eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PostominoBudowa oświetlenia drogowego w m. Pieszcz



Ogłoszenie z dnia 2025-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia drogowego w m. Pieszcz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Postomino

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Postomino 30

1.5.2.) Miejscowość: Postomino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-113

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@postomino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23f61e19-89d0-4b3a-9b60-01cae4f1b56f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia drogowego w m. Pieszcz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23f61e19-89d0-4b3a-9b60-01cae4f1b56f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00106901

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009785/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa oświetlenia drogowego w m. Pieszcz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00644855

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2024.SS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa oświetlenia drogowego w m. Pieszcz”.
3.2. Zakres robót obejmuje budowę oświetlenia drogowego w m. Pieszcz gm. Postomino na działkach
nr 7/14, 47, 61, 84, 222, 237, 238, 247.
3.3. Oświetlenie należy podłączyć do:
- dla dz. 47 – projektowanej szafy pomiarowej na słupie linii napowietrznej nN nr 306 usyt. na granicy działek 41 oraz 42, którą zasilić kablem 0,4kV o przekroju 4*35mm2 z w/w linii nN, zgodnie
z Warunkami przyłączenia nr P/23/045465 z dnia 11.07.2023,
- dla dz. 222 – projektowanej szafy pomiarowej na słupie linii napowietrznej nN nr 403/1 usyt. na granicy działek 193 oraz 195, którą zasilić kablem 4*35mm2 z w/w linii nN, zgodnie z Warunkami przyłączenia nr P/23/045467 z dnia 11.07.2023.
3.4. W ramach zadania należy wykonać, zgodnie z dokumentacją projektową:
1) 2 nowe układy pomiarowe oraz szafy oświetlenia ulicznego typu SO, które przeznaczone są do sterowania oświetleniem dróg w sieci elektroenergetycznej 3-fazowej. Szafy należy zabudować przy słupie linii napowietrznej nN nr 403/1 usyt. na granicy działek 193 oraz 195 oraz przy słupie linii napowietrznej nN nr 306 usyt. na granicy działek nr 41, 42 oraz 47;
2) 5 odcinków oświetlenia kablowego 4*35mm2, które należy wyprowadzić z projektowanych szaf oświetleniowych SO1 i SO2, wraz z linią kablową, należy ułożyć bednarkę stalową ocynkowaną 25*4mm o łącznej długości około 3737m; wszystkie obwody ułożyć w wykopie wraz z rurami ochronnymi i przejściami pod nawierzchniami jezdni i zjazdów, zgodnie z PZT;
3) 64 szt. słupów i opraw oświetleniowych zgodnych z dokumentacją projektową (słupy oświetleniowe stalowe ocynkowane h=8m wraz z wysięgnikiem długości 1,0m o średnicy zakończenia 60mm, kącie nachylenia 10 stopni, średnica słupa 160mm wraz z dedykowanym prefabrykowanym fundamentem betonowym). Oprawy oświetleniowe mają być wyposażone
w złącze Zhaga oraz możliwość redukcji mocy w określonych godzinach;
4) montaż i podłączenie zegara astronomicznego (2 szt.) sterującego pracą każdej szafy oświetleniowej;
5) roboty budowlane branży elektrycznej (zgodne z załącznikiem Projektu budowlanego: Odpis protokołu narady koordynacyjnej z dnia 23.04.2024 r.) m. in.:
a) Oprawy oświetleniowe pozostające w kolizji z projektowanym oświetleniem wraz
z wysięgnikami zdemontować i przekazać do DRU Słupsk w stanie niepogorszonym – 19 szt.
b) Linię napowietrzną zasilającą przedmiotowe oprawy zdemontować i przekazać do DRU Słupsk za potwierdzeniem odbioru. Szczegółowy zakres sieci do demontażu ustalić w DRU Słupsk przed przystąpieniem do realizacji prac.
c) Słupy sieci napowietrznej wydzielonej stanowiące podbudowę demontowanej sieci napowietrznej zdemontować i przekazać do utylizacji. Dokumenty potwierdzające przekazanie powyższego przekazać do DRU Słupsk.
d) Szafkę oświetleniową SO-600/2 ze słupa nr 501 wraz z układem pomiarowym przenieść na słup sieci napowietrznej nr 501/4 (numeracja EOś – słup na skrzyżowaniu dróg DZ 222 i DZ 237). Do szafki włączyć linię kablową oświetlenia drogowego zasilającą oświetlenie na DZ222 i 214.
e) Przed przystąpieniem do prac należy zgłosić się do DRU Słupsk w celu uzyskania dopuszczenia do prac przy urządzeniach Energa Oświetlenie sp. z o.o.
3.5. Zwraca się szczególną uwagę na warunki realizacji inwestycji wydane przez Zarząd Powiatu
w zakresie odtworzenia granic drogi.
3.6. Po stronie Wykonawcy leży dopełnienie obowiązków wynikających z zawiadomienia odpowiednich organów opiniujących Projekt oświetlenia drogowego (załączone w projekcie budowlanym opinie
i uzgodnienia), w związku z rozpoczęciem, prowadzeniem i zakończeniem robót budowlanych.
3.7. Wykonawca przez cały okres prowadzenia robót budowlanych zobowiązany jest do zapewnienia dojazdu pojazdów do nieruchomości przylegających do miejsca prowadzenia prac, oraz zgłoszenia
i uzyskania decyzji na zajęcie pasa drogowego (o ile będzie konieczne) od właściwych zarządców dróg.
3.8. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót budowlanych,
w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy
i wykonania zamówienia.
3.9. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, w tym:
1. Projekt budowlany „Projekt sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego w miejscowości Pieszcz”;
2. Projekt techniczny „Projekt sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego w miejscowości Pieszcz”;
3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
4. Przedmiary robót jako element pomocniczy;
5. Specyfikacja Warunków Zamówienia.
3.10. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące" realizacji robót, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, koszt zajęcia pasa drogowego (o ile będzie konieczne), koszty uzyskania niezbędnych badań, w tym między innymi badanie stopnia zagęszczenia po wykopach, opinii i uzgodnień, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego, w tym koszty odtworzenia nawierzchni po wykonanych robotach, wszystkie koszty wywozu materiałów pochodzących z rozbiórki. Cena musi uwzględniać również koszty dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, a także podatek VAT.
3.11. Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach.
3.12. Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania
w budownictwie zgodnych z deklaracją właściwości użytkowych i kryteriami technicznymi określonymi w PN wyrobu i aprobatach technicznych.
3.13. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kosztorysów ofertowych/zestawienia robót wraz z kalkulacją cen jednostkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 495181,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1823761,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 495181,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektroinstalacyjny ELTOM Tomasz Zmarzły

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392481368

7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 16F

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 495181,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.