eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławSerwis systemu sterowania scenicznego wraz z przeglądami i usługą serwisu interwencyjnego w budynku Teatru Muzycznego CAPITOL we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2025-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwis systemu sterowania scenicznego wraz z przeglądami i usługą serwisu interwencyjnego w budynku Teatru Muzycznego CAPITOL we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR MUZYCZNY CAPITOL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278959

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PIŁSUDSKIEGO 67

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-019

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 7890431

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatr-capitol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr-capitol.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://teatr-capitol.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Serwis systemu sterowania scenicznego wraz z przeglądami i usługą serwisu interwencyjnego w budynku Teatru Muzycznego CAPITOL we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57820e37-0c09-4c42-8cde-f296d99afe18

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00106854

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00024331

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/02/25/TKT/TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 128679,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi obsługa serwisowa systemu sterowania scenicznego wraz z przeglądami i usługą serwisu interwencyjnego w budynku Teatru Muzycznego CAPITOL we Wrocławiu przy ul. Piłsudskiego 67.
2. Usługi wchodzące w zakres zamówienia:
1). Przegląd i konserwacja systemu sterowania mechaniki Sceny Ciśnień.
2). Przegląd i konserwacja systemu sterowania mechaniki Dużej Sceny.
3). Przegląd i konserwacja pulpitów sterowniczych Trekwerk TNM, związania z częścią technologiczną, infrastrukturą sieciową (logiczną).
4). Przegląd i konserwacja szaf sterowniczych pomieszczenia stacji pomp hydraulicznych.
5). Przegląd i konserwacja szaf sterowniczych mechaniki górnej i dolnej Sceny Dużej.
6). Udzielanie wsparcia technicznego pracownikom Teatru w obsłudze systemu sterowania 24/7 – w ramach kontaktu telefonicznego.
7). Zdalna kontrola pracy systemu, w tym usuwanie ujawnionych nieprawidłowości w działaniu systemu.
8). Wykonanie kopii bezpieczeństwa w serwerze głównym i zapasowym wraz z backupem
9). Wymiana nośnika pamięci (dysk serwerowy ) wraz z wymianą filtrów i uszkodzonych wentylatorów w serwerach i pulpitach sterowniczych w ramach przeglądu rocznego.
10). Przegląd i konserwacja dwa razy w roku przy przeglądzie eksploatacyjnym rygli pionowych w ilości 8 sztuk oraz wymiana uszkodzonych krańcówek w tych ryglach dwa razy w roku.
11). Serwis interwencyjny w przypadku awarii systemu sterowania jest świadczony telefonicznie, zdalnie poprzez połączenie internetowe i na miejscu w siedzibie Teatru. W przypadku braku możliwości zdiagnozowania usterki zdalnie Wykonawca zobowiązany jest do przyjazdu w czasie nie dłuższym niż 8h* (*zgodnie z ofertą wykonawcy) od zgłoszenia usterki do Teatru. Usterki zgłaszane są telefonicznie lub mailowo.
12). Nadzór przy naprawach, przeglądach zleconych innym firmom, asysta przy przeglądach UDT.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.