Ogłoszenie z dnia 2021-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00041326/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-27
- 2021/BZP 00047194/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106726 z dnia 2021-07-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace naprawcze w budynku magazynowym nr 60 w kompleksie wojskowym nr 1556 w Kołobrzegu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321203128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 4-go Marca 3
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-901
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 261 456 877, 261 456 815
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 17wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 17wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/17wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace naprawcze w budynku magazynowym nr 60 w kompleksie wojskowym nr 1556 w Kołobrzegu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f30cc29-a73a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106726
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041326/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/WOG/RB/Infrastr./21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 141836,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania – roboty budowlanej pod nazwą „Prace naprawcze w budynku magazynowym nr 60 w kompleksie wojskowym nr 1556 w Kołobrzegu”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej SWZ. Zamawiający dołącza do SWZ przedmiar robót. Stanowi on wyłącznie materiał pomocniczy do sporządzenia kosztorysu ofertowego (do obliczenia ceny oferty). Przedmiar robót powinien być analizowany w powiązaniu ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną oraz niniejszą SWZ.
3. Zamawiający informuje, że Wykonawca wybrany w postępowaniu będzie mógł realizować zamówienie wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 15:30. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na zrealizowany przedmiot zamówienia udzielił gwarancji w wymiarze nie krótszym niż 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót.
4. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności:
- prace rozbiórkowe i demontażowe;
- prace naprawcze pokrycia dachowego;
- prace naprawcze instalacji odgromowej;
- wykonanie badań i pomiarów instalacji odgromowej;
- wywóz gruzu i odpadów;
które w ocenie Zamawiającego polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem oraz rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 15 września 2020 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za prace oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2021 r. ( Dz.U. z 2020 r. poz. 1596). Powyższy wymóg nie dotyczy osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie - kierownika robot, koordynatora BHP.
Sposób udokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli zostały określone w Projekcie umowy (zał. nr 10 do SWZ).
5. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących u Zamawiającego zasad postępowania z pracownikami niebędącymi obywatelami narodowości polskiej, określonych na podstawie Decyzji nr 19/MON z dnia 24.01.2017 r oraz zasad postępowania w kontaktach z wykonawcami określonych w Decyzji nr 145/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 13.07.2017r.
6. Zamawiający zakazuje użytkowania wszelkiego rodzaju aparatów fotograficznych na terenie jednostki wojskowej oraz bezzałogowych statków latających nad terenem wojskowym przez pracowników własnych jak i Podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45312310-3 - Ochrona odgromowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135209,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189695,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135209,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bartłomiej LASIK B. L-BUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5991580744
7.3.3) Ulica: Budzień 23
7.3.4) Miejscowość: Budzień 23 gm. Stepnica
7.3.5) Kod pocztowy: 72-112
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135209,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach administracyjnych RDW w Drawsku Pomorskim
- Leki ogólne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia, suplementy diety, wyroby medyczne (II)
- Dostawy jaj dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2025 roku
- Promocja Gminy Miasto Koszalin poprzez dyscyplinę sportową: piłka ręczna mężczyzn
- Obsługa szaletów miejskich
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Koszalinie w 2025 r.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ścieków w Białej Drugiej
- Przebudowa budynku głównego biblioteki publicznej w ramach przedsięw. Prace budowlane, dostawa i montaż platformy/podnośnika dla niepełnospraw. i matek z dziećmi w budynku głównym WiMP w Gdańsku.
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.