eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceTermomodernizacja domu studenckiego Politechniki Śląskiej "BABILON" przy ul. Krasińskiego 25a w Katowicach. Oznaczenie sprawy: IA1/B/21/17/NC



Ogłoszenie z dnia 2021-07-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106397 z dnia 2021-07-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja domu studenckiego Politechniki Śląskiej „BABILON" przy
ul. Krasińskiego 25a w Katowicach. Oznaczenie sprawy: IA1/B/21/17/NC

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 237-13-34, 237-13-35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.administracja.polsl.pl/zamowienia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Uczelnia Publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja domu studenckiego Politechniki Śląskiej „BABILON" przy
ul. Krasińskiego 25a w Katowicach. Oznaczenie sprawy: IA1/B/21/17/NC

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0efa3306-9cdf-11eb-b7a8-ba075a5bf367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106397

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036124/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IA1/B/21/17/NC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4398653,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące:
- remont zejść do piwnic
- remont loggii
- remont balkonów
- docieplenie ścian fundamentowych
- docieplenie ścian zewnętrznych
- docieplenie stropodachu
- wymiana poszycia dachowego
- naprawa kominów
- tynkowanie i malowanie elewacji
- częściową wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej
- wymianę parapetów zewnętrznych
- wymianę obróbek blacharskich
- wymianę instalacji odgromowej.
2. Kody CPV :
45000000-7 Roboty budowlane,
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne,
45312310-3 Ochrona odgromowa,
45321000-3 Izolacje cieplne,
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,
45410000-4 Tynkowanie,
45443000-4 Roboty elewacyjne.
3. Termin wykonania zamówienia :do 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 18

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 18

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 11

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2376783,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4270004,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2376783,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Siwarski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą TERMAL Wojciech Siwarski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5492289485

7.3.3) Ulica: Kacza

7.3.4) Miejscowość: Jawiszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-626

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2376783,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W pozycji: "Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań" prawidłową odpowiedzią jest "Tak" - pola nie można było edytować.
W poz. 4.3.1 podano wartość szacunkową razem z wartością przewidzianych zamówień z art. 214 ust. 1 pkt 7, tj. wartość całkowita: 4398653,53zł w tym wartość zamówień z art. 214 ust. 1 pkt 7: 1.015.073,89zł co daje wartość zamówienia podstawowego w wysokości: 3383579,64zł
2021-07-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.