Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00175104/01 - Wynik z dnia 2023-04-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„sukcesywna 24 miesięczna dostawa pieluszek dziecięcych, pieluchomajtek dla dorosłych i podkładów ginekologicznych dla SPZOZ w Wolsztynie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W WOLSZTYNIE
1.3.) Oddział zamawiającego: SPZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970773426
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wschowska 3
1.5.2.) Miejscowość: Wolsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzozwolsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„sukcesywna 24 miesięczna dostawa pieluszek dziecięcych, pieluchomajtek dla dorosłych i podkładów ginekologicznych dla SPZOZ w Wolsztynie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5ebd8ac-b117-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00106721
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00066748/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 dostawa pieluszek dziecięcych, pieluchomajtek dla dorosłych i podkładów ginekologicznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wolsztyn3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wolsztyn
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wolsztyn
3) W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:
przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
przesyłania odwołania/inne
odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
4) Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
5) Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełne informacje określone zostały w rozdz. 10 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wolsztyn, ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn; tel. 068/347-73-00; tel. 68 347 73 00 (centrala)tel. 68 347 73 54 (centrala - informacja), tel. 68 347 73 55 (sekretariat Dyrektora), fax. 68 384 25 90, poczta elektroniczna: sekretariat@spzozwolsztyn.pl/
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@spzozwolsztyn.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełne informacje określone zostały w rozdz. 21 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP/6/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1, poz. 1-2- Pieluszki dziecięce; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ("OPZ") oraz wymagane ilości zostały określone w załączniku nr 2 (pakiet nr 1) do SWZ, tj. w formularzu asortymentowo -ilościowo-cenowym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33771200-7 - Pieluszki dla niemowląt
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert na każdy pakiet osobno
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena – 60 %
Termin płatności - 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2, poz. 1-7- Pieluchomajtki, majtki chłonne, podkłady ginekologiczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ("OPZ") oraz wymagane ilości zostały określone w załączniku nr 2 (pakiet nr 2) do SWZ, tj. w formularzu asortymentowo -ilościowo-cenowym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33770000-8 - Artykuły higieniczne z papieru
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33771000-5 - Toaletowe produkty z papieru
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert na każdy pakiet osobno
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena – 60 %
Termin płatności - 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na warunkach określonych w rozdziale 6 oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym :
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej :
a) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał, lub wykonuje co najmniej dwie dostawy (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował lub realizuje co najmniej jedną dostawę polegającą na:
dla Pakietu/Zadania nr 1 –dostawa artykułów higienicznych obejmujących pieluszki dziecięce o wartości minimum 25 000,00 zł brutto
dla Pakietu Zadania nr 2 – dostawa artykułów higienicznych obejmujących pieluchomajtki, podkłady ginekologiczne o wartości minimum 300 000,00 zł brutto.
Pełne informacje w zakresie opisu warunków udziału w postępowaniu zostały określone w rozdz. 7 SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: -oświad.wykonawcy o aktualn.infor.(zał.7) zawartych w oświad., o którym mowa w art.125 ust.1 ust. w zakresie podst.wyklucz. z postęp.wskazanych przez zamaw., o których mowa w: art.108 ust.1pkt3ustawy, b) art.108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dot. orzeczenia zakazu ubiegania się o zamów. publiczne tytułem śr.zapobiegaw.,c) art.108 ust.1 pkt 5ust. dotyczących zawarcia z innymi wy-cami porozumienia mającego na celu zakłóc. konkurencji,d) art.108 ust.1 pkt 6 ustawy,-odpisu lub infor.i z KRS, CEiDGlub innego właśc. rejestru. Wykonawca nie jest zobowiąz. do złożenia dokumen-tów, o których mowa w ust.5, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłat. i ogólnodost. baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliw. dostęp do tych dok. Jeżeli Wykonawca ma sie-bę lub m-ce zamieszk.poza teryt.RP zamiast dok.1) zaświad. o którym mowa w pkt 9.1. pkt.4) infor. z KRS/ CEiDG składa dok. lub dok-ty wystaw.w kraju, w którym wykonawca ma sie-bę lub m-ce zamieszk., potwierdz.odpowied., że:(b)nie otwarto jego likwid., nie ogł.upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gosp. nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach m-ca wszczęcia tej procedury. Dokum. o których mowa w pkt 9.7 pkt. 1 powinien być wystaw.nie wcześn. niż 3 m-ce przed ich złożeniem. 3)jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub m-sce zamieszk. nie wydaje się dok. o których mowa w pkt.9.7pkt.1 zastępuje się je odpow. w całości lub w części dok.zawierającym odpow. ośw. wykonawcy, ze wskaz.os. albo osób uprawn.do jego reprezent., lub ośw. osoby, której dok. miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub m-ce zamieszk.nie ma przepisów o ośw. pod przysięgą, złożone przed org.sądowym lub administr., notariuszem, organem samorządu zawod. lub gospod.o, właściwym ze względu na sie-bę lub m-ce zamieszk. wykonawcy.Z postęp.o udziel. zamów. publ.wyklucza się również Wyk., o którym mowa w art.7ust.1Ust.z dn.13.04.2022r. o szczegól. rozwiąz.w zakr-e przeciwdz. wspier.agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpiecz. narodowego, (Dz.U. 2022 poz.835), zwana dalej „UOBN”.Zgodnie z art.7ust.1UOBN z postępowania o udzielenie zamówienia zamaw. wyklucza Wykonawcę: -wymien. w wykazach określonych w rozporz.765/2006 i rozporz.269/2014 lub wpisa-go na listę na podst.decyzji w spr.wpisu na listę rozstrzyg. o zastosowaniu śr., o którym mowa w art.1 pkt 3 UOBN; 2.którego benef. rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dn.1.03.2018r. o przeciwdz. praniu pieniędzy oraz finans.terroryzmu(Dz.U. 2022, poz.593,655) jest osoba wymien.w wykazach określ. w rozporz. 765/2006 i rozporz.269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficj.rzeczyw.od dn.24.02.2022 r., o ile została wpisana na listę na pod-stawie decyzji w spr. wpisu na listę rozstrzyg. o zastos.środka, o którym w art.1 pkt3UOBN;którego jednostką dominującą w rozum.art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy o rachunk. (Dz.U.2021. poz.217,2105,2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określ.w rozporz.765/2006 i rozporz.269/2014 lub wpisanyna listę lub będący taką jedn.dominującą od dn.24.02.2022 r., o ile został wpisany na listę na podst.decyzji w spr.wpisu na listę rozstrzygaj. o zastos. środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN. Wykluczenie, o którym mowa powyż.następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku wykonawcy lub uczest. konkursu wyklucz.na podst.art. 7 ust. 1 UOBN, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.Zamawiający będzie weryfik.przesłankę wykl., o której mowa w ust. pkt. 6.3 UOBN na podstawie:-ośw. o braku podstaw do wyklucz.z postęp.na podst. art.7ust.1 ustawy z 13.04.2022 r. o szczególn. rozwiąz. w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochr.bezpiecz. narod.składa każdy z wykonawców ubiegaj.się o udzielenie zamów. oraz podmiot udostępn. zasoby do dyspoz. wykonawc-zał.3A i 3B do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku św. powtarzaj. się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ost. 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działal.jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wyk.i podm. na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załącz.
dowodów określ., czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są refer.bądź inne dok.sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świad.powtarz. się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezal. od niego nie jest w stanie uzyskać tych dok.- ośw.wykonawcy; w przypadku świad.powtarzaj.się lub ciągłych nadal wykonywanych refer. bądź inne dok. potwierdz. ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okr.ost.3m-cy; -odpisu lub infor. z KRS, CEiIDGlub innego rejestru. Wykonawca nie jest zobow. do złożenia dok., o których mowa w ust.5, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpł.i ogólnod.baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożl. dostęp do tych dok.W celu potwier.spełniania przez wykonawcę war.udziału w post. Zamawiający żąda następujących podmiot.śr. dowod.tj. a)próbek, opisów, których autent. musi zostać poświadc. przez wykonawcę na żądanie zamawiającego. Wymagania dotyczące ilości próbek oraz ro-ju została określ. w zał.2 SWZ dla każdego pakietu odrębnie, -zaświad.niezależnego podmiotu uprawn.do kontroli jakości potwierdzającego, że dostar. produkty odpow. określ.normom lub specyf.techn. tj.: właś. deklar. zgod.CE (zgodnych z przedstawionymi próbkami) zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych (Dz.U.2022.974) -jeżeli jest wymagane oraz dodatkowo dla Pakietu 1 świadectw jakości.wymóg został szczegół.określ.w zał. 2 SWZ.Wykonawca może zamiast podmiot.śr. dowod., o których mowa w zd.pierwszym złożyć równoważne podmiot.śr.dowod.wystawione przez podmioty mające sie-bę w in.państwie czł. EOG. Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego nie ma dostępu do podmiot. śr. dowod.lub nie ma możliwości ich uzyskania w odp. terminie, może złożyć inne podmiot.śr. dowodowe dotyczące odp. zapewnienia jakości o ile udowodni, że stosowane przez niego śr. zapewnienia jakości są zgodne z wyma-mi normami zarządz. jakością.
Wykonawca w celu potwierdzenia spełn.war.udziału w postęp. polegać na zdoln.tech.lub zawod. innych podmiotów, niezależnie od charakt.prawnego łączących go z nimi stos.prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach tech. lub zawod. składa wraz z ofertą:zobowiąz. podmiotu udostępn. zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbęd.zasob.potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiot.śr.dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.Zobow. podmiotu udostępn. zasoby, o którym mowa wyżej, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępn.zasoby gwarantuje rzeczyw.dostęp do tych zasobów oraz określa w szczegól.:
zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępn. zasoby; -sposób i okres udostęp. wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępn.te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; -czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnoś.którego wykonawca polega w odnies.do war. udziału w postęp.dotyczących wykształc.kwalifikacji zawod. lub doświad. zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Niewiążący wzór zobow.do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi zał. 6 do SWZ.-ośw.podmiotu udostępn.zasoby, potwierdzające brak podstaw wyklucz.tego podmiotu oraz odpow. spełn. war. udziału w postęp.w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby UWAGA: Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiot.udostępn.zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga od wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych,5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
13) Dokumenty składane wraz z ofertą:1. Formularz ofertowy - stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Wypełniony i podpisany załącznik nr 2 - (formularz asortymentowo-ilościowo- cenowy) Pakiet 1-2
3. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z prowadzonego postępowania oraz o spełnianiu warunków uczestnictwa- załącznik nr 3 (A i B)
4. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; (Niewiążący wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ),
5. Oświadczenia Podmiotu udostępniającego zasoby o braku podstaw do wykluczenia z prowadzonego postępowania załącznik nr 3 oraz spełnianiu warunków w zakresie udostępnianego zasobu.
6. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
7. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 6 powyżej, zamawiający może żądać od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
8. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych SWZ,
9. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
10. Dokumenty, o których mowa wyżej 9) SWZ dla osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP,
11. oświadczenia w zakresie kryterium oceny ofert - na formularzu oferty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 7.1 powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy.W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w pkt 7.1. pkt 4) SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. W zakresie dopuszczalnym przez art. 455 ust. 1 pkt 1 oraz niezależnie od przypadków określonych w przepisach Kodeksu cywilnego Zamawiający dopuszcza zmianę treści i warunków niniejszej umowy w podanych poniżej przypadkach:1) zmiana danych identyfikacyjnych stron (m.in. adresu, firmy, formy prowadzonej działalności gospodarczej);
2) korekta danych wynikających z niezamierzonych niezgodności pomiędzy postanowieniami umowy, a treścią oferty lub specyfikacji warunków zamówienia;
3) zmiana postanowień umowy w wyniku nowelizacji obowiązujących przepisów prawa lub regulacji wewnętrznych obowiązujących u Zamawiającego mających wpływ na przedmiot oraz warunki umowy, bez której dalsza realizacja umowy byłaby niemożliwa; Zmiany w tym zakresie zostaną wprowadzone wyłącznie w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmienionych regulacji. Zmiany mogą spowodować odpowiednie zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy.
4) zmiana ustalonej w umowie stawki podatku od towarów i usług, przy czym wartość ceny jednostkowej netto określonej w formularzu asortymentowo-ofertowym pozostaje bez zmian.
5) przedłużeniu okresu, na który została zawarta umowa, w celu zrealizowania niewykorzystanej maksymalnej wartości umowy brutto na zasadach określonych w umowie.
6) dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego. Zmiany w tym zakresie ograniczone będą wyłącznie do dostosowania umowy do zmienionych regulacji prawnych.
7) dopuszcza się wprowadzenie zmian części przedmiotu umowy, które Wykonawca przewidział do realizacji za pomocą podwykonawców na inne części przedmiotu umowy, w tym również na części, których Wykonawca nie wskazał w złożonej przez siebie ofercie. Zmiana nie może pociągnąć za sobą zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
8) w przypadku zawarcia Umowy z wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia Zamawiający dopuszcza wskazanie członka lub członków konsorcjum upoważnionych do wystawiania faktur i do odbioru wynagrodzenia.
9) zmianę w zakresie treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez Strony w trakcie realizacji Umowy lub sposobu informowania o realizacji Umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych Zamawiającemu do prawidłowej realizacji Umowy przy założeniu, że wynagrodzenie wykonawcy nie ulegnie podwyższeniu
10) Dopuszcza się możliwość zastąpienia oferowanego przedmiotu zamówienia innym, który będą spełniać wszystkie minimalne wymagania przedstawione w SWZ w zakresie funkcjonalności, a dodatkowo ze względu na zmiany produkcyjne czy technologiczne jakość produkowanego asortymentu okaże się nie gorsza niż pierwotnie oferowana, wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany lub udoskonalony
11) W przypadku wystąpienia przejściowego braku produktu Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie sposobu konfekcjonowania, liczby opakowań pod warunkiem, że przeliczona ilość oznaczeń pozostanie nie zmieniona. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
Pełne informacje w zakresie możliwości zmian umowy zawarto w §9 wzoru umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wolsztyn
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-03 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-01
INNE PRZETARGI Z WOLSZTYNA
- "24 m-czna dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierża-wą analizatora do oznaczeń koagulologicznych dla Medycznego Laboratorium Diagnostycznego "-cz.II
- Utrzymanie Parku Miejskiego w Wolsztynie w okresie do 29 lutego 2028 roku
więcej: przetargi w Wolsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- SR.272.d.02.2025.MD Zakup z sukcesywnymi dostawami pieluchomajtek i innych wyrobów medycznych (pieluchy i wkłady anatomiczne, majtki chłonne) na potrzeby mieszkańców DPS "MORS" w Stegnie.
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- Dostawa pieluchomajtek, szpitalnych wyrobów papierowych oraz akcesoriów do sterylizacji
- Zakup i montaż wyposażenia do Publicznego Żłobka w Borowiu
- dostawa artykułów biurowych i piśmiennych oraz materiałów eksploatacyjnych do obsługi sprzętu informatycznego do Oddziału Okręgowego NBP w Łodzi.
więcej: Artykuły higieniczne z papieru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.