Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00496810/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa i przebudowa świetlic wiejskich na terenie gminy Końskie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Końskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009797
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 1
1.5.2.) Miejscowość: Końskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umkonskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://umkonskie.bipgmina.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa i przebudowa świetlic wiejskich na terenie gminy Końskie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad602528-7ad7-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00106400
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023537/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa i przebudowa świetlic wiejskich na terenie gminy Końskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00496810
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.52.2022.EP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa budynku świetlicy wraz z zadaszoną wiatą oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w Wincentowie” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa i przebudowa świetlic wiejskich na terenie gminy Końskie”.Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z zadaszoną wiatą o powierzchni 156,78 m2 wraz z przebudową części ogrodzenia działki, miejscami postojowymi, wykonaniem niezbędnej infrastruktury technicznej, instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, w miejscowości Wincentów na działce oznaczonej nr ew. gr. 164/3 (jednostka ewidencyjna Końskie – obszar wiejski, obręb 0047), w ramach którego wchodzi m. in.:
1) budowa świetlicy wiejskiej o powierzchni zabudowy 156,78 m2,
2) wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej, tj. instalacje wewnętrzne i zewnętrzne, m. in.: c.o. p.poż., elektryczna, teletechniczna, wentylacyjna, wodociągowa, deszczowa, sanitarna, fotowoltaiczna, oświetlenia,
3) przebudowa ogrodzenia i piłkochwytów,
4) budowa dojść pieszych i dojazdów wraz z miejscami parkingowymi.
Roboty budowlane należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej w tym m. in.:
1. decyzją nr BP.6740.203.2022.MP z dn. 13.07.2022r.
2. projektu budowlanego,
3. projektu technicznego:
1) branża budowlana,
2) sanitarna: instalacja wodociągowa, kanalizacji sanitarnej oraz centralnego ogrzewania,
3) elektryczna,
4. projektu wykonawczego,
5. szczegółowych specyfikacji technicznych i robót budowlanych,
6. przedmiarów stanowiących materiał informacyjno-pomocniczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 1021690,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa budynku domu ludowego wraz z infrastrukturą techniczną w Gatnikach” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa i przebudowa świetlic wiejskich na terenie gminy Końskie”.Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku domu ludowego wraz z infrastrukturą techniczną o powierzchni 95,32 m2 wraz z budową miejsc postojowych, wykonaniem niezbędnej infrastruktury technicznej, instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, w miejscowości Gatniki na działce oznaczonej nr ew. gr. 36/4, 36/6 (jednostka ewidencyjna Końskie – obszar wiejski, obręb 0009), w ramach którego wchodzi m. in.:
1. budowa świetlicy wiejskiej o powierzchni zabudowy 95,3 m2,
2. wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej, tj. instalacje wewnętrzne i zewnętrzne, m. in.: c.o. p.poż., elektryczna, teletechniczna, wentylacyjna, wodociągowa, sanitarna, fotowoltaiczna, oświetlenia,
3. budowa dojść pieszych i dojazdów wraz z miejscami parkingowymi.
Roboty budowlane należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej w tym m. in.:
1. decyzją nr BP.6740.495.2021.MW z dn. 12.01.2022r.
2. projektu budowlanego,
3. projektu technicznego:
1) branża budowlana,
2) sanitarna: instalacja wodociągowa, kanalizacji sanitarnej oraz centralnego ogrzewania,
3) elektryczna,
4. projektu wykonawczego,
5. przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej,
6. szczegółowych specyfikacji technicznych i robót budowlanych,
7. przedmiarów stanowiących materiał informacyjno-pomocniczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 996497,77 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Brodach” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa i przebudowa świetlic wiejskich na terenie gminy Końskie”.Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku świetlicy wiejskiej o powierzchni 137,36 m2 wraz z wykonaniem niezbędnej infrastruktury technicznej, przyłączami, instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, wykonaniem utwardzenia terenu działki z budową miejsc parkingowych w miejscowości Brody na działkach oznaczonych nr ew. 242/1, 242/2, 300 (jednostka ewidencyjna: 260503_5 Końskie – obszar wiejski, obręb 0005), w ramach którego wchodzi m. in.:
1. budowa świetlicy wiejskiej o powierzchni zabudowy 137,36 m2,
2. wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej tj. przyłącza: elektryczne, wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, instalacje wewnętrzne i zewnętrzne m.in.: c.o., p. poż., montaż pompy ciepła powietrze-woda, wodociągowa, sanitarna, wentylacyjna, elektryczna wraz oświetleniem awaryjnym i ewakuacyjnym, teletechniczna, fotowoltaiczna,
3. budowa dojść pieszych i dojazdów wraz z miejscami parkingowymi,
4. demontaż istniejącego chodnika oraz możliwie kolidujących urządzeń zabawowych lub siłowni zewnętrznej, należy uwzględnić ich ponowny montaż.
Zamawiający informuje, że w wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić następujące zmiany: rezygnuje się z montażu rolet antywłamaniowych w oknach i drzwiach świetlicy w całym budynku.
Roboty budowlane należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej w tym m. in.:
1. decyzji nr BP.6740.544.2018.MW z dnia 20.12.2018r.,
2. projektu budowlanego:
1) projekt zagospodarowania działki wraz z projektem budowy miejsc parkingowych,
2) branża budowlana,
3) branża sanitarna: instalacje wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, c.o., montaż pompy ciepła,
4) branża elektryczna: instalacja elektryczna wraz oświetleniem awaryjnym i ewakuacyjnym, teletechniczna, fotowoltaiczna,
3. projektu budowlanego przyłącza wodociągowego oraz kanalizacji sanitarnej (zgodnie
z warunkami technicznymi),
4. warunków przyłączenia do sieci elektrycznej z budową ZKP (zgodnie z warunkami technicznymi),
5. szczegółowych specyfikacji technicznych i robót budowlanych,
6. przedmiarów stanowiących materiał informacyjno-pomocniczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 604896,87 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Sierosławicach” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa i przebudowa świetlic wiejskich na terenie gminy Końskie”.Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku świetlicy wiejskiej o powierzchni 140,00 m2 wraz z wykonaniem niezbędnej infrastruktury technicznej, przyłączami, instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, wykonaniem utwardzenia terenu działki z budową miejsc parkingowych w miejscowości Sierosławice na działce oznaczonej nr ew. 803 (jednostka ewidencyjna: 260503_5 Końskie – obszar wiejski, obręb 0038), w ramach którego wchodzi m. in.:
1. budowa świetlicy wiejskiej o powierzchni zabudowy 140,00 m2,
2. wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej tj. przyłącza: elektryczne, wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, instalacje wewnętrzne i zewnętrzne m.in.: c.o., p. poż., wodociągowa, sanitarna, wentylacyjna, elektryczna wraz oświetleniem awaryjnym i ewakuacyjnym, teletechniczna, fotowoltaiczna,
3. budowa dojść pieszych i dojazdów wraz z miejscami parkingowymi,
4. demontaż istniejącej nawierzchni z trawy sztucznej, wyrównanie podbudowy i dostawa
z montażem nawierzchni z trawy syntetycznej o wysokości włókna 15mm i gęstości min. 74000/m2 w kolorze zielonym z zasypaniem piaskiem kwarcowym i malowaniem linii.
Roboty budowlane należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej w tym m. in.:
1. decyzji nr BP.6740.131.2022.MW z dnia 20.05.2022r.,
2. projektu zagospodarowania działki,
3. projektu architektoniczno – budowlanego,
4. projektu technicznego:
1) branża konstrukcyjna,
2) branża sanitarna: instalacje wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, c.o.,
3) branża elektryczna: elektryczna wraz oświetleniem awaryjnym i ewakuacyjnym, teletechniczna, fotowoltaiczna,
5. projektu technicznego przyłącza wodociągowego oraz kanalizacji sanitarnej wraz
z przydomową przepompownią ścieków (zgodnie z warunkami technicznymi),
6. warunków przyłączenia do sieci elektrycznej z budową ZKP (zgodnie z warunkami technicznymi),
7. szczegółowych specyfikacji technicznych i robót budowlanych,
8. przedmiarów stanowiących materiał informacyjno-pomocniczy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45233140-2 - Roboty drogowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 943298,69 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w msc. Piła” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa i przebudowa świetlic wiejskich na terenie gminy Końskie”.Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku świetlicy wiejskiej o powierzchni 160,78 m2 wraz z wykonaniem niezbędnej infrastruktury technicznej, przyłączami, instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, wykonaniem utwardzenia terenu działki z budową miejsc parkingowych w miejscowości Piła dz. nr 20/1212 obręb 0030 Piła, jedn. ewid.: 260503_5 Końskie -obszar wiejski, w ramach którego wchodzi m. in.:
1. budowa świetlicy wiejskiej o powierzchni zabudowy 160,78 m2,
2. wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej tj. przyłącza: elektryczne, wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, instalacje wewnętrzne i zewnętrzne m.in.: c.o., wodociągowa, sanitarna, wentylacyjna, elektryczna wraz oświetleniem awaryjnym i ewakuacyjnym, teletechniczna, fotowoltaiczna,
3. budowa dojść pieszych i dojazdów wraz z miejscami parkingowymi.
Roboty budowlane należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej w tym m. in.:
1. decyzji o pozwoleniu na budowę
2. projektu zagospodarowania działki,
3. projektu budowlanego,
4. projektów wykonawczych:
1) branża budowlana/sanitarna/elektryczna
5. projektu budowlanego przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej
6. warunków przyłączenia do sieci elektrycznej z budową ZKP (zgodnie z warunkami technicznymi),
7. szczegółowych specyfikacji technicznych i robót budowlanych,
8. przedmiarów stanowiących materiał informacyjno pomocniczy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 828335,81 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Rozbudowa świetlicy wiejskiej w Sworzycach” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa i przebudowa świetlic wiejskich na terenie gminy Końskie”.Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej o powierzchni po rozbudowie 183,16 m2 wraz z wykonaniem niezbędnej infrastruktury technicznej, przyłączami, instalacjami wewnętrznymi, wykonaniem utwardzenia terenu działki w miejscowości Sworzyce na działce oznaczonej nr ew. 559 (jednostka ewidencyjna: 260503_5 Końskie – obszar wiejski, obręb 0044), w ramach którego wchodzi m. in.:
1. rozbudowa świetlicy wiejskiej o powierzchni zabudowy po rozbudowie 183,16 m2,
2. wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej tj., instalacje c.o., wodociągowa, sanitarna, wentylacyjna, elektryczna wraz oświetleniem awaryjnym i ewakuacyjnym, teletechniczna, fotowoltaiczna,
3. pompa ciepła,
4. budowa dojść pieszych i dojazdów.
Roboty budowlane należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej w tym m. in.:
1. decyzją o pozwoleniu na budowę nr BP.6740.351.2022.MP z dn. 05.12.2022r.,
2. projektu zagospodarowania działki,
3. projektu architektoniczno – budowlanego,
4. projektu technicznego:
1) branża budowlana
2) branża sanitarna
3) branża elektryczna:
5. szczegółowych specyfikacji technicznych i robót budowlanych,
6. przedmiarów(stanowiących jedynie materiał informacyjno-pomocniczy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 864789,87 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Jeżowie” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa i przebudowa świetlic wiejskich na terenie gminy Końskie”.Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku świetlicy wiejskiej o powierzchni 140 m2 wraz z miejscami postojowymi, wykonaniem niezbędnej infrastruktury technicznej, instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, w miejscowości Jeżów na działce oznaczonej nr ew. gr. 798 (jednostka ewidencyjna Końskie – obszar wiejski, obręb 0015), w ramach którego wchodzi m. in.:
1. budowa świetlicy wiejskiej o powierzchni zabudowy 140,00 m2,
2. wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej, tj. przyłączy: elektryczne, wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, instalacje wewnętrzne i zewnętrzne, m. in.: c.o. p.poż., elektryczna, teletechniczna, wentylacyjna, wodociągowa, deszczowa, sanitarna, fotowoltaiczna, oświetlenia,
3. budowa dojść pieszych i dojazdów wraz z miejscami parkingowymi,
4. przeniesienie istniejących urządzeń małej architektury, na podstawie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych nr BP.67743.246.2021.MC z dn. 16.06.2021r.
Roboty budowlane należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej w tym m. in.:
1. decyzją nr BP.6740.143.2021.AB z dn. 18.05.2021r.
2. projektu budowlanego,
3. szczegółowych specyfikacji technicznych i robót budowlanych,
4. przedmiarów stanowiących materiał informacyjno-pomocniczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 588045,73 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadbudowa, rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku remizy strażackiej w Wąsoszu” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa i przebudowa świetlic wiejskich na terenie gminy Końskie”.Przedmiotem zamówienia jest nadbudowa, rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku remizy strażackiej wraz z rozbudową instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, elektrycznej i c.o., w miejscowości Wąsosz na działkach oznaczonych nr ew. gr. 828/4 i 828/5 (jednostka ewidencyjna Końskie – obszar wiejski, obręb 0046)., w ramach którego wchodzi m. in.:
1. nadbudowa, rozbudowa i przebudowa budynku remizy – 327 m2,
2. wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej,
3. wykonanie projektu technicznego dla budynku oraz montaż na jego podstawie instalacji fotowoltaicznej,
4. budowa zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekłe,
5. wykonanie opaski budynku z kostki betonowej gr. 8 cm,
6. budowa dojść pieszych i dojazdów wraz z miejscami parkingowymi – 30 m2,
7. demontaż budynku gospodarczego (blaszak) – 1 szt,
8. demontaż istniejącej nawierzchni z trawy sztucznej, wyrównanie podbudowy i dostawa z montażem nawierzchni z trawy syntetycznej o wysokości włókna 15mm i gęstości min. 74000/m2 w kolorze zielonym z zasypaniem piaskiem kwarcowym i malowaniem linii.
Roboty budowlane należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej w tym m. in.:
1. decyzją nr BP.6740.515.2019.MW z dn. 17.12.2019r.
2. zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych nr BP.6743.85.2022.MC z dn. 24.02.2022r.
3. projektu budowlanego,
4. projektów wykonawczych,
5. projektu technicznego branży sanitarnej zbiornika bezodpływowego,
6. szczegółowych specyfikacji technicznych i robót budowlanych,
7. przedmiarów stanowiących materiał informacyjno-pomocniczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 538083,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 856950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1325138,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 856950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FAMILY INVEST STACHERA SPÓLKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581994760
7.3.3) Ulica: 1 Maja 23
7.3.4) Miejscowość: Końskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty budowlane polegające na budowie./ przebudowie świetlic wiejskich wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, wod-kan i c.o, fotowoltaicznej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FAMILY INVEST STACHERA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FAMILY INVEST STACHERA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 856950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-02-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 721950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1348261,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 721950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FAMILY INVEST STACHERA SPÓŁKA KOMNADYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581994760
7.3.3) Ulica: 1 Maja 23
7.3.4) Miejscowość: Końskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace polegające na budowie/przebudowie świetlic wiejskich wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej wod-kan i c.o, fotowoltaicznej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FAMILY INVEST STACHERA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FAMILY INVEST STACHERA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 721950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-02-29Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 823780,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 892827,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 823780,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FAMILY IVEST STACHERA SPÓLKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581994760
7.3.3) Ulica: 1 Maja 23
7.3.4) Miejscowość: Końskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace polegające na budowie/przebudowie świetlic wiejskich wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, wod.kan i c.o, fotowoltaicznej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FAMILY INVEST STACHERA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FAMILY INVEST STACHERA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 823780,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-02-29Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 870140,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1137794,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 870140,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FAMILY INVEST STYACHERA SPÓLKA KOMNADYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581994760
7.3.3) Ulica: 1 Maja 23
7.3.4) Miejscowość: Końskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace polegające na budowie/przebudowie świetlic wiejskich wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, wod.kan i c.o, fotowoltaicznej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FAMILY INVEST STACHERA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FAMILY INVEST STACHERA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 870140,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-02-29Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 898160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1120765,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 898160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FAMILY INVEST STACHERA SPÓLKA KOMNADYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581994760
7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 23
7.3.4) Miejscowość: Końskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace polegające na budowie/przebudowie świetlic wiejskich wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, wod.kan i c.o, fotowoltaicznej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FAMILY INVEST STACHERA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FAMILY INVEST STACHERA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 898160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-02-29Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 789580,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1212486,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 789580,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FAMILY INVEST STACHERA SPÓŁKA KOMNADYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581994760
7.3.3) Ulica: 1 Maja 23
7.3.4) Miejscowość: Końskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace polegające na budowie/przebudowie świetlic wiejskich wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, wod.kan i c.o, fotowoltaicznej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FAMILY INVEST STACHERA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FAMILY INVEST STACHERA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 789580,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-02-29Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 842140,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 977185,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 842140,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FAMILY INVEST STACHERA SPÓLKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581994760
7.3.3) Ulica: 1 Maja 23
7.3.4) Miejscowość: Końskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace polegające na budowie/przebudowie świetlic wiejskich wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, wod.kan i c.o, fotowoltaicznej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FAMILY INVEST STACHERA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FAMILY INVEST STACHERA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 842140,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-02-29Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 926120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 994403,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 926120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FAMILY INVEST STACHERA SPÓLKA KOMNADYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581994760
7.3.3) Ulica: 1 Maja 23
7.3.4) Miejscowość: Końskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace polegające na budowie/przebudowie świetlic wiejskich wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, wod.kan i c.o, fotowoltaicznej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FAMILY INVEST STACHERA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FAMILY INVEST STACHERA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 926120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-02-29INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Końskie GT-1 w miejscowości Końskie
- Przebudowa dróg wewnętrznych położonych na terenie gminy Końskie
- Przebudowa drogi wewnętrznej w Nowym Kazanowie
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.