Ogłoszenie z dnia 2021-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00054018/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106828 z dnia 2021-07-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont budynku urzędu Miasta i Gminy Pelplin”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pelplin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 4
1.5.2.) Miejscowość: Pelplin
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-130
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: erecka@pelplin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelplin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont budynku urzędu Miasta i Gminy Pelplin”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a64993a-b3cb-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106828
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001127/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja budynku UMiG Pelplin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054018/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.271.1.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia: ROBOTY REMONTOWE I RENOWACYJNE W BUDYNKU Urzędu Miasta i Gminy Pelplin
a) remont pomieszczeń biurowych w pomieszczeniu głównym UMiG Pelplin (księgowość) w tym:
- wymiana podłóg z paneli drewnopodobnych
- wymiana lamp oświetleniowych
- wymiana drzwi wewnętrznych
- malowanie pomieszczeń
b) remont pomieszczeń biurowych w budynku pomocniczym UMiG Pelplin
- wymiana podłóg
- wymiana posadzek
- wymiana instalacji elektrycznej
- naprawa tynków wewnętrznych
- malowanie pomieszczeń
c) wymiana schodów wewnętrznych w budynku pomocniczym
- skucie schodów żelbetowych
- wykonanie nowej konstrukcji schodów
- obłożenie schodów płytkami gresowymi
- montaż balustrady przyschodowej
d) wykonanie schodów zewnętrznych (wejście główne do budynku głównego)
- skucie posadzki z płytek
- wykonanie warstw izolacyjnych
- ułożenie płyt granitowych nawierzchni schodów
- ułożenie cokołu z płytek ciętych
- montaż wycieraczki kompozytowej
e) przebudowa schodów wewnętrznych w budynku głównym
- rozebranie balustrad drewnianych, listew antypoślizgowych, wykładziny schodowej
- przygotowywanie stopni ( ścinanie nosków, wycinanie listew)
- obłożenie stopni, podstopni oraz belek spocznikowych płytą OSB
- gruntowanie stopni i podstopni masą sczepną, przyklejenie siatki
- okładziny schodów z płytek kamionkowych
- wymiana elementów drewnianych – balustrady prętowe ze stali nierdzewnej
mocowane do policzków schodów
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: opis przedmiotu zamówienia , przedmiary robót, szczegółowy opis schodów wewnętrznych do kalkulacji własnej
(Załączniki w wersji elektronicznej)
Wszystkie roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym, przy czym:
- Remont pomieszczeń biurowych w budynku głównym i bocznym : pracownicy biurowi będą
pracować w innych , wydzielonych pomieszczeniach, Wykonawca we własnym zakresie wyniesie
i zabezpieczy foliami meble biurowe zlokalizowane w tych biurach.
- schody zewnętrzne: podest i schody wyłączone zostaną z ruchu, dostępność do UMiG
następować będzie schodami zewnętrznymi od strony podwórka wewnętrznego
- schody wewnętrzne w budynku pomocniczym ( z tyłu budynku głównego) – pracownicy nie
będą korzystać ze schodów ( istnieje drugie wejście, jednak i na parterze i na piętrze trwać będą
prace biurowe)
- schody wewnętrzne w budynku głównym - ze względu na jedyny ciąg komunikacyjny w tym
budynku prace główne należy wykonywać po godzinach pracy urzędu lub w dniach wolnych od
pracy; dopuszcza się jedynie prowadzenie prac umożliwiających przemieszczanie się
pracowników.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ tj. opis przedmiotu zamówienia , przedmiary robót, rysunki, zdjęcia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193873,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193873,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193873,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Seb-inwest
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932569310
7.3.3) Ulica: Kościuszki 25
7.3.4) Miejscowość: Pelplin
7.3.5) Kod pocztowy: 83-130
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
'SEB - INWEST" Sebastian Paluchowski
jakie przetargi wygrała firma
'SEB - INWEST" Sebastian Paluchowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193873,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
2021-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Przebudowa drogi gminnej nr 109414L w miejscowości Zynie
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Głogowskiej 25c w zakresie poprawy efektywności energetycznej i dostępności dla niepełnosprawnych - Wymiana windy
- Remont sali dydaktycznej A w budynku dydaktycznym w Oddziale Zamiejscowym w Sulejowie Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennym w Kulach
- "Remont z przebudową pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim, przy ul. 3 Maja 7 - etap II"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.