Ogłoszenie z dnia 2025-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00160263/01 - Wynik z dnia 2025-03-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Prace geodezyjne i kartograficzne na potrzeby Biura Gospodarki Nieruchomościami w 2025 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BĘDZIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Sączewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Będzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiat.bedzin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.bedzin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace geodezyjne i kartograficzne na potrzeby Biura Gospodarki Nieruchomościami w 2025 roku.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d044739e-8684-495f-a02d-035bf4650110
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00106749
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00008685/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Prace geodezyjne i kartograficzne na 2025r. (Biuro Gospodarki Nieruchomościami)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://powiat-bedzin.logintrade.net/zapytania_email,188699,e790cc73053ebb1a3d7b372ecc41588e.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma przetargowa
https://powiat-bedzin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
e-mail: bzp@powiat.bedzin
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
1) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym),
2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
- wyłącznie poprzez Platformę przetargową.
2. Zamawiający lub Wykonawca przekazując oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, mogą zażądać od drugiej strony niezwłocznego potwierdzenia ich otrzymania.
3. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem: https: //powiat-bedzin.
logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem:
https://powiat-bedzin.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html.
4. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 8 niniejszego rozdziału SWZ.
5. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej pod adresem: https: //powiat-bedzin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.
6. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A. ul. Legnicka 57D,
lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34,
e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 800 - 1600.
7. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej. Pozostałe zapisy w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby Biura Gospodarki Nieruchomościami w 2025 roku w następującym zakresie:
A. Podział nieruchomości – wydzielenie działek – do projektu podziału:
a) podział 1 działki na 2 nowe działki – ilość – 3
b) każda następna działka powstała z podziału powyżej 2 nowych działek - ilość – 2
B. Podział nieruchomości – wydzielenie działek w trybie przepisów szczególnych – do projektu podziału (m.in. pasa drogowego):
a) podział 1 działki na 2 nowe działki – ilość – 18
b) każda następna działka powstała z podziału powyżej 2 nowych działek - ilość – 4
C. Rozgraniczenie nieruchomości – ilość - 2
D. Wznowienie granic nieruchomości / Wyznaczenie i utrwalenie znaków granicznych – ilość - 3
E. Okazanie granic nieruchomości – ilość - 4
F. Identyfikacja nieruchomości polegająca na graficznym przedstawieniu pierwotnej nieruchomości (wywłaszczonej lub przejętej na rzecz Skarbu Państwa na podstawie innych tytułów) na aktualnej mapie ewidencyjnej i zasadniczej oraz sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych - ilość - 2
G. Rozbicie kompleksu poprzez wyodrębnienie działki celem ujawnienia jej w operacie ewidencji gruntów i budynków – ilość - 1
H. Sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych:
a) do 5 działek w wykazie - ilość – 3
b) od 6 do 12 działek w wykazie - ilość – 2
c) od 13 działek w wykazie - ilość – 2
I. Badanie księgi wieczystej - ilość – 1
J. Sporządzenie mapy do celów projektowych - ilość – 1
K. Sporządzenie mapy do celów prawnych - stan (urządzenia drogi i pasa drogowego) na 31.12.1998r. – ilość – 6
L. Sporządzenie mapy do celów ustalenia służebności - ilość – 1
M. Aktualizacja sposobu użytkowania gruntów– ilość - 1
Powyższe prace winny być opracowane i prowadzone zgodnie z przepisami prawa w tym m.in. Prawa geodezyjnego i kartograficznego, pracami wykonawczymi, instrukcjami i wytycznymi technicznymi oraz sporządzone w wymaganej ilości egzemplarzy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 do SWZ - projektowane postanowienia umowne.
Podane powyżej ilości są ilościami planowanymi do realizacji w 2025r. Zamówienie realizowane będzie wg potrzeb Zamawiającego po zdeklarowanych przez Wykonawcę cenach jednostkowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał prace geodezyjne i kartograficzne obejmujące:1) co najmniej trzy podziały nieruchomości,
2) co najmniej dwie mapy do celów prawnych – (stan urządzenia drogi i pasa drogowego na 31.12.1998r.),
3) co najmniej jedno wznowienie granic nieruchomości/wyznaczenie i utrwalenie znaków granicznych,
4) co najmniej jedno okazanie granic nieruchomości,
5) co najmniej jedną identyfikacje nieruchomości,
6) co najmniej dwa wykazy zmian danych ewidencyjnych
Uwaga:
Zamawiający dopuszcza, aby powyższe usługi wskazane w ppkt.1) – 6) Wykonawca wykazał w ramach jednej umowy lub kilku umów.
Uwaga:
Zamawiający nie określa, szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy), co oznacza możliwość sumowania zasobów w tym zakresie.
Uwaga:
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać usługę, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
Uwaga:
W związku z art. 118 ust. 2 ustawy Pzp: „W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.”
2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
a) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno – wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych (1) oraz
b) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie rozgraniczenia i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych (2).
Ww. uprawnienia winny być zgodne z art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne – tj. Dz. U. z 2024r. poz. 1151 z późn. zm.
Uwaga:
Zamawiający uzna warunek za spełniony również wtedy, gdy jedna osoba będzie posiadała uprawnienia z punktu a oraz b.
Uwaga:
Zamawiający nie określa, szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych przez Zamawiającego w ust. 3 niniejszego rozdziału SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
- w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.4.1
wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Uwaga: Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Okres, o którym wyżej mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
- w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.4.2
wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 5 do SWZ.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 5 do SWZ.
3. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-26 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej dostępnej pod adresem: https://powiat-bedzin.logintrade.net/zapytania_email,188699,e790cc73053ebb1a3d7b372ecc41588e.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-26 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-27
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Będzinie
- Transformacja szkół przyszłością regionu - rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Będzińskim - modernizacja obiektów ZSOiT w Wojkowicach i ZSOiT w Siewierzu.
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych oraz projektów koncepcyjnych ścieżek rowerowych na terenie Gminy Czerwonak wzdłuż rzeki Warty
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Gronowo Elbląskie" - etap 1
- Wykonanie operatów geodezyjnych -wykazów synchronizacyjnych wraz z mapą sytuacyjną dla celów prawnych
- Opracowanie dokumentacji geodezyjnoprawnej niezbędnej do uregulowania stanu prawnego gruntów pod drogami
- Opracowanie projektu modernizacji szczegółowej osnowy geodezyjnej wysokościowej na obszarze powiatu wyszkowskiego obejmującego gminy: (...) i jego realizacja.
- Opracowanie dokumentacji technicznej - przebudowa drogi powiatowej nr 1732B wraz z budową chodnika w miejscowości Turna Mała
więcej: Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.