Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00255730/01 - Wynik z dnia 2023-06-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa targowiska miejskiego w Nowym Mieście nad Pilicą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Burmistrz Miasta i Gminy w Nowym Mieście nad Pilicą
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. o. H. Koźmińskiego 1/2
1.5.2.) Miejscowość: Nowe Miasto nad Pilicą
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-420
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowemiasto@nowemiasto.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowemiasto.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa targowiska miejskiego w Nowym Mieście nad Pilicą
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddf4a27b-b2c2-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00106953
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00002150/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rozbudowa targowiska miejskiego w Nowym Mieście nad Pilicą
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ddf4a27b-b2c2-11ed-b8d9-2a18c1f2976f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamówienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w postaci elektronicznej i opatrzona podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: platformy e-zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod adresemhttps://epuap.gov.pl/wps/portal, poczty elektronicznej e-mail nowemiasto@nowemiasto.pl.
Wykonawca, aby wziąć udział w elektronicznym postępowaniu musi założyć konto na platformie https://ezamowienia.gov.pl? I postępować zgodnie z instrukcją składania ofert.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w regulaminie korzystania z systemu(ezamówienia) oraz warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
dotyczący przetwarzania danych osobowych w związku z udzieleniem zamówień publicznych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.) – dalej zwanej „ustawą Pzp”
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016, nr 119, s. 1 ze zm.), zwanego dalej „RODO”, informuję, że:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nowe Miasto nad Pilicą z siedzibą mieszczącą się pod adresem: pl. o. H. Koźmińskiego1/2, 26-420 Nowe Miasto, tel (48) 6741098 – reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy, zwanego dalej „Administratorem” lub „Zamawiającym”.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mali: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego : tryb podstawowy bez negocjacji „Rozbudowa targowiska miejskiego w Nowym Mieście nad Pilicą”.
4. Pani/Pana danych osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO – jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na mocy przepisów ustawy Pzp, Ustawy
z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 ze zm.) oraz innych przepisów prawa.
5. W związku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w ust. 3, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa;
b) podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem są współadministratorami danych osobowych lub przetwarzają w imieniu Administratora dane osobowe, jako podmioty przetwarzające.
c)
6. Administrator nie ma zamiaru przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego w ust. 3. Zgodnie z art. 78 Pzp zamawiający przechowuje protokół wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje umowę przez cały czas umowy. Ponadto dane osobowe będą przechowywane przez okres oraz w zakresie wymaganym przez ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.), akty wykonawcze do tej ustawy oraz inne przepisy prawa.
8. W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu:
1) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do otrzymania kopii danych podlegających przetwarzaniu, przy czym, gdyby wykonanie tego obowiązku przez Zamawiającego, wymagało niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od Pani/Pana, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podanie nazwy lub daty postępowania (zakończonego postępowania) o udzielenie zamówienia
2) prawo żądania sprostowania danych osobowych które są nieprawidłowe, a także prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych - przy czym skorzystanie przez Panią/Pana, z tego uprawnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp ani naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IŚR.271.2.2023.MK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa targowiska miejskiego w Nowym Mieście nad Pilicą polegająca na: usunięciu istniejącego ogrodzenia, usunięciu istniejących krawężników, usunięciu istniejących karp po drzewach, przełożeniu fragmentu istniejącego utwardzenia (pow. (11,15 m2), budowie wiaty o powierzchni zabudowy 447,57m2, wykonaniu nowych utwardzeń z kostki betonowej cegiełki gr. 8 cm w kolorze szarym, płyt ażurowych, kruszywa łamanego naturalnego twardego, wykonaniu nowych krawężników drogowych, najazdowych, skośnych, wykonaniu nowego ogrodzenia panelowego w kolorze zielonym z cokołem betonowym o wysokości 1,6m, wykonaniu
2 szt. bram przesuwnych szerokości 6,0 m w kolorze zielonym o wysokości 1,6 m, wykonaniu oświetlenia terenu z lamp hybrydowych solarno – wiatrowych – ilość słupów: 23, wykonaniu 2 zjazdów o szerokości 16,0 m, wykonaniu nowych trawników
o powierzchni 6 102,46 m2 , wykonaniu nowej kanalizacji deszczowej z wpustami, wykonaniu instalacji wodociągowej, wykonaniu kabla zasilającego wiatę, wykonaniu miejsc postojowych dla samochodów osobowych – 25 szt. o wymiarach 3,0 x 6,0m, dla osób niepełnosprawnych – 2 szt. o wymiarach 3,6 m x 6,0 m , ciągi komunikacji pieszej
o powierzchni 206,40 m2 , miejsca sprzedaży – płyta ażurowa MEBA o powierzchni 4 233,65 m2,miejsca sprzedaży – kruszywo łamane o powierzchni 1 640,32 m2, ciągi komunikacyjne, miejsca postojowe o powierzchni 4 936,10 m2 .
4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania, jeżeli: oferta spełnia wymagania określone w specyfikacji i została złożona w terminie. Kryteria oceny ofert – stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego z kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej - opłacona polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnejw zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 2 000 000 zł.
V.4. Zdolność techniczna lub zawodowa.
Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości – Wykonawca ma wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował:
- kierownikiem budowy – osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, zgodnie
z ustawą z dnia 07.07.1994r. – Prawo budowlane,
- kierownikiem robót sanitarnych – osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności sanitarnej, zgodnie
z ustawą z dnia 07.07.1994r. – Prawo budowlane,
- kierownikiem robót elektrycznych – osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności elektrycznej, zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994r. – Prawo budowlane.
W tym celu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu:
- decyzje o nadaniu uprawnień,
- zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem, polegającym na wykonaniu, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: minimum jednej roboty budowlanej o wartości powyżej 1 000 000,00 zł. brutto, polegającej na wykonaniu zakresu robót wymienionych w ogłoszeniu.
Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania w ofercie imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia.
Sprawdzenie spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem, polegającym na wykonaniu, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: minimum jednej roboty budowlanej o wartości powyżej 1 000 000,00 zł. brutto, polegającej na wykonaniu zakresu robót wymienionych w ogłoszeniu.
Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania w ofercie imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia.
Sprawdzenie spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
• wypełniony formularz oferty,• wypełnione kosztorysy ofertowe,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 71 000,00 zł. Pozostałe warunki określa SWZ6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany lub uzupełnienia umowy wymagają dla swojej ważności formy uzgodnionegoi podpisanego przez strony aneksu pod rygorem nieważności.
Zmiany mogą dotyczyć przedłużenia terminu przewidzianego na zakończenie robót ze względu na warunki atmosferyczne a w szczególności: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne odbiegające od typowych uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, stan pandemii (wprowadzenie dodatkowych ograniczeń) ze względu na natrafienia na niewypały czy niewybuchy, oraz w przypadku stwierdzenia występujących niezgodności w przedmiarze i rysunkach, jeżeli będzie występowała konieczność opracowania projektu zamiennego a także przedłużającym się terminem dostarczenia Wykonawcy prawomocnego pozwolenia na budowę.
Zmiana terminu realizacji inwestycji nie wpływa na zmianę wynagrodzenia.
Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku działań organów państwowych – ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku VAT, ograniczenia zakresu robót przez Zamawiającego, wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych robót nieobjętych zamówieniem podstawowym, wówczas wymagane jest zawarcie aneksu do umowy. Zmiana wynagrodzenia (zwiększenie lub zmniejszenie) może wyniknąć
z kosztorysu powykonawczego, po dokonaniu obmiarów rzeczywiście wykonanych prac. W tym przypadku nie zawiera się aneksu do umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-10 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-10 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-08
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.