TB Seagate - szt. 1
4)Rura do montażu kamer - szt. 1
5)okablowanie
oraz wiele pomniejszych urządzeń niezbędnych do funkcjonowania kotłowni
Urządzenia i przedmioty zamontowane w kotłowni w Świątkach w okresie do 2020 r.: Naczynie wzbiorcze o pojemności 0,4
m3 szt. 1
Blok energetyczny zbiorników c.w.u. szt. 7
Blok 100 – Buderus – 750L (właściciel wspólnota blok 100) szt. 1 Blok 104 – Buderus – 750L szt. 1 Przedszkole – Buderus –
750L (właściciel Urz. Gm.) szt. 1 Blok 102 – typ HSR-500 – 500L szt. 2 Blok 98 – typ HSR-500 – 500L szt. 2
Szczegóły w rozdziale V SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 668712,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 770589,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 668712,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych WODKAN Świątki, Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393877487
7.3.3) Ulica: Świątki 68B
7.3.4) Miejscowość: Świątki, .
7.3.5) Kod pocztowy: 11-008
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH WODKAN ŚWIĄTKI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH WODKAN ŚWIĄTKI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 668712,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja energii cieplnej do budynku Urzędu Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy
- "Dostawa energii elektrycznej dla Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- Zakup energii elektrycznej dla obiektów Powiatu Parczewskiego
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Kompleksowe dostarczenie energii cieplnej obejmująca przesyłanie i dystrybucję oraz sprzedaż energii cieplnej
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby IMW w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.