eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie pomiarów elektrycznych na obiektach hydrotechnicznych i jednostkach pływających - Zarząd Zlewni Wrocław



Ogłoszenie z dnia 2021-07-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106473 z dnia 2021-07-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie pomiarów elektrycznych na obiektach hydrotechnicznych i jednostkach pływających - Zarząd Zlewni Wrocław

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pawel.mezyk@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie pomiarów elektrycznych na obiektach hydrotechnicznych i jednostkach pływających - Zarząd Zlewni Wrocław

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae7d49bf-7d89-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106473

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.71 Przeglądy techniczne instalacji elektrycznych, energetycznych, usługi elektryczne w obiektach PGW WP we Wrocławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014620/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR.ROZ.2810.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 217216,13 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających wykonaniu pomiarów elektrycznych na obiektach hydrotechnicznych i jednostkach pływających Zarządu Zlewni Wrocław - 18 obiektów. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania pomiarów ochrony przeciwporażeniowej oraz pomiarów eksploatacyjnych instalacji elektroenergetycznych w zakresie:
1) Pomiaru skuteczności zerowania;
2) Badania wyłączników przeciwporażeniowych różnicowoprądowych;
3) Pomiaru izolacji kabli zasilających i obwodów 1 i 3-fazowych;
4) Pomiaru instalacji odgromowej obiektów;
5) Pomiaru rezystancji uziemienia;
6) Przygotowania i dostarczenia wszystkich protokołów pomiarowych
w 3 egzemplarzach oraz archiwizacja na płycie CD lub innym ogólnodostępnym nośniku pamięci.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 74494,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających wykonaniu pomiarów elektrycznych na obiektach hydrotechnicznych i jednostkach pływających Zarządu Zlewni Wrocław - 15 obiektów. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania pomiarów ochrony przeciwporażeniowej oraz pomiarów eksploatacyjnych instalacji elektroenergetycznych w zakresie:
1) Pomiaru skuteczności zerowania;
2) Badania wyłączników przeciwporażeniowych różnicowoprądowych;
3) Pomiaru izolacji kabli zasilających i obwodów 1 i 3-fazowych;
4) Pomiaru instalacji odgromowej obiektów;
5) Pomiaru rezystancji uziemienia;
6) Przygotowania i dostarczenia wszystkich protokołów pomiarowych
w 3 egzemplarzach oraz archiwizacja na płycie CD lub innym ogólnodostępnym nośniku pamięci.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 46507,29 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających wykonaniu pomiarów elektrycznych na obiektach hydrotechnicznych i jednostkach pływających Zarządu Zlewni Wrocław - 16 obiektów. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania pomiarów ochrony przeciwporażeniowej oraz pomiarów eksploatacyjnych instalacji elektroenergetycznych w zakresie:
1) Pomiaru skuteczności zerowania;
2) Badania wyłączników przeciwporażeniowych różnicowoprądowych;
3) Pomiaru izolacji kabli zasilających i obwodów 1 i 3-fazowych;
4) Pomiaru instalacji odgromowej obiektów;
5) Pomiaru rezystancji uziemienia;
6) Przygotowania i dostarczenia wszystkich protokołów pomiarowych
w 3 egzemplarzach oraz archiwizacja na płycie CD lub innym ogólnodostępnym nośniku pamięci.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 96213,86 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66154,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69095,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66154,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAKO Eugeniusz Milko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 23002050

7.3.4) Miejscowość: Piechowice

7.3.5) Kod pocztowy: 58-573

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66154,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41719,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46808,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41719,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekoline Paweł Papużyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367501597

7.3.4) Miejscowość: Ślęza

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41719,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77293,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86107,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77293,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Replika Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932266191

7.3.4) Miejscowość: Oborniki Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-120

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77293,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

2021-07-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.