Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00180054/01 - Wynik z dnia 2023-04-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż centrali wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej w wydaniu higienicznym z opcją chłodzenia wraz z niezbędnymi robotami budowanymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.kuczynska@zdrowie.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż centrali wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej w wydaniu higienicznym z opcją chłodzenia wraz z niezbędnymi robotami budowanymi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4e5534c-b340-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00106447
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013168/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.20 Dostawa i montaż centrali wentylacyjnej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
2. W celu założenia Konta Użytkownika na platformazakupowa.pl, konieczne jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
3. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.
4. Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem np. aktualnej przeglądarki, itp.
Więcej informacji na temat wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej znajduje sie w Instrukcji dla wykonawców platformazakupowa.pl oraz Regulaminie platformazakupowa.pl, stanowiących Załącznik nr 10 i 10a do SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej jako „RODO” informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w związku z przeprowadzaniem postępowania o udzielenie zamówienia na „Dostawa i montaż centrali wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej w wydaniu higienicznym z opcją chłodzenia z rozprowadzeniem kanałami blaszanymi do poszczególnych pomieszczeń wraz z niezbędnymi robotami budowanymi typu: wykonanie i montaż konstrukcji wsporczej na dachu, przekucia, zamurowania, obudowa kanałów wentylacyjnych itp. dla remontowanego Zakładu Patomorfologii w części prosektorium Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu” - Zp/10/TP/23 jest Specjalistyczny Szpital im dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, telefon 74/6489600, e-mail: sekretariat@zdrowie.walbrzych.pl
1. Informujemy, że Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO), kontakt możliwy jest za pośrednictwem e-mail: iodo@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489600 oraz osobę zastępującą IODO, kontakt za pośrednictwem e-mail: iod@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489696 lub korespondencyjnie na adres Administratora.
Celem przetwarzania danych osobowych jest wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na jednostkach sektora finansów publicznych, w tym na podmiocie leczniczym, w zakresie przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: „Dostawa i montaż centrali wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej w wydaniu higienicznym z opcją chłodzenia z rozprowadzeniem kanałami blaszanymi do poszczególnych pomieszczeń wraz z niezbędnymi robotami budowanymi typu: wykonanie i montaż konstrukcji wsporczej na dachu, przekucia, zamurowania, obudowa kanałów wentylacyjnych itp. dla remontowanego Zakładu Patomorfologii w części prosektorium Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu” - Zp/10/TP/23 na podstawie art. 4 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm.). Przesłanką legalizującą przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. c. W wyjątkowych przypadkach w tym samym celu będziemy również przetwarzać dane osobowe dotyczące wyroków skazujących lub naruszeń prawa na podstawie art. 108 ust. 1 w związku z art. 124 pkt. 1 cytowanej wyżej ustawy. Przesłanką legalizującą przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 10.
... w związku z ograniczeniami więcej w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Zp/10/TP/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż centrali wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej w wydaniu higienicznym z opcją chłodzenia z rozprowadzeniem kanałami blaszanymi do poszczególnych pomieszczeń wraz z niezbędnymi robotami budowanymi typu: wykonanie i montaż konstrukcji wsporczej na dachu, przekucia, zamurowania, obudowa kanałów wentylacyjnych itp. dla remontowanego Zakładu Patomorfologii w części prosektorium Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu.
1.Opis przedmiotu zamówienia :
Zakres prac budowlanych będzie obejmował:
- wykonanie robót rozbiórkowych istniejącej wentylacji wraz z utylizacją
- dostawa centrali wentylacyjnej z opcją chłodzenia wraz z układem automatyki zgodnie z załączonym Projektem Architektoniczno-Budowlanym wraz z jej montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Zamawiającego z obsługi urządzenia
- pozostałe prace wyszczególnione w dokumentacji projektowej dotyczące przedmiotu zamówienia jak również wypełnienie wszelkich wymogów i zobowiązań z niej wynikających.
W cenie ofertowej Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie roboty budowlano-montażowe, koszty bezpośrednie i pośrednie związane z wszelkimi badaniami, pomiarami oraz działaniami zmierzającymi do wykonania przedmiotu zamówienia w sposób kompletny dla celu jakiemu ma służyć.
Zamawiający bezwzględnie wymaga dokonania wizji lokalnej i potwierdzenia jej odbycia przez uprawnionego pracownika Szpitala.
Zadaniem instalacji nawiewno-wywiewnej jest zapewnienie w pomieszczeniach powietrza o odpowiedniej jakości oraz temperaturze w okresie letnim oraz zimowym. Ilości powietrza wentylującego wyznaczono na postawie krotności wymian. W salach sekcyjnych panuje nadciśnienie w stosunku do innych przyległych pomieszczeń. Nawiew i wywiew do pomieszczenia sali operacyjnej odbywa się za pomocą centrali dachowej w wykonaniu higienicznym z odzyskiem ciepła na wymienniku krzyżowym. Dzięki zastosowaniu odzysku ciepła przy pomocy wymiennika krzyżowego znacznie zmniejszono moce nagrzewnic w centralach.
Po przejściu przez centrale siecią przewodów prostokątnych powietrze przetłaczane jest w pomieszczeniach sal operacyjnych do nawiewnika laminarnego wyposażonego w filtr absolutny. Strumień powietrza nawiewanego, wielkości stropu oraz usytuowanie podano na rysunkach. W stropie laminarnym następuje dalsze oczyszczenie powietrza w kasetowych filtrach absolutnych. Powietrze jako sterylne wypływa z całej powierzchni elementów nawiewnych. Strop wykonany jest z blachy nierdzewnej odpornej na korozje, posiadają gładką powierzchnię wewnętrzną i zewnętrzną obudowy (dzięki czemu łatwo jest czyścić i dezynfekować) oraz wyposażone są w króćce do pomiaru ciśnienia.
Wywiew z sali operacyjnej odbywać się będzie za pomocą kratek wywiewnych w wykonaniu higienicznym. Kratki wykonane w całości ze stali kwasoodpornej. Konstrukcja kratki spawana i uszczelniona. Kratki należy wyposażyć w szczelinową przepustnicę regulacyjną. Powierzchnia wywiewna z kwasoodpornej blachy perforowanej montowanej w ramce czołowej kratki za pomocą zatrzasków (przy montażu pionowym). Wywiew powietrza odbywał się będzie dołem pomieszczenia. Ilość powietrza dobrano w oparciu o zyski i straty ciepła zapewniając w pomieszczeniach utrzymanie temperatury na poziomie 20÷25 ˚C dla lata oraz +20+24 ˚C dla zimy. W salach sekcyjnych należy utrzymać nadciśnienie +10%.
W pomieszczeniach przy salach sekcyjnych zaprojektowano instalację nawiewną i wywiewną.
Regulacja ilości powietrza w pomieszczeniu realizowana będzie za pomocą przepustnic regulacyjnych. Powietrze chłodzone będzie w biurze oraz salach sekcyjnych za pomocą chłodnicy kanałowej OS-ONYX-CF-355, zasilanej z agregatu skraplającego ERQ100AV1. Instalacje hydrauliczne wykonane będą z rur stalowych czarnych bez szwu wg PN-80/-74219 łączonych przez spawanie oraz miedzianych rur instalacyjnych wg PN- EN 1057 łączonych lutem twardym. Rurociągi będą izolowane otuliną z pianki kauczukowej typu ATmaflex AF o grubości 13 mm oraz dodatkowo zabezpieczone płaszczem z blachy aluminiowej.
Dyspozycje montażowe
- kanały nawiewne i wywiewne należy wykonać z blachy stalowej ocynkowanej, grubość wg KB1- 37.5.(9) jak dla typu A/I. Połączenia kanałów – kołnierzowe typu Gebhardt.
- zawiesia kanałów wentylacyjnych wykonać z zastosowaniem podkładek amortyzacyjnych gumowych. Maksymalny rozstaw podpór – 3 m.
- kanały wentylacyjne nawiewne prowadzone wewnątrz pomieszczenia zaizolować wełną mineralną lamelową grub. 40 mm.
- system kanałowego rozprowadzenia powietrza wykonać z ocynkowanej blachy stalowej jako szczelny, przystosowany do czyszczenia i dezynfekcji.
- instalacje wentylacyjne należy po zmontowaniu wyregulować dla uzyskania odpowiednich wydajności i rozpływów powietrza.
- wszystkie przewody wentylacyjne prowadzone na zewnątrz budynku należy zaizolować wełną mineralną grubości min. 80 mm oraz zabezpieczyć przed działaniem warunków zewnętrznych osłoną z blachy ocynkowanej.
- wszystkie przewody wentylacyjne mocowane na typowych zawiesiach z przekładkami antywibracyjnymi.
- przy montażu zapewnić ciągłość połączeń metalowych.
- skropliny z chłodnic kanałowych odprowadzić do instalacji kanalizacji przez zasyfonowanie.
- do nagrzewnic doprowadzić czynnik grzejny (rury ciepła technologicznego doprowadzającego czynnik grzewczy do centrali zabezpieczyć dodatkowo kablem grzewczym samoregulującym).
- do chłodnic doprowadzić czynnik ziębniczy.
- wykonać montaż i uruchomienie urządzeń indywidualnych.
- kanały wentylacyjne poddać próbie szczelności dla klasy B wg normy PN-B-7600
- do nawilżacza parowego doprowadzić odpowiednio uzdatnioną wodę, rury wodne zaizolować i dodatkowo zabezpieczyć kablem grzewczym samoregulującym.
Wytyczne : branża elektryczna i automatycznej regulacji
- Podłączyć do instalacji elektrycznej: silniki wentylatorów, agregat wody lodowej lub freonowy, nawilżacz parowy;
- Wykonać układy automatycznej regulacji i sterowania urządzeniami wentylacyjnymi. Instalacje powietrzne i urządzenia uziemić.
- Centrale należy wyposażyć w komplet automatyki, wraz z rozdzielnicą zasilająco-sterującą przewidzianą przez producenta. Usytuowanie szafek sterowniczych uzgodnić z Inwestorem z
zachowaniem centralnego i łatwo dostępnego miejsca.
- Regulacja temperatury powietrza nawiewanego odbywać się będzie poprzez sterowanie zaworem regulacyjnym na instalacji grzewczej i chłodniczej.
Wytyczne ochrony przeciwpożarowej
Instalacje powietrzne oraz materiały izolacyjne przewidziano z materiałów niepalnych, niekapiących i nie wydzielających zanieczyszczeń toksycznych. Instalacje powietrzne zostaną wykonane z zachowaniem ciągłości połączeń metalicznych i uziemione. Cały budynek znajduje się w 1 strefie pożarowej i w związku z tym nie zastosowano klap p.poż. na instalacji wentylacji mechanicznej.
ZESTAWIENIE ELEMENTÓW WENTYLACJI
Ozna-czenie Opis elementu Szt. Uwagi
N1 Nawiewnik laminarny typ MNL-6/6-G/Y/HV 1
N2 Kanał wentylacyjny AI 400x200/2340 1 BN -70/8865-05
N3 Kolano AI 400x200 4 BN -70/8865-04
N4 Kanał wentylacyjny AI 400x200/400 1 BN -70/8865-05
N5 Kanał wentylacyjny AI 400x200/1810 1 BN -70/8865-05
N6 Nawiewnik laminarny typ MNL-6/9-G/Y/HV 1
N7 Kanał wentylacyjny AI 400x200/560 1 BN -70/8865-05
N8 Trójnik AI 400x200/400x200/600/400x200/100 1 BN -70/8865-04
N9 Kanał wentylacyjny AI 400x200/3190 1 BN -70/8865-05
N10 Trójnik AI 400x200/400x200/200/75x75/200 1 BN -70/8865-04
N11 Kratka wentylacyjna nawiewna STSW 75x75 4 smay
N12 Kanał wentylacyjny AI 400x200580 1 BN -70/8865-05
N13 Zmiana przekroju AI/BI 400x200/355/ 300 1 BN -70/8865-04
N14 Chłodnica OS-ONYX-CF-355 Qch=9,8kW 1
N15 Zmiana przekroju BI/AI 355/400x200/400 1 BN -70/8865-04
N16 Przepustnica ALM 400x200 1 smay
N17 Trójnik AI 400x200/400x200/500/400x200/100 1 BN -70/8865-04
N18 Kanał wentylacyjny AI 400x200/1800 1 BN -70/8865-05
N19 Kolano AI 400x200 3 BN -70/8865-04
N20 Kanał wentylacyjny AI 400x200/4120 1 BN -70/8865-05
N21 Kanał wentylacyjny AI 400x200/580 1 BN -70/8865-05
N22 Kanał wentylacyjny AI 400x200/1960 1 BN -70/8865-05
N23 Zmiana przekroju AI 200x400/400x1000/ 500 1 BN -70/8865-04
N24 Tłumik TAP22 400x1000/1000 1 smay
N25 Zmiana przekroju AI 400x1000/400x800/ 500 1 BN -70/8865-04
N26 Centrala wentylacyjna nawiewno-wywiewna w wykonaniu higienicznym
KLASIK-CF-2-3.O-H-EC/IE4/1,1/1.1-G4/F7-M5-HW/2R/2.6-X-R1-XO/9/F9/Out
Vn=2500m³/h; Vw= 2500m³/h
Ne = 1,95 kW, 3/50/400; 1
N27 Kratka wentylacyjna nawiewna STSW 225x75 1 smay
N28 Kanał wentylacyjny AI 225x75/2650 1 BN -70/8865-05
N29 Kratka wentylacyjna nawiewna STSW 125x75 4 smay
N30 Trójnik AI 225x75/225x75/200/125x75/100 1 BN -70/8865-04
N31 Trójnik AI 225x75/225x75/710/225x75/100 1 BN -70/8865-04
N32 Kanał wentylacyjny AI 225x75/2120 1 BN -70/8865-05
N33 Kolano AI 400x75 3 BN -70/8865-04
N34 Kratka wentylacyjna nawiewna STSW 75x75 2 smay
N35 Trójnik AI 225x75/225x75/200/75x75/100 2 BN -70/8865-04
N36 Kanał wentylacyjny AI 225x75/1170 1 BN -70/8865-05
N37 Kanał wentylacyjny AI 225x75/630 1 BN -70/8865-05
N38 Kratka wentylacyjna nawiewna STSW 225x75 1 smay
N39 Trójnik AI 225x160/225x160/670/225x75/100 1 BN -70/8865-04
N40 Kanał wentylacyjny AI 225x160/4890 1 BN -70/8865-05
N41 Trójnik AI 225x160/225x200/300/100x100/100 1 BN -70/8865-04
N42 Kanał wentylacyjny AI 250x200/600 1 BN -70/8865-05
N43 Trójnik AI 250x200/250x200/150/75x75/500 1 BN -70/8865-04
N44 Kratka wentylacyjna nawiewna STSW 75x75 1 smay
N45 Kolano AI 250x200 1 BN -70/8865-04
N46 Kanał wentylacyjny AI 75x75/450 1 BN -70/8865-05
N47 Kolano AI 75x75 1 BN -70/8865-04
N48 Kanał wentylacyjny AI 75x75/1560 1 BN -70/8865-05
N49 Kanał wentylacyjny AI 75x75/100 1 BN -70/8865-05
N50 Kratka wentylacyjna nawiewna STSW 125x125 2 smay
w związku z ograniczoną ilością znaków więcej w SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób obliczenia punktów dla kryterium cena:
Cena najniższa otrzymuje automatycznie 60 pkt.
Przeliczenie punktów dla oferty o wyższej cenie:
Cena najniższa z oferty a
--------------------------------- x 60 pkt = ilość punktów dla oferty ocenianej
Cena wyższa z oferty ocenianej o wyższej cenie
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji : 24 miesiące – 0 pkt. od 25 do 35 miesięcy – 5 pkt. 36 miesięcy – 20 pkt. od 37 do 47 miesięcy – 25 pkt. od 48 miesięcy i więcej – 40 pkt.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
2) nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 w/w ustawy, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
3) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 200 000,00 zł.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
e) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie dostawy w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegające na dostawie i montażu centrali wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej w wydaniu higienicznym z opcją chłodzenia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Dokumenty do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy p.z.p.:
1. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie świadczenia dostaw i usług w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - na podstawie wykazu dostaw i usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy i usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy i usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy i usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; tj.:
- wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegające na dostawie i montażu centrali wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej w wydaniu higienicznym z opcją chłodzenia na kwotę minimum: 150 000,00 pln każda z dostaw.
2.Dysponowanie osobami posiadającymi wymagane uprawnienia do wykonywania przedmiotowego zamówienia - na podstawie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
3. Sytuacja ekonomiczna:
na podstawie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 200 000,00 zł.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe :1.Foldery, opisy, katalogi i/lub inne materiały producenta oferowanych produktów potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego w zakresie opisu przedmiotu zamówienia w języku polskim. Wszystkie dokumenty potwierdzające posiadanie przez oferowane towary wymaganych parametrów muszą być wyraźnie oznakowane numerem pozycji.
2. Oświadczenie, iż centrala wentylacyjna w wydaniu higienicznym oferowana przez Wykonawcę spełnia wymogi pomieszczeń czystych i posiada aprobaty techniczne, świadectwa jakości i atesty dopuszczające do użytku i stosowania w pomieszczeniach o zwiększonym reżimie sanitarnym (Szpital) na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. Aktualnie obowiązujaca deklaracja zgodności producenta – wystawiona przez producenta.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Uzupełnieniu podlegają wszystkie przedmiotowe środki dowodowe wymienione Tabeli VIIISEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Do oferty wspólnej wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.
Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-10 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-10 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-08
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Oferta musi zawierać:1. Wypełniony wzór oferty wraz z formularzem cenowym – załącznik nr 1 i 2 do SWZ.
2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SWZ. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na zasobach innego podmiotu zgodnie z art.118 Pzp, zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby (załącznik 4a) o braku podstaw wykluczenia tego podmiotu, które zostały przewidziane względem Wykonawcy – załącznik nr 4a (złożyć, jeżeli dotyczy).
3. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art.117 ust.4 ustawy Pzp - stanowi załącznik nr 5 do SWZ – złożyć jeżeli dotyczy Konsorcjum lub Spółki Cywilnej.
4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 118 ust. 3 ustawy Pzp - stanowi załącznik nr 6 do SWZ – złożyć jeżeli dotyczy.
5. Tabela podwykonawcy – stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
6. Protokół z przeprowadzenia wizji lokalnej - stanowi załącznik nr 9 do SWZ
7. Przedmiotowe środki dowodowe :
a.Foldery, opisy, katalogi i/lub inne materiały producenta oferowanych produktów potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego w zakresie opisu przedmiotu zamówienia w języku polskim. Wszystkie dokumenty potwierdzające posiadanie przez oferowane towary wymaganych parametrów muszą być wyraźnie oznakowane numerem pozycji.
b. Oświadczenie, iż centrala wentylacyjna w wydaniu higienicznym oferowana przez Wykonawcę spełnia wymogi pomieszczeń czystych i posiada aprobaty techniczne, świadectwa jakości i atesty dopuszczające do użytku i stosowania w pomieszczeniach o zwiększonym reżimie sanitarnym (Szpital) na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami.
c. Aktualnie obowiązująca deklaracja zgodności producenta – wystawiona przez producenta.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Odbiór odpadów komunalnych przez okres 24 miesięcy z terenu Szpitala przy ul. Sokołowskiego 4 i Batorego 4
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi wymagających pomocy, z terenu miasta Wałbrzycha
- Dostawa kart płatniczych wraz z ich obsługą na zakup posiłków profilaktycznych dla pracowników Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
- Modernizacja substancji szkolnej i przedszkolnej w ramach programu "Szkoła od nowa" - etap II - w zakresie remontu trzech sanitariatów w budynku PSP nr 6 w Wałbrzychu
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ RADIOTELEFONÓW, ODBIORNIKÓW GPS ORAZ NOSZY RATOWNICZYCH
- (10.2024) Wykonanie robót budowlanych w Dolnośląskim Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu w budynku położonym przy ul. Strzegomskiej 41
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbiórka przepustu, budowa mostu, budowa mostu tymczasowego wraz z gruntownymi dojściami, remont dojazdów na potoku Wielopolanka w m. Wielopole w ciągu drogi gminnej
- "Termomodernizacja budynku Chodzieskiego Domu Kultury".
- Budowa zespołu dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Dąbiu woj. wielkopolskie
- Remont budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Przysusze.
- Przebudowa i rozbudowa budynku Brzeska 15
- Wykonanie robót remontowych na obiektach PIW w Lublinie znajdujących się przy ulicy Jana Pawła II 3 w Lublinie oraz przy ulicy Spółdzielczości Pracy 3 w Lublinie.
więcej: Urządzenia wentylacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.