Ogłoszenie z dnia 2022-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00062072/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi leśnej Nr 242/273 w km 0+000 – 0+998 na terenie Leśnictwa Wola Zgłobieńska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO STRZYŻÓW
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Strzyżów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690026812
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mostowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Strzyżów
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 017 2760600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzyzow@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://strzyzow.krosno.lasy.gov.pl/witamy
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_strzyzow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi leśnej Nr 242/273 w km 0+000 – 0+998 na terenie Leśnictwa Wola Zgłobieńska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4604cdc4-90ab-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106431
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00240115/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa drogi leśnej Wola Zgłobieńska nr inw. 242/273
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062072/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.1.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 715134,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia.
1. Nazwa przedmiotu zamówienia:
Przebudowa drogi leśnej Nr 242/273 w km 0+000 – 0+998 na terenie Leśnictwa Wola Zgłobieńska
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został dodatkowo opisany w przedmiarze robót (przedmiar stanowi załącznik nr 13 do SWZ).
Przedmiotem robót budowlanych jest przebudowa drogi leśnej nr inw. 242/273 w granicach istniejącego pasa drogowego położonego na działkach:
- nr ewid. 1906 i 1907/1 obręb ewid. [0003 Nowa Wieś], gm. Czudec
- nr ewid. 1739, 1740 i 1741 obręb ewid. [0004 Przedmieście Czudeckie], gm. Czudec.
Teren objęty zakresem robót stanowi własność Skarbu Państwa w zarządzie PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Strzyżów. Przewidywane roboty budowlane podlegają zgłoszeniu w trybie art. 30 w związku z art. 29 ust. 3 pkt 1 lit. d) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.).
OPIS ROBÓT BUDOWLANYCH.
Zakres robót budowlanych obejmuje odcinek drogi leśnej nr inw. 242/273 od km 0+000 do km 0+998 zgodnie z Rys. 2 Plan sytuacyjny.
Zakres robót obejmuje następujące asortymenty, zgodnie z Rys. 3 Przekrój normalny:
a/ roboty konstrukcyjne
• podbudowa z mieszanki związanej cementem C3/4 Rc≤6 MPa o grubości 30 cm, obejmująca wgłębne ulepszenie istniejącego podłoża,
• wykonanie warstwy stabilizacyjnej z kruszywa kamiennego 0/31,5 mm o grubości 10 cm,
• wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W o grubości 5 cm
• wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S o grubości 4 cm
• uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym o grubości 10 cm
• wykonanie przejazdów poprzecznych z płyt żelbetowych prefabrykowanych 300*100*15 cm
• wykonanie utwardzenia placów składowych kruszywem naturalnym gr. 20 cm
b/ roboty konserwacyjne (nie wymagające zgłoszenia)
• oczyszczenie istniejących rowów drogowych (lokalnie),
• uzupełnienie nawierzchni zjazdów kruszywem kamiennym
• wyrównanie powierzchni placów składowych
SPOSÓB WYKONANIA ROBÓT.
Roboty będą prowadzone w następującej kolejności:
• Oczyszczenie korony drogi
• Wykonanie (ulepszenie) podbudowy drogi,
• Wykonanie warstw bitumicznych
• Uzupełnienie poboczy i nawierzchni zjazdów
• Wykonanie utwardzenia placów składowych kruszywem naturalnym
• Oczyszczenie rowów i przepustów
Zamawiający, zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 703692,07 złotych brutto.
Zamawiający zastrzega, że mogą wystąpić ograniczenia tonażowe – odpowiednie nośności pojazdu pojawiające się na drogach do projektowanej inwestycji. Powyższe należy wziąć pod uwagę przy przygotowywaniu oferty. Utrudnienia w tym zakresie nie będą mogły stanowić podstawy do zmiany ceny.
Wykonawca jest odpowiedzialny za uzyskanie stosownej zgody od zarządcy dróg publicznych na przewóz materiałów i sprzętu potrzebnych do wykonania zamówienia.
W przypadku powstania uszkodzeń w infrastrukturze drogowej wykorzystywanej do transportu materiałów i maszyn potrzebnych do realizacji zamówienia, Wykonawca na własny koszt usunie powstałe szkody w terminie do 14 dni od daty ich zgłoszenia.
Wykonawca (w miarę potrzeby) na własny koszt opracuje projekt organizacji ruchu, uzyska stosowne uzgodnienia i zgłosi zarządcy drogi czas wykonywania robót w pasie dróg pozostających w zarządzie innych jednostek organizacyjnych czy samorządowych.
3. Lokalizacja:
Gmina Obręb ewidencyjny Działki ewidencyjne
Czudec Nowa Wieś 1906, 1907/1
Czudec Przedmieście Czudeckie 1739, 1740, 1741
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 765772,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 899555,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 765772,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Dróg i Mostów Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130334353
7.3.3) Ulica: ul. Rejtana 6
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-310
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 765772,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI STRZYŻÓW
- Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków dla uczniów szkół z terenu gminy Strzyżów w okresie od 02.01.2025 r. do 22.12.2025 r.
- Dostawa materiałów szewnych i innych materiałów medycznych z podziałem na pakiety
- Przebudowa pomieszczeń sanitarnych na pomieszczenia archiwum oraz dostawa regałów jezdnych
więcej: przetargi STRZYŻÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.