Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00085051/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-07
- 2023/BZP 00131054/01 - Wynik z dnia 2023-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostarczenie pellet dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej w ilości do 160 ton na rok 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000095377
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hańczowa
1.5.2.) Miejscowość: Wysowa-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-316
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsr-hanczowa@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsr-hanczowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40511a3d-a6e2-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostarczenie pellet dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej w ilości do 160 ton na rok 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40511a3d-a6e2-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00106714
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00085051
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR/PE.02/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Sukcesywna dostawa środkami własnymi Wykonawcy pelletu drzewnego posiadające-go certyfikat DIN PLUS zgodnie z normą europejską EN 14961-2 lub równoważny, do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej w ilości do 160 ton. (Nie dopuszcza się dostaw pelletu z zawartością trocin z płyt stolarskich, MDF, paneli podłogowych itp.) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przekazania do-starczonego pelletu do niezależnej jednostki badawczej w celu potwierdzenia jako-ści dostarczonego pelletu.
b) Dowóz bezpośrednio do siedziby Zamawiającego transportem Wykonawcy, samo-chodem z HDS. Ze względu na brak możliwości rozładunku i magazynowania przez zamawiającego, wykonawca musi zapewnić rozładunek na własny koszt we własnym zakresie.
c) Wymagania dotyczące parametrów pelletu poniżej:
-średnica pelletu
- długość
- zawartość siarki
- zawartość popiołu
- wilgotność
- ciepło spalania
- skład paliwa
- wartość opałowa
- gęstość (ciężar właściwy) 6 lub 8 mm
do 50mm
<0,04%
<0,5%
<10%
>19500 kJ/kg
trocina mieszana z drzewa iglastego i liściastego min 18000 kJ/kg
>1,2 kg/dm3
d) Dostawa jednorazowo w ilości 6 ton w BIG-BAG o ciężarze 1000 kg (1 tona).
f) Czas realizacji zamówienia do 3 dni od złożenia dyspozycji.
g) Dostawy mogą być realizowane w godzinach pracy szkoły od godz. 730 - 1530
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Najkorzystniejsza oferta cenowa niepodlegająca odrzuceniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479700,00 PLN
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.