eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubaszWymiana pokrycia dachowego na budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Kruczu



Og³oszenie z dnia 2025-02-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachowego na budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Kruczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Lubasz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791106

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Boles³awa Chrobrego 37

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lubasz

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-720

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672556012

1.5.8.) Numer faksu: 672556462

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lubasz@wokiss.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.lubasz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lubasz

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana pokrycia dachowego na budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Kruczu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-31a3b3ba-dc70-44de-bc3a-02ce699e65f9

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00106440

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00015161/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.9 Wymiana pokrycia dachowego na budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Kruczu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00515481

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.V.271.9.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 136946,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa postêpowania:
Wymiana pokrycia dachowego na budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Kruczu
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych (robót remontowo – konserwacyjnych) zgodnie z planowanym programem dzia³añ na zabytku, bêd±cym wytycznymi do wniosku o pozwolenie na roboty przy zabytku nieruchomym.

Podstawowe technologie robót:
roboty rozbiórkowe:
Stan istniej±cy: budynek w kszta³cie litery T z dachem dwuspadowym. Budowa wiê¼by dachowej drewniana. Dach pokryty p³yt± falist± ONDULINE. Poddasze zaadaptowane na pomieszczenia szkolne. Kominy ponad dachem murowane z ceg³y pe³nej. Poni¿ej dachu prosta elewacja bez elementów ozdobnych z ceg³y pe³nej. Opierzenia, rynny i rury spustowe z blachy ocynkowanej.
Zakres robót konserwatorskich dotyczy wymiany po³aci dachowej, ³at drewnianych oraz zamontowaniu nowego orynnowania.
Roboty demonta¿owe: demonta¿ istniej±cego pokrycia nale¿y przeprowadziæ w nastêpuj±cej kolejno¶ci:
Budynek zabezpieczyæ poprzez rozwiniêcie siatek ochronnych. Okna i wystaj±ce elementy elewacji zabezpieczyæ dodatkowo p³yt± drewnopochodn± w celu minimalizacji ryzyka uszkodzeñ podczas prac demonta¿owych. Roboty przy demontowanych po³aciach prowadziæ z rusztowañ elewacyjnych montowanych przestrzennie z zastosowaniem zastrza³ów lub z podno¶nika koszowego. Dopuszcza siê wykonanie podestów roboczych wokó³ kominów z uwzglêdnieniem zabezpieczenia pokrycia dachowego przed uszkodzeniem. Zabrania siê kotwienia rusztowania do jakichkolwiek elementów budynku.
Demonta¿ drewnianych ³at oraz elementów drewnianych – deski zawilgocone, skorodowane biologicznie, lu¼ne nale¿y zdemontowaæ rêcznie.
Demonta¿ poszycia dachowego – p³yty ONDULINE nale¿y w ca³o¶ci zdemontowaæ. Po pracach rozbiórkowych nale¿y dokonaæ oceny stanu o³acenia i krokwi.
Konstrukcja dachu - w przypadku stwierdzenia korozji biologicznej elementy drewniane – krokwie, ³aty, nale¿y wymieniæ lub wzmocniæ. Konstrukcjê drewnian± zaimpregnowaæ preparatami grzybobójczymi oraz przeciwpo¿arowo.
Izolacja przeciwwilgociowa - dach budynku w ca³o¶ci pokryæ foli± wstêpnego krycia (o gramaturze min 100 g/m²). Wykonaæ zak³ady na poszczególnych pasach membrany dachowej o szeroko¶ci min. 10 cm. Zamontowaæ ruszt z kontr³at pionowo po krokwiach. Przymocowaæ ³aty w rozstawie skoku blachodachówki zgodnie z zaleceniami producenta.
Pokrycie dachowe – blachodachówka zak³adkowa zgodna z kart± techniczn±. Monta¿ i mocowanie zgodnie z instrukcj± producenta. Projektuje siê pokrycie z blachodachówki w kolorze ceglastym, matowym jako kontynuacjê wykonania zaleceñ ujednolicenia wszystkich po³aci dachowych w tej technologii na podstawie Opinii Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Pile, z dn. 11.09.2023 r., znak Pi-WN.5183.1760.2.2023

Uwagi koñcowe i ogólne za³o¿enia robót remontowych:
Wszelkie roboty prowadziæ z zachowaniem szczególnej ochrony struktury zabytku. Roboty prowadziæ pod nadzorem osoby posiadaj±cej odpowiednie kwalifikacje oraz uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz posiadaj±cej odpowiedni± wiedzê i do¶wiadczenie do kierowania robotami przy zabytkach nieruchomych (zgodnie z zapisami art. 37 c Ustawy z dn. 27 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami – Dz. U. z 2024 r. poz. 1292). W przypadku stwierdzenia rozbie¿no¶ci stanu faktycznego z projektowanym lub zagro¿enia struktury zabytku, bezzw³ocznie zabezpieczyæ obiekt i zg³osiæ do autora niniejszego opracowania po zakoñczeniu wszystkich prac zg³osiæ roboty do odbioru przez Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

Szczegó³owy zakres prac zawarty jest w przedmiarze robót/kosztorysie ofertowym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w Programie Prac Remontowych Pokrycia Dachowego zatwierdzonym przez Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (pismo z dn. 29.04.2024 r., znak Pi-WN.5183.772.2.2024)
3. Zamawiaj±cy stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.). W szczególno¶ci:
1) Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: roboty budowlane wykonywane przez robotników – pracowników budowlanych wykonuj±cych prace okre¶lone w kosztorysie ofertowym, tj. dach i pokrycie.
2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 1 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
a) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.
3) W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 1 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
• o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
Pierwsze o¶wiadczenie zostanie z³o¿one Zamawiaj±cemu najpó¼niej 7 dni po zawarciu umowy, kolejne zgodnie z zapisami zawartymi powy¿ej.
4) Z tytu³u niespe³nienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 1 czynno¶ci Zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez Wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 1 czynno¶ci.
4. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 168443,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 188856,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168443,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABC REMONTY PATRYK W£ODAREK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632075421

7.3.3) Ulica: Osiedle Polne 2/1

7.3.4) Miejscowo¶æ: Bia³ê¿yn

7.3.5) Kod pocztowy: 64-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-17

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 168443,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.