Ogłoszenie z dnia 2024-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00054809/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa świadczenia kompleksowej obsługi hotelowej oraz gastronomicznej dwóch wydarzeń konferencyjnych dla Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT FIZJOLOGII I PATOLOGII SŁUCHU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011692096
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: MOCHNACKIEGO 10
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-042
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ifps.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.whs.ifps.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ifps.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
INSTYTUT BADAWCZY
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa świadczenia kompleksowej obsługi hotelowej oraz gastronomicznej dwóch wydarzeń konferencyjnych dla Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-833bc13a-b8fa-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00106406
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00054809
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IFPS/02/PZP/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa świadczenia kompleksowej obsługi hotelowej oraz gastronomicznej dwóch wydarzeń konferencyjnych dla Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.W toku badania i oceny ofert stwierdzono, że dokumentacja postępowania, w szczególności zaś specyfikacja (ASORTYMENTOWO-ILOŚCIOWA), stanowiąca załącznik nr 1a do specyfikacji warunków zamówienia (dalej: SWZ) oraz projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ, nie odpowiadają wymogom określonym w treści art. 99 ust. 1 pzp: „Przedmiot zamówienia opisuje się w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty.”
Nieprecyzyjnie (tj. z użyciem określeń o charakterze ocennym, bez wskazania wartości weryfikowalnych (jak np. odległość, wskazanie dzielnic)) wskazano oczekiwaną lokalizację obiektu, w którym będzie ona realizowana. Nie wskazano również jakichkolwiek wymagań co do ukształtowania foyer, poprzestając na wskazaniu minimalnej powierzchni, co może spowodować problemy w wykorzystaniu powierzchni. Opis pozycji nr 1 w specyfikacji winien jednoznacznie określać częstotliwość ewentualnych wizyt w Światowym Centrum Słuchu. Opis pozycji nr 4 nie obejmuje minimalnych wymogów dotyczących oddalenia miejsc parkingowych od obiektu, w którym miało być realizowane wydarzenie. Wreszcie opis pozycji nr 5 i 6 obejmuje zbyt skąpe opisy wymogów dotyczące przerw kawowych i lunchów, utrudniające wycenę oferty.
W toku postępowania pojawiły się również stanowiska wykonawców dotyczące zaproponowanego projektu umowy. Aby zwiększyć konkurencyjność postepowania Zamawiający powinien poprzestać raczej na wskazaniu istotnych dla niego postanowień umownych, nie narzucając treści umowy, która może pozostawać w sprzeczności z regułami dot. compliance operatorów hoteli.
Stosownie do treści art. 286 ust. 1 pzp: „W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ.” Z przepisu tego wynika a contrario, iż po tym terminie zmian dokonać już nie można. Ujawnionej wadliwości w zakresie braku precyzji nie można już zatem usunąć.
Powoduje to zasadność unieważnienia postępowania.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sal konferencyjnych na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów przez KCER
- Świadczenie usług hotelarskich i transportowych na rzecz pacjentów SK MSWiA z W-MCO w Olsztynie w trakcie leczenia
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.