Ogłoszenie z dnia 2021-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00014620/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-08
- 2021/BZP 00014620/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-08 (po zmianach)
- 2021/BZP 00015343/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106473 z dnia 2021-07-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie pomiarów elektrycznych na obiektach hydrotechnicznych i jednostkach pływających - Zarząd Zlewni Wrocław
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pawel.mezyk@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie pomiarów elektrycznych na obiektach hydrotechnicznych i jednostkach pływających - Zarząd Zlewni Wrocław2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae7d49bf-7d89-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106473
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.71 Przeglądy techniczne instalacji elektrycznych, energetycznych, usługi elektryczne w obiektach PGW WP we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014620/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR.ROZ.2810.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 217216,13 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających wykonaniu pomiarów elektrycznych na obiektach hydrotechnicznych i jednostkach pływających Zarządu Zlewni Wrocław - 18 obiektów. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania pomiarów ochrony przeciwporażeniowej oraz pomiarów eksploatacyjnych instalacji elektroenergetycznych w zakresie:1) Pomiaru skuteczności zerowania;
2) Badania wyłączników przeciwporażeniowych różnicowoprądowych;
3) Pomiaru izolacji kabli zasilających i obwodów 1 i 3-fazowych;
4) Pomiaru instalacji odgromowej obiektów;
5) Pomiaru rezystancji uziemienia;
6) Przygotowania i dostarczenia wszystkich protokołów pomiarowych
w 3 egzemplarzach oraz archiwizacja na płycie CD lub innym ogólnodostępnym nośniku pamięci.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 74494,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających wykonaniu pomiarów elektrycznych na obiektach hydrotechnicznych i jednostkach pływających Zarządu Zlewni Wrocław - 15 obiektów. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania pomiarów ochrony przeciwporażeniowej oraz pomiarów eksploatacyjnych instalacji elektroenergetycznych w zakresie:1) Pomiaru skuteczności zerowania;
2) Badania wyłączników przeciwporażeniowych różnicowoprądowych;
3) Pomiaru izolacji kabli zasilających i obwodów 1 i 3-fazowych;
4) Pomiaru instalacji odgromowej obiektów;
5) Pomiaru rezystancji uziemienia;
6) Przygotowania i dostarczenia wszystkich protokołów pomiarowych
w 3 egzemplarzach oraz archiwizacja na płycie CD lub innym ogólnodostępnym nośniku pamięci.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 46507,29 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających wykonaniu pomiarów elektrycznych na obiektach hydrotechnicznych i jednostkach pływających Zarządu Zlewni Wrocław - 16 obiektów. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania pomiarów ochrony przeciwporażeniowej oraz pomiarów eksploatacyjnych instalacji elektroenergetycznych w zakresie:1) Pomiaru skuteczności zerowania;
2) Badania wyłączników przeciwporażeniowych różnicowoprądowych;
3) Pomiaru izolacji kabli zasilających i obwodów 1 i 3-fazowych;
4) Pomiaru instalacji odgromowej obiektów;
5) Pomiaru rezystancji uziemienia;
6) Przygotowania i dostarczenia wszystkich protokołów pomiarowych
w 3 egzemplarzach oraz archiwizacja na płycie CD lub innym ogólnodostępnym nośniku pamięci.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 96213,86 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66154,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69095,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66154,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAKO Eugeniusz Milko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 23002050
7.3.4) Miejscowość: Piechowice
7.3.5) Kod pocztowy: 58-573
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66154,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41719,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46808,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41719,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekoline Paweł Papużyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367501597
7.3.4) Miejscowość: Ślęza
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41719,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77293,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86107,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77293,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Replika Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932266191
7.3.4) Miejscowość: Oborniki Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 55-120
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77293,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
2021-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace remontowe i wykończeniowe w budynku Ministerstwa Finansów
- Zakup 2 szt. routerów brzegowych.
- Dostawa tkaniny mundurowej całorocznej w kolorze khaki
- Wykonanie robót budowlanych wielobranżowych prowadzących do prawidłowego funkcjonowania oddymiania korytarzy na poziomie +1 i +2 budynku starego BUW przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
- Świadczenie usług przeniesienia, przebudowy, rozwoju, utrzymania wraz z asystą techniczną oraz przeprowadzenie audytu UX/UI portalu internetowego ppp.gov.pl
- Wykonanie robót budowalnych dla zadania z budżetu obywatelskiego z podziałem na 3 części: Część 1: Asfaltowe .. Część 2: Zadanie 1 - Po prostu .. Zadanie 2 - Remont drogi .. Część 3: Remont drogi ..
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trąbkach Wielkich
- Budowa drogi w miejscowości Chudzyno Kolonia
- Dostosowanie, kompl. obsł. i serwis stacji ciągłego pomiaru ruchu drogowego (SCPR) w latach 2024-2027, wraz z wyk. pom. sprawdzających, zlokalizowanych na sieci dk adm. przez GDDKiA Oddz. w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa układu drogowego od ul. Świętokrzyskiej w Gdańsku do szkoły przy ul. Apollina w miejscowości Kowale"
- Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę lub rozbudowę budynków Żłobków: nr 13 , nr 10 oraz nr 12 w ramach programu "Nowe miejsca żłobkowe w dzielnicach Gdańska - Maluch+"
- Przebudowa boiska wielofunkcyjnego na terenie szkoły Zespołu Szkół Nr 2 im. Emilii Plater w Piasecznie przy Al. Brzóz 26 wraz z urządzeniami
więcej: Usługi pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.