eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUSŁUGI CATERINGOWE POLEGAJĄCE NA PRZYGOTOWANIU I DOSTARCZENIU GORĄCYCH POSIŁKÓW DWUDANIOWYCH DLA KLIENTÓW DO CZTERECH PLACÓWEK OPS W OKRESIE OD 01.04.2025 R. DO 31.03.2026 R.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGI CATERINGOWE POLEGAJĄCE NA PRZYGOTOWANIU I DOSTARCZENIU GORĄCYCH POSIŁKÓW DWUDANIOWYCH DLA KLIENTÓW DO CZTERECH PLACÓWEK OPS W OKRESIE OD 01.04.2025 R. DO 31.03.2026 R.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY TARGÓWEK M.ST. WARSZAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5241067534

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Wincentego 87

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-291

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 222770250

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ops-targowek.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://targowek.um.warszawa.pl/waw/opstargowek

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGI CATERINGOWE POLEGAJĄCE NA PRZYGOTOWANIU I DOSTARCZENIU GORĄCYCH POSIŁKÓW DWUDANIOWYCH DLA KLIENTÓW DO CZTERECH PLACÓWEK OPS W OKRESIE OD 01.04.2025 R. DO 31.03.2026 R.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0883eefc-a97b-4bbf-b297-4b8b5cb92fbc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00106834

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033838/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi cateringowe polegające na przygotowaniu i dostarczeniu gorących posiłków dwudaniowych dla klientów do czterech placówek OPS

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0883eefc-a97b-4bbf-b297-4b8b5cb92fbc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania i sposób komunikacji zostały opisane w Rozdziale IX SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie, ul. św. Wincentego 87;
• jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy za pomocą adresu iod@ops-targowek.waw.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP TP 1/2025 prowadzonym w oparciu o art. 275 pkt 1 w związku z art. 359 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP TP 1/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie dla klientów Zamawiającego gorących posiłków (obiadów dwudaniowych: zupa i drugie danie oraz surówka) i dostarczanie ich do placówek wskazanych przez Zamawiającego przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni uznanych przez ustawę za dni wolne od pracy) w okresie od 01.04.2025 r. do 31.03.2026 r.
2. Posiłki powinny być dowożone i wniesione przez Wykonawcę do następujących punktów położonych na terenie Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy:
a) przy ul. Suwalskiej 11 w Warszawie, parter, Środowiskowy Dom Samopomocy „Na Targówku” – 25 posiłków;
b) przy ul. św. Wincentego 85 w Warszawie, 1 piętro, Środowiskowy Dom Samopomocy „Na Targówku” – 25 posiłków;
c) przy ul. św. Wincentego 85, parter, Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek – Dom Dziennego Pobytu – 35 posiłków;
d) przy ul. Radzymińskiej 154, parter, Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek – Dom Dziennego Pobytu – 45 posiłków.
3. Zamawiający przewiduje, że dziennie należy przygotować ok. 130 obiadów. Zamawiający informuje, że z uwagi na przedmiot zamówienia nie jest w stanie przewidzieć dokładnej, dziennej liczby posiłków, dlatego też liczba ok. 130 jest szacunkowa. Zamawiający przewiduje, że liczba obiadów będzie ulegać zmianie w zależności od potrzeb, których Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć w chwili zamówienia. Zamawiający zobowiązuje się do codziennego powiadamiania Wykonawcy do godziny 15.00 o ilości posiłków, które mają być przywiezione następnego dnia. Zamawiający informuje, że możliwe jest zwiększenie bądź zmniejszenie ilości posiłków o 20 % na dany dzień.
4. Łączna liczba obiadów w okresie trwania umowy wynosi szacunkowo 32 630 posiłków.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-04-01 do 2026-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny ofert, niepodlegających odrzuceniu przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
1) cena ofertowa brutto realizacji całości przedmiotu zamówienia (C) - waga 60 %
2) doświadczenie kucharza (K) - waga 30 %
3) zapewnienie dietetyka (D) - waga 10 %
Przyjmuje się, że 1 %=1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach. Maksymalnie Wykonawca może uzyskać 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kucharza

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: zapewnienie dietetyka

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - za spełniającego warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany Wykonawca, który wykaże, że zakład, w którym będą przygotowywane posiłki, wpisany jest do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
c) sytuacji ekonomicznej i finansowej - warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100);
d) zdolności technicznej lub zawodowej - za spełniającego warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany Wykonawca, który wykaże, że:
- dysponuje do realizacji zamówienia osobami spełniającymi wszystkie wymagania sanitarno-higieniczne określone stosownymi przepisami. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje wykwalifikowanym personelem zdolnym do wykonania zamówienia – wymagane jest dysponowanie minimum jedną osobą przewidzianą do realizacji usługi na stanowisku kucharz;
- dysponuje na czas realizacji zamówienia lokalem gastronomicznym/restauracyjnym z zapleczem kuchennym dostosowanym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem. Lokal wraz z zapleczem musi posiadać wydaną pozytywną decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu lokalu i jego wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U z 2023 r. poz. 1448) oraz z aktualnymi przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie;
- dysponuje co najmniej jednym samochodem służbowym, służącym do realizacji zamówienia, posiadającym odpowiednie zaświadczenie stwierdzające spełnianie wymagań sanitarnych dotyczących przewozu żywności wydane przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego;
- w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonał lub wykonuje minimum jedno zamówienie polegające na świadczeniu usługi cateringowej, w ramach jednej umowy obowiązującej przez okres co najmniej 10 miesięcy, na łączną kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100 brutto), których należyte wykonanie potwierdzone zostanie przez Wykonawcę stosownymi dokumentami np. referencjami.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Składane z ofertą:
- Oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 4 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;

Składane na wezwanie:
Przed udzieleniem zamówienia publicznego Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie potwierdzającym brak podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj.:
1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r., poz. 1689 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp,
e) art. 109 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp,
f) art. 109 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp,
g) art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 12 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Składane z ofertą:
- Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Wykonawcy składają oświadczenie wspólnie lub każdy samodzielnie w swoim zakresie;
- Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia (w tym doświadczenie kucharza oraz deklaracja zapewnienia dietetyka), który stanowi Załącznik nr 7 do SWZ – na potrzeby poza cenowego kryterium oceny ofert. Załącznik nr 7 nie podlega uzupełnieniu!

Składane na wezwanie:
Przed udzieleniem zamówienia publicznego Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie potwierdzającym spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w:
1) Rozdziale VI ust. 2 pkt 1 lit. d tiret 4 SWZ – Wykaz usług (Załącznik nr 8 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2) Rozdziale VI ust. 2 pkt 1 lit. d tiret 3 SWZ – Wykaz środków transportu (Załącznik nr 10 do SWZ), służących do realizacji zamówienia wraz z dokumentem potwierdzającym spełnianie wymagań sanitarnych dotyczących przewozu żywności wydane przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego.
3) Rozdziale VI ust. 2 pkt 1 lit. d tiret 2 SWZ – Oświadczenie o dysponowaniu lokalem (Załącznik nr 9 do SWZ) wraz z dokumentem potwierdzającym, że pomieszczenia, w których będą przygotowywane posiłki spełniają wymagania sanitarne do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem.
4) Rozdziale VI ust. 2 pkt 1 lit. b SWZ – dokument potwierdzający wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem.
5) Rozdziale VI ust. 2 pkt 1 lit. c - dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, której treść musi odpowiadać treści SWZ.
2. Oferta musi zawierać w szczególności poniższe dokumenty:
1) Wypełniony Formularz ofertowy – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ. Formularz ofertowy nie podlega uzupełnieniu!;
2) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 4 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;
3) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Wykonawcy składają oświadczenie wspólnie lub każdy samodzielnie w swoim zakresie;
4) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia (w tym doświadczenie kucharza oraz deklaracja zapewnienia dietetyka), który stanowi Załącznik nr 7 do SWZ – na potrzeby poza cenowego kryterium oceny ofert. Załącznik nr 7 nie podlega uzupełnieniu!
5) Odpowiednie pełnomocnictwa lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów, które można uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych (tj. KRS, CEiDG lub inny właściwy rejestr). Dotyczy to również Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
6) W przypadku udostępniania zasobów:
a) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby (Załącznik nr 6 do SWZ);
b) w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu polega na zasobach innego podmiotu zobowiązany jest do złożenia w oświadczeniach, o których mowa w ust. 2 pkt 2 i 3 informacji dotyczących tych podmiotów;
7) Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego musi wynikać, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie warunków udziału w postępowaniu wskazanych w Rozdziale VI SWZ). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 11 do SWZ;
8) Uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zasady spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do dołączania do oferty oświadczenia, z którego będzie wynikało, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 11 do SWZ);
b) w odniesieniu do warunku określonego w Rozdziale VI SWZ ust. 2 pkt 1 lit. d tiret 1-3 dotyczącego skierowania do realizacji zamówienia osób, dysponowania lokalem oraz dysponowania pojazdami służącymi do przewozu żywności, wymagania może spełniać jeden, kilku, lub łącznie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego;
c) w odniesieniu do warunku określonego w Rozdziale VI SWZ ust. 2 pkt 1 lit. d tiret 4 dotyczącego doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.

Zasady polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, o których mowa w art. 118 Ustawy Pzp:
a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VI SWZ ust. 2 pkt 1 lit. b, c, d polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych;
b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
c) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w lit. b, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
- sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą;
d) Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VI SWZ ust. 3;
e) podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy;
f) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają zamówienie, do realizacji którego te zdolności są wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy zawarto w Załączniku nr 13 do SWZ.
2. Zamawiający zastrzega, iż ostateczna treść umowy w stosunku do projektu umowy może ulec zmianie, jednakże wyłącznie w zakresie niezmieniającym istotnych warunków złożonej oferty i SWZ.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0883eefc-a97b-4bbf-b297-4b8b5cb92fbc

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-26 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.