Ogłoszenie z dnia 2025-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00644629/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzenie Planu ogólnego gminy Bobrowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOBROWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118388
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 27
1.5.2.) Miejscowość: Bobrowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-327
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 564913350
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bobrowo.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowo.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-daa06a47-87c4-40be-898e-7a1b52e755e61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sporządzenie Planu ogólnego gminy Bobrowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-daa06a47-87c4-40be-898e-7a1b52e755e6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00106780
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033402/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Sporządzenie Planu ogólnego gminy Bobrowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00644629
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GNWK.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 200000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu planu ogólnego Gminy Bobrowo. W ramach zamówienia Wykonawca opracuje projekt planu ogólnego, dla obszaru całej gminy Bobrowo, objętego uchwałą Nr II/18/2024 z dnia 13 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania planu ogólnego gminy Bobrowo.
2) Sporządzenie planu ogólnego musi nastąpić zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 roku, poz. 1130), rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 roku w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758) oraz innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Ocenę istniejącego stanu zagospodarowania terenu (na podstawie materiałów otrzymanych od Zamawiającego oraz przeprowadzonej przez Wykonawcę inwentaryzacji terenowej).
b) Sporządzenie projektu Planu ogólnego i omówienie projektu z Zamawiającym.
c) Przygotowywanie niezbędnej korespondencji, obwieszczeń, ogłoszeń i innych dokumentów wymaganych w procedurze sporządzenia planu w wersji elektronicznej.
d) Sporządzenie projektu Planu z prognozą oddziaływania na środowisko do opiniowania, uzgadniania, publicznego wyłożenia.
e) Przygotowanie w wersji elektronicznej opinii (wraz z uzasadnieniem) w kwestii przyjęcia lub odrzucenia wniosków, opinii i uwag oraz sporządzenie ich wykazów.
f) Wprowadzanie zmian w sporządzanym Planie wynikających z uwzględnionych wniosków, opinii, uzgodnień oraz uwag.
g) Omówienie i zaprezentowanie w siedzibie Zamawiającego:
− pierwszego projektu Planu przed organami gminy,
− projektu Planu podczas konsultacji społecznych,
− projektu Planu przed Radą Gminy Bobrowo.
h) Udział w posiedzeniach komisji urbanistyczno-architektonicznej.
i) Sporządzenie opracowania ekofizjograficznego – 1 egzemplarz w wersji papierowej kolorowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej.
j) Sporządzenie prognozy oddziaływania ustaleń Planu na środowisko w 1 egzemplarz w formie papierowej i w 1 egzemplarzu umożliwiającym powielanie dokumentacji (forma papierowa) oraz w 1 egzemplarzu na płycie CD (format Word, jpg itp.).
k) Przygotowanie wszystkich materiałów niezbędnych do przeprowadzenia konsultacji społecznych np.: prezentacji, ankiet, geoankiet, ulotek itp.
l) Udział w konsultacjach społecznych dotyczących projektu planu ogólnego oraz udzielanie stosownych informacji i wyjaśnień.
m) Sporządzenie raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych.
n) Wykonawca odpowiada za koordynację prawidłowości przebiegu procedury planistycznej.
o) Sporządzenie dokumentacji prac planistycznych zgodnie z § 7 rozporządzenia wskazanego w punkcie 2 niniejszego opisu.
p) Sporządzenie ostatecznej wersji Planu:
w formie pliku gml,
uchwały i uzasadnienia w formie papierowej – 3 egzemplarzy, i egz. elektronicznie
q) Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu danych przestrzennych projektu planu ogólnego w wersji przygotowanej do uzgodnień, do publicznego wyłożenia i uchwalonego Planu wymaganych zgodnie z rozdziałem 5a ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Pliki te winny być logicznie uporządkowane i nazwane na płycie CD.
r) Sporządzenie poprawionego projektu planu w przypadku uchylenia lub stwierdzenia nieważności części lub całej uchwały przez Wojewodę Kujawsko – Pomorskiego lub sąd administracyjny.
4) Zamawiający zapewni obsługę kancelaryjną (adresowanie, wysyłanie) procedury uchwalenia Planu i poniesie koszty operacyjne (opłaty pocztowe, koszty ogłoszeń prasowych, publicznego wyłożenia).
5) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania własnym staraniem i na własny koszt wszystkich materiałów, innych opracowań itp. niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia (nie dotyczy Strategii Rozwoju Gminy). Zamawiający może wystąpić do Starosty Brodnickiego o udostępnienie mapy ewidencyjnej z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w formie elektronicznej (gml),
2. Wymaga się, aby przedmiotowa dokumentacja została sporządzona z należytą starannością, w sposób zgodny z ustaleniami z Zamawiającym, wymaganiami ustaw i innymi przepisami w zakresie dotyczącym dokumentacji.
3. Opracowana dokumentacja musi być zgodna z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp stanowiącym, że „W przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego, opis przedmiotu zamówienia sporządza się z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników”.
4. Zapisy dotyczące przekazania praw autorskich zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GARD - Pracownia Urbanistyczno-Architektoniczna - mgr inż. arch. Anna Woźnicka
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: URBS - Planowanie Przestrzenne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9471067333
7.3.3) Ulica: Traktorowa
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-117
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243540,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
INNE PRZETARGI BOBROWO
więcej: przetargi BOBROWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Planów Zagospodarowania Przestrzennego na terenie gminy Wolbórz
- OPRACOWANIE PROJEKTU PLANU OGÓLNEGO DLA GMINY TARNÓW
- Opracowanie planu ogólnego Miasta i Gminy Działoszyn
- "Opracowanie planu ogólnego miasta Włodawa"
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Regnów
- Opracowanie planu ogólnego dla gminy Lubartów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.