Ogłoszenie z dnia 2021-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00058339/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-19
- 2021/BZP 00062731/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-24
- 2021/BZP 00065684/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-26
- 2021/BZP 00066843/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-27
- 2021/BZP 00069730/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-31
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106550 z dnia 2021-07-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Ursynów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a2a50b8-b878-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000102/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.34 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek poczt i ich ewentualnych zwrotów oraz usł odbioru przesyłek z siedziby Zam
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058339/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZP-XII-WZP.271.21.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 655097,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest:
świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (jednolity tekst Dz.U.2020 z późn. zm.) oraz usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego.
Poprzez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe o wadze do 2000 g zgodnie z ustawą Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r.
Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w oparciu o następujące usługi:
• Usługi pocztowe w obrocie krajowym, opłacane z dołu, zgodnie opisane w Załączniku nr 3 do projektowanych postanowień umowy;
• Usługi codziennego odbioru przesyłek z siedziby Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, opisane w Załączniku nr 2 do projektowanych postanowień umowy.
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projektowanych postanowień umowy.
II. Warunki realizacji umowy
1. Wykonawca musi posiadać na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy minimum
5 placówek oraz placówki dodatkowe (jeżeli wykonawca wskaże je w ofercie) do odbioru niedoręczonych rejestrowanych (awizowanych) przesyłek listowych, których wykaz stanowi zał. nr 5 do umowy.
2. Placówki, o których mowa w pkt 1 powyżej, zlokalizowane są wewnątrz lokali (do których możliwe będzie wejście klienta do środka z zewnątrz), w których głównym rodzajem prowadzonej działalności są usługi pocztowe. Czynności odbioru (wydania) przesyłek pocztowych są prowadzone w wydzielonym stanowisku posiadającym widoczne oznaczenie logo lub nazwę Wykonawcy, zapewniającym przestrzeganie ochrony danych osobowych. Punkty czynne są co najmniej przez 8 godzin dziennie, minimum do godziny 18.00 i otwarte od poniedziałku do piątku. Jeśli w placówkach Wykonawcy prowadzona jest również inna niż pocztowa działalność gospodarcza, to placówki te posiadają wyodrębnione stanowisko, którego głównym zadaniem jest obsługa klientów w zakresie usług pocztowych. Punkty są dostosowane do obsługi osób z niepełnosprawnościami, a w szczególności położenie drzwi wejściowych do budynku oraz kształt i wymiary pomieszczeń umożliwiają dogodne warunki ruchu. Dodatkowo zróżnicowanie poziomu podłóg w punkcie oraz przed punktem jest przystosowane do ruchu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
3. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania wymienionej w pkt 1 liczby placówek o standardach określonych w pkt 2 przez cały okres obowiązywania umowy.
III. Klauzule społeczne
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na usługę, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2, zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności wynikające z realizacji przedmiotu umowy w szczególności osoby doręczające przesyłki do adresatów, osoby wydające przesyłki awizowane w placówkach pocztowych.
4. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww treść, która będzie stanowić załącznik nr 1 do umowy oraz:
a) Projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;
b) Formularz cenowy (zawierający rodzaje przesyłek – usług pocztowych, jakie będą zlecane Wykonawcy oraz planowane ilości danej korespondencji) stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60160000-7 - Drogowy transport przesyłek pocztowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 805494,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 805494,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 805494,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313
7.3.3) Ulica: ul. Rodziny Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 805494,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na remont dachów budynków mieszkalnych, zlokalizowanych przy ul. Porębskiego 1-12 w Świnoujściu
- Wykonanie prac remontowych wraz z przebudową budynków przy ul. Jazdów 3/4, Jazdów 7/29 i Jazdów 10/6 w Warszawie
- Wykonanie dokumentacji technicznej i montaż latarni oświetleniowych (...) na podwórku pomiędzy budynkami przy ul. gen. W. Andersa 12-20A i Wałowej 7 w Warszawie (zaprojektuj i wybuduj)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch imprez rekreacyjno-sportowych:"Powitanie wiosny przez Przedszkolaki" i "Świąteczno-wiosenne spotkanie na Woli", na terenie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy- 5/ZP/25
- Usługa wykonywania okresowej konserwacji urządzeń i instalacji elektronicznych systemów zabezpieczeń w obiektach Straży Granicznej
- Pielęgnacja zieleni, utrzymanie czystości oraz ukwiecenie elementów małej architektury na pętlach komunikacji miejskiej na terenie m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla AGH - DE-dzp.272-022/25
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych, paczek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów na potrzeby UMŻ.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania, zwrotu przesyłek pocztowych, świadczenia usługi elektroniczne...
- Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Koronowie.
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, wraz z przekazami pocztowymi oraz usługą kurierską na rzecz Urzędu Miasta Marki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.