eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Budowa parkingu na ul. Cienistej (projektuj i buduj)



Ogłoszenie z dnia 2021-07-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106895 z dnia 2021-07-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa parkingu na ul. Cienistej (projektuj i buduj)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 4392302

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.um.rybnik.eu/Default.aspx?Page=112&Id=ZP.271.20.2021

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa parkingu na ul. Cienistej (projektuj i buduj)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-167f46ae-9869-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106895

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000453/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa parkingu na ul. Cienistej (projektuj i buduj)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031318/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1300813,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 284552,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu przy ul. Cienistej w formule projektuj i buduj.
1. Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej:
- wykonanie konstrukcji parkingu wraz z nawierzchnią z kostki betonowej brukowej bezfazowej,
- wykonanie konstrukcji chodników wokół parkingu i chodnika/dojścia do cmentarza oraz zjazdów na parking wraz z nawierzchnią z kostki betonowej brukowej bezfazowej,
- opracowanie budowy kanalizacji deszczowej,
- opracowanie budowy oświetlenia parkingu,
- opracowanie przebudowy istniejących sieci i urządzeń obcych,
- opracowanie tymczasowej i docelowej organizacji ruchu.
2. Wykonanie zadania zgodnie z dokumentacją projektową zatwierdzoną przez Zamawiającego.
Zakres robót będzie wykonany na istniejącym terenie będącym własnością miasta Rybnika - działki nr 619/83, 620/83, 1175/81, 1176/81 i 1183/87.
Z uwagi na ukształtowanie działki parkingu nr 620/83 (2623 m2) należy wykonać parking na dwóch różnych poziomach.
Ogólne wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga zastosowania materiałów dopuszczonych do obrotu
i powszechnego stosowania w budownictwie.
Chodnik należy wykonać z kostki betonowej bezfazowej w kolorze szarym
z uwzględnieniem 20% koloru grafitowego.
Zjazdy z drogi publicznej na parking oraz powierzchnia parkingu wykonać w całości
kostki betonowej bezfazowej w kolorze szarym.
Zamawiający informuje, że nie można wykorzystywać materiału z korytowania
i rozbiórek.
Studnie rewizyjne betonowe należy zakończyć włazem żeliwnym typu ciężkiego D400 kN, z żeliwa szarego. Studzienki ściekowe należy zakończyć wpustem jezdniowym żeliwnym klasy D400 kN, z żeliwa szarego, z zawiasem i ryglem.
Podbudowę z kruszywa łamanego należy wykonać z nowego materiału naturalnego o zawartości ziaren o powierzchni przekruszonej i łamanej C90/3. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania materiałów z odzysku (korytowania i rozbiórek) i recyklingu.
Oznakowanie poziome winno być wykonane jako grubowarstwowe.
Wykonawca jest zobowiązany do:
- wykonania i zatwierdzenia tymczasowej organizacji ruchu,
- wprowadzenia, utrzymania i likwidacji tymczasowej organizacji ruchu związanej
z budową parkingu na ul. Cienistej zgodnie z zatwierdzeniem i dokumentacją projektową,
na własny koszt.
Drzewo pochodzące z wycinki jest własnością Zamawiającego i należy dostarczyć w godz. 7.00-13.00 za potwierdzeniem odbioru do Zarządu Zieleni Miejskiej z siedzibą w Rybniku przy ul. Pod Lasem, w następujący sposób:
1) kłodzina pni, konary o średnicy powyżej 20 cm i długości od 2,5 m do 3 m – zostają przejęte nieodpłatnie,
2) konary o średnicy 10 do 20 cm i długości max. 2,5 m – zostają przejęte nieodpłatnie,
3) gałęzie, karpa także w formie zrąbek – zostają przejęte odpłatnie.
Protokół z przekazania drewna będzie podstawą dokonania rozliczenia wycinki.
Wyjaśnienie nazewnictwa:
Kłodzina pnia- cała grubizna od ziemi do miejsca, gdzie korona przechodzi w formę wielokonarową,
Konary – gałęzie, których średnica u nasady wynosi min. 10 cm,
Gałęzie – wszystkie gałęzie, których średnica jest mniejsza niż 10 cm,
Karpa – pniak po wycięciu na powierzchni ziemi z częścią korzeni (po wykarczowaniu)
Roboty mają być prowadzone w sposób zapewniający przejazd i dojścia do wszystkich obiektów mieszkalnych, handlowych i innych instytucji zlokalizowanych wzdłuż ulicy. Roboty winny być realizowane odcinkami.
Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszystkie zezwolenia i zgody na wejście
w teren oraz uzgodnienia branżowe niezbędne do uzyskania decyzji administracyjnych, umożliwiających wykonanie robót budowlanych.
Regulacja żeliwnych kratek ściekowych wpustów ulicznych należy wykonać przy użyciu mrozoodpornej, szybkowiążącej, nie kurczącej się zaprawie na bazie cementu modyfikowana tworzywem sztucznym.
Zamawiający udostępni bezpłatnie na potrzeby realizacji umowy wszelkie posiadane materiały i informacje, o ile ich udostępnianie nie jest regulowane odrębnymi przepisami lub zapisami odrębnych umów lub licencji.
Krawężniki wystające wokół parkingu przy chodniku należy wynieść na wysokość
12 cm, krawężnik najazdowy wzdłuż zjazdów na parking na wysokość 2-4 cm.
Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimalnego terminu usunięcia wad do 14 dni.
Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały i oznakowanie pionowe oraz minimum 36 miesięcznej gwarancji na oznakowanie poziome grubowarstwowe, licząc od dnia odbioru końcowego.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został opisany w programie funkcjonalno – użytkowym.
Zamawiający zakłada, że roboty będą prowadzone w systemie dwuzmianowym
z uwzględnieniem ciszy nocnej od godz. 22.00 – 06.00.
Przed przystąpieniem do robót budowlanych, oraz po ich zakończeniu obowiązkiem Wykonawcy jest sporządzenie inwentaryzacji stanu technicznego obiektów budowlanych. Zakres inwentaryzacji winien obejmować między innymi: przedmiot
i cel inwentaryzacji, lokalizację obiektu na gruncie wraz z załącznikiem mapowym, stan zagospodarowania nieruchomości wraz z ogrodzeniem, stan techniczno-użytkowy wraz z opisem elewacji budynku, dokumentację zdjęciową. Inwentaryzację nieruchomości winien wykonać rzeczoznawca (osoba posiadająca stosowne uprawnienia). Do inwentaryzacji winno być załączone pisemne oświadczenie właściciela obiektu budowlanego, że zapoznała się z inwentaryzacją i nie wnosi (albo wnosi) do inwentaryzacji uwagi (uwagi wpisać w oświadczeniu albo załączniku do oświadczenia).
W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady:
1. Zraszania wodą terenu budowy w okresach suszy.
2. Stosowania zabezpieczeń pylistych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie).
3. Transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów.
4. Stosowania gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych
w wytwórniach.
Ponadto, Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów opuszczających plac budowy pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót.
Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy:
dokumentacja projektowa ma obejmować zastosowanie na wszystkich przejściach dla pieszych i zjazdach obniżenie krawężników o wysokości do 2-4 cm.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
1) część drogowa:
- czynności demontażu istniejącej konstrukcji drogi, chodników i zjazdów, wykonania nowej konstrukcji i nawierzchni drogi, chodników i zjazdów oraz regulacji urządzeń obcych,
- czynności wykonania oznakowania pionowego i poziomego,
2) część kanalizacyjna:
- czynności wykonania budowy ciągu kanalizacji deszczowej,
3) część oświetleniowa:
- czynności wykonania budowy kabli ziemnych, montaż oświetlenia ulicznego,
4) część zabezpieczenia sieci i urządzeń obcych:
- czynności wykonania przebudowy, zabezpieczenia i przełożenia kabli sieci energetycznej – siec elektroenergetyczna.
- czynności wykonania przebudowy kabli ziemnych i sieci napowietrznej – sieć teletechniczna,
- czynności wykonania przebudowy, zabezpieczenia sieci kanalizacji sanitarnej – sieć kanalizacji sanitarnej,
- czynności wykonania przebudowy, zabezpieczenia sieci kanalizacji ogólnospławnej – sieć kanalizacji ogólnospławnej,
- czynności wykonania przebudowy, zabezpieczenia sieci gazowej – sieć gazowa,
- czynności wykonania przebudowy, zabezpieczenia sieci wodociągowej – sieć wodociągowa.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71355000-1 - Usługi pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1167270,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GRANI-TEC Durczok Paweł i Durczok Anita S.C.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Paweł Durczok, Anita Durczok

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360338527

7.3.3) Ulica: Raciborska 271

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-273

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Dokumentacja projektowa - MSPROJEKT Marek Smykała


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

2021-07-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.