Og³oszenie z dnia 2025-02-17
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i wymiana d¼wigu osobowego dla Okrêgowej Stacji Chemiczno Rolniczej w Olsztynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Okrêgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 51961117000000
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ko³obrzeska 11a
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-444
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski
1.5.7.) Numer telefonu: 895332092
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg.olsztyn@schr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: oschr.olsztyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i wymiana d¼wigu osobowego dla Okrêgowej Stacji Chemiczno Rolniczej w Olsztynie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ed33fd81-ff22-476c-b3dc-0c63e8320f2c
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00106634
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed33fd81-ff22-476c-b3dc-0c63e8320f2c3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Brak
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Okrêgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza w Olsztynie;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: kontakt@idpo.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 74 p.z.p.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach p.z.p., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania
dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
d) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-1/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i wymiana d¼wigu osobowego dla Okrêgowej Stacji Chemiczno-Rolniczej w Olsztynie
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45351000-2 - Mechaniczne instalacje in¿ynieryjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów
45000000-7 - Roboty budowlane
45410000-4 - Tynkowanie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów o¶wietleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego, zgodnie z poni¿szymi kryteriami:
a) Cena oferty - 60%
b) Inne parametry - 40%
2. Oferty oceniane bêd± w nastêpuj±cy sposób:
Kryteria oceny ofert: Najni¿sza cena zamówienia brutto spo¶ród nieodrzuconych ofert
Do oceny ofert przyjmuje siê nastêpuj±ce kryteria:
Cena zamówienia brutto – warto¶æ kryterium - 60 %
Podstaw± oceny jest warto¶æ zamówienia brutto zaproponowana przez Wykonawcê w formularzu ofertowym (Za³±cznik nr 2 do
SWZ).
Cena oferty najtañszej
------------------------------ x 60 = liczba punktów
Cena oferty badanej
Maksymalna ilo¶æ punktów do uzyskania w kryterium „Cena” wynosi – 60 pkt. Zamawiaj±cy wyliczy liczbê punktów uzyskanych
przez poszczególne oferty w oparciu o ww. wzór z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
Dodatkowy okres gwarancji – warto¶æ kryterium - 40 %
W ramach kryterium dodatkowy okres gwarancji na d¼wig osobowy wraz z wykonaniem niezbêdnych prac monta¿owych objêtych
przedmiotem umowy Wykonawcom zostan± przyznane punkty za udzielenie dodatkowego okresu gwarancji, który nale¿y wstawiæ w
formularzu ofertowym i zostanie oceniony w ramach nastêpuj±cych zasad:
a) minimalny okres gwarancji na d¼wig osobowy wynosi 36 miesiêcy
b) maksymalny punktowany dodatkowy okres gwarancji to 20 miesiêcy
c) za ka¿dy dodatkowy miesi±c gwarancji powy¿ej minimalny Zamawiaj±cy przyzna 1 pkt. tj. 1 miesi±c – 2 pkt., 2 miesi±ce 4 pkt, itd.
.... 20 m-cy – 40 pkt. Wykonawca ma obowi±zek zaoferowania dodatkowej gwarancji wy³±cznie w miesi±cach niedopuszczalne jest
wskazanie gwarancji w dniach lub czê¶ci miesi±ca.
d) Zaproponowany dodatkowy okres gwarancji w formularzu ofertowym odnosi siê w to¿samym zakresie do okresu gwarancji na
d¼wig osobowy jak równie¿ na wykonanie niezbêdnych prac budowlano-monta¿owych objêtych przedmiotem umowy z
zastrze¿eniem, i¿ bieg terminu gwarancji rozpoczyna siê zgodnie z postanowieniami umowy stanowi±cej Za³±cznik nr 3.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w przedmiotowym kryterium wynosi 40.
3. O wyborze oferty zadecyduje najkorzystniejszy bilans punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach. Przyznane punkty bêd±
zaokr±glane do drugiego miejsca po przecinku.
4. Do realizacji zamówienia zostanie wybrany Wykonawca, którego oferta nie zosta³a odrzucona i uzyska³a najwiêksz± ilo¶æ punktów.
5. W przypadku uzyskania przez dwóch oferentów takiej samej liczby punktów, do realizacji zamówienia wybrany zostanie
Wykonawca, który zaoferowa³ ni¿sz± cenê. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ
dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu, na zasadach okre¶lonych wRozdziale VIII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
zgodnie z wymaganiami w tym zakresie
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
zgodnie z wymaganiami w tym zakresie
3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 3 dostawy d¼wigu osobowego wraz z
instalacj± lub uruchomieniem, odpowiadaj±cych swoim rodzajem dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia o warto¶ci
nie mniejszej ni¿ 100.000,- z³ ka¿da,;
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do
warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli
posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub
zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê
zamówienia.
5. Dokumenty uwiarygadniaj±ce sytuacjê ekonomiczn± oferenta tj.:
a) aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z
op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty
zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu – wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3
miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
b) aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne,
lub potwierdzenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub
wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem
terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
c) aktualna informacja z w³a¶ciwego rejestru KRS lub CEIDG
d) kopia op³aconej polisy, potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em, a w przypadku jej braku innego dokumentu
potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w kwocie 500.000 z³. w zakresie
prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
e) o¶wiadczenie, ¿e posiada niezbêdn± wiedzê i uprawnienia, posiada zasoby ludzkie do wykonania tego zadania
(pracownicy zatrudnieni na umowê o pracê z uprawnieniami) i nie og³oszono upad³o¶ci firmy, nie wszczêto wobec firmy
postêpowania likwidacyjnego nie podlega wykluczeniu z postêpowania – Za³±cznik nr 8.
f) O¶wiadczenie Oferenta, ¿e zapozna³ siê z miejscem prowadzenia prac remontowych, zakresem prac, projektem umowy i
odby³ wizjê lokaln± terenu – Za³±cznik nr 9.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
dokumentacja powykonawcza w zakresie niezbêdnym do dokonania odbioru przedmiotu zamówienia,3.1.2 instrukcja obs³ugi i u¿ytkowania d¼wigów osobowych w jêzyku polskim,
3.1.3. protokó³ z wykonania czynno¶ci badania odbiorczego wykonany przez Urz±d Dozoru Technicznego,
3.1.4. dokumentacjê techniczn± d¼wigu elektrycznego,
3.1.5. Deklaracjê zgodno¶ci UE,
3.1.6. Certyfikat Zgodno¶ci,
Og³oszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
3.1.7. protokó³ z badania rezystancji izolacji obwodów elektrycznych oraz skuteczno¶ci dzia³ania ochrony
przeciwpora¿eniowej d¼wigu osobowego,
3.1.8. protokó³ odbioru technicznego czê¶ci budowlanej d¼wigu,
3.1.9. obliczenia d¼wigu elektrycznego,
3.1.10. rysunek monta¿owy oraz schemat olinowania d¼wigu elektrycznego,
3.1.11. schematy elektryczne,
3.1.12. wszystkie ¶wiadectwa, certyfikaty i deklaracje wymagane prawem dla zastosowanych urz±dzeñ,
3.1.13. protokó³ z wyznaczenia resursu d¼wigu elektrycznego,
3.1.14. decyzja o wyrejestrowaniu istniej±cego d¼wigu osobowego w Urzêdzie Dozoru Technicznego
3.1.15. decyzja o rejestracji nowego d¼wigu osobowego w Urzêdzie Dozoru Technicznego.
3.2 Za kompletno¶æ dokumentów wymienionych w pkt. 3.1 odpowiada Wykonawca.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
5. Dokumenty uwiarygadniaj±ce sytuacjê ekonomiczn± oferenta tj.:a) aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z
op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty
zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu – wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3
miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
b) aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne,
lub potwierdzenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub
wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem
terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
c) aktualna informacja z w³a¶ciwego rejestru KRS lub CEIDG
d) kopia op³aconej polisy, potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em, a w przypadku jej braku innego dokumentu
potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w kwocie 500.000 z³. w zakresie
prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
e) o¶wiadczenie, ¿e posiada niezbêdn± wiedzê i uprawnienia, posiada zasoby ludzkie do wykonania tego zadania
(pracownicy zatrudnieni na umowê o pracê z uprawnieniami) i nie og³oszono upad³o¶ci firmy, nie wszczêto wobec firmy
postêpowania likwidacyjnego nie podlega wykluczeniu z postêpowania – Za³±cznik nr 8.
f) O¶wiadczenie Oferenta, ¿e zapozna³ siê z miejscem prowadzenia prac remontowych, zakresem prac, projektem umowy i
odby³ wizjê lokaln± terenu – Za³±cznik nr 9.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci 3000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce00/100);
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania
ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy w NBP O/Olsztyn nr 13 1010 1397 0082
9513 9120 0000, tytu³em „Wadium – ZP-1/2025”
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
a) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w
p.z.p., bez potwierdzania tych okoliczno¶ci;
b) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
c) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
d) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem, i¿
pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
e) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
f) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Zamawiaj±cy;
g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga aby
porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
h) musi zostaæ z³o¿one w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê
porêczenia lub gwarancji.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie:
a) pieniê¿nej - zaleca siê, by dowód dokonania przelewu zosta³ do³±czony do oferty;
b) porêczeñ lub gwarancji - wymaga siê, by orygina³ dokumentu zosta³ z³o¿ony wraz z ofert±.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie
do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3
p.z.p. zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la p.z.p.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci elektronicznej.
2. O¶wiadczenie to wstêpnie potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w
zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do
wykluczenia.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania, w tym o¶wiadczenie dotycz±ce
przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu oferty, które dostawy wykonaj±
poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-03 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma ezamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-03 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Budowa chodnika w województwie warmiñsko-mazurskim w ci±gu DK 57 w miejscowo¶ci Szczytno (ul. Gizewiusza, ul. ¦l±ska)
- Serwis, wymiana opon i naprawa samochodów s³u¿bowych Zarz±du Dróg Wojewódzkich w Olsztynie u¿ywanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Olecku w 2025r.
- Sprzeda¿ wraz z dostaw± stanowiska badawczego IIoT z robotem przemys³owym dla jednostki UWM w Olsztynie.
- Us³ugi ubezpieczenia pojazdów Uniwersytetu Warmiñsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Budowa windy wewnêtrznej w budynku Urzêdu Miasta i Gminy Olsztyn
- Postêpowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na sukcesywne dostawy odczynników chemicznych oraz testów biochemicznych i antygenowych dla LBEK WSSE w Olsztynie.
wiêcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH W£ASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w £ODZI
- Przebudowa ul. Wierzbowej w D±bczu. Zabezpieczenie gazoci±gu wysokiego ci¶nienia DN150 odb. Leszno
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- "Rozwój sieci wodno - kanalizacyjnych na terenie Gminy Zab³udów"
- Remont alejek spacerowych w parku osiedlowym
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.