Ogłoszenie z dnia 2022-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00082044/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa kruszywa drogowego przeznaczonego do naprawy dróg w Gminie Kisielice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KISIELICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748028
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Daszyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Kisielice
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-220
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kisielice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipkisielice.warmia.mazury.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bipkisielice.warmia.mazury.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa kruszywa drogowego przeznaczonego do naprawy dróg w Gminie Kisielice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0fe000d-a06d-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028238/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa kruszyw drogowych przeznaczonych do naprawy dróg w Gminie Kisielice dostarczanych okresowo w miarę potrzeb Zamawiającego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082044/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.2.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160959,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kruszyw drogowych przeznaczonych do naprawy dróg w Gminie Kisielice dostarczanych okresowo w miarę potrzeb Zamawiającego.Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż, ważenie, załadunek, transport własnym samochodami samowyładowczymi i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego:
1) Kruszywo betonowe recyklingowe o frakcji 0-31,5 mm w ilości ok 300 ton
3. Kruszywo betonowe recyklingowe musi posiadać właściwości zgodne z normą PN-EN 13242-2010 „Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym” oraz z normą PN-S-06102:1997 „Drogi samochodowe - Podbudowy z kruszyw stabilizowanych mechanicznie.”
4. Kruszywo betonowe recyklingowe musi być jednorodne wolne od zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny, gruntu, złomu oraz azbestu itp. Kruszywo betonowe recyklingowe musi być wolne od wszelkich zanieczyszczeń, które uniemożliwiały by wykorzystanie go jako nawierzchnię na drogach publicznych. Kruszywo betonowe recyklingowe musi być wolne od wszelkich zanieczyszczeń i substancji, które mogły by w jakikolwiek sposób negatywnie wpłynąć na środowisko naturalne,
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 23985,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kruszyw drogowych przeznaczonych do naprawy dróg w Gminie Kisielice dostarczanych okresowo w miarę potrzeb Zamawiającego.Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż, ważenie, załadunek, transport własnym samochodami samowyładowczymi i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego:
Części II
1) Kruszywa naturalnego łamanego o frakcji 0-31,5 mm w ilości ok 1075 ton
2) Kruszywa naturalnego łamanego o frakcji 0-63 mm w ilości ok100 ton
Kruszywo naturalne musi spełniać parametry określone w normie PN-EN 13043:04 – Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu, normie PN-EN 13242 „Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym” oraz normie PN-EN 13285 „Mieszanki niezwiązane – wymagania”.
Wyklucza się: gruz, cegły, azbest, beton, kruszywa pochodzenia ze skał wapiennych.
Zamawiający przewiduje dostawę zamówienia w częściach w miarę potrzeb Zamawiającego, do wskazanych miejsc w obrębie Gminy Kisielice;
Przewiduje się, że pierwsze zamówienie nastąpi w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy, kolejne wg potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego, termin wykonania całości zamówienia przewiduje się do dnia 30 września 2022 r.;
Zamawiający zastrzega, że termin może ulec skróceniu w zależności od warunków atmosferycznych i potrzeb zamawiającego;
Dostawy do sołectw winny być realizowane sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego, na zgłoszenie telefoniczne lub drogą mailową, w którym Zamawiający określać będzie termin, ilość i miejsce dostawy,
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 140998,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29889,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma TENOR Budowa, Utrzymanie Dróg i Ulic Jerzy Kaca
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811004046
7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego
7.3.4) Miejscowość: Susz
7.3.5) Kod pocztowy: 14-240
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma "TENOR" budowa, utrzymanie dróg i ulic Jerzy Kaca
jakie przetargi wygrała firma
Firma "TENOR" budowa, utrzymanie dróg i ulic Jerzy Kaca
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 185 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157747,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firme Tenor Budowa Utrzymanie Dróg i Ulic Jerzy Kaca
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811004046
7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego
7.3.4) Miejscowość: Susz
7.3.5) Kod pocztowy: 14-240
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma "TENOR" budowa, utrzymanie dróg i ulic Jerzy Kaca
jakie przetargi wygrała firma
Firma "TENOR" budowa, utrzymanie dróg i ulic Jerzy Kaca
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 185 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI KISIELICE
więcej: przetargi KISIELICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z transportem kruszywa do naprawy dróg na terenie gminy Rozprza w 2025 roku
- Dostawa kruszywa naturalnego łamanego o uziarnieniu 0- 31,5 mm na potrzeby remontu dróg na terenie Gminy Wolin
- Zakup wraz z dostawą kruszywa granitowego do podbudowy dróg gminnych
- Dostawa kruszywa dolomitowego w ilości 3000 Mg wraz z wbudowaniem
- Zakup kruszywa wapiennego o frakcji 0 - 63 mm do wykonania remontu dróg na terenie Gminy Lisewo w ilości 1500 ton
- Dostawa i transport kruszywa
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.