eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KobylnicaOpracowanie planu ogólnego Gminy Kobylnica



Ogłoszenie z dnia 2025-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie planu ogólnego Gminy Kobylnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobylnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979832

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 20

1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kobylnica@kobylnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kobylnica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1026266

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie planu ogólnego Gminy Kobylnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b954bf5-4d4d-493d-90c6-22f5e550ff28

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00106962

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037684/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Sporządzenie "Planu ogólnego Gminy Kobylnica"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00624965

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.U-6.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie planu ogólnego, o którym mowa
w art. 13a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 t.j.) – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującą uchwałą rady gminy w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego dla obszaru Gminy Kobylnica.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dokonanie inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniejącego stanu zagospodarowania terenu Gminy Kobylnica w celu określenia zapotrzebowania na nowa zabudowę mieszkaniową oraz chłonność terenów niezabudowanych w strefach planistycznych, o których mowa w art. 13c ust. 2 pkt 1-3 ustawy z dnia 24 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
2) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego na potrzeby sporządzenia planu ogólnego zgodnie z przepisami zawartymi w art. 72 ust. 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024 r. poz. 54 t.j. ze zm.),
3) przygotowywanie projektów ogłoszeń, zawiadomień, korespondencji, wykazów wniosków i uwag, raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych oraz innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania projektu planu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
4) udział w procedurze sporządzania planu ogólnego, określonej w art. 13i ust. 3
ww. ustawy oraz art. 13j, w tym w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz posiedzeniach komisji Rady Gminy Kobylnica, a także sesji Rady Gminy Kobylnica, na której Plan będzie uchwalany, a także innych zebraniach i dyskusjach poświęconych prezentacji planu,
5) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu ogólnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz
o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024r. poz. 1112 t.j.),
6) sporządzenie planu ogólnego Gminy Kobylnica zgodnie z przepisami ustawy
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy wraz z uzasadnieniem do planu ogólnego,
7) opracowanie danych przestrzennych do planu ogólnego zgodnie z art. 67a ustawy
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
8) skompletowanie dokumentacji formalno-prawnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758),
9) sporządzenie projektu uchwały rady gminy w sprawie uchwalenia planu ogólnego Gminy Kobylnica wraz z niezbędnymi do tej uchwały załącznikami,
10) w przypadku wystąpienia potrzeby ponowienia procedury planistycznej w przypadku stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę, ponowienia niezbędnych czynności w celu doprowadzenia opracowania objętego zamówieniem do zgodności z przepisami prawa,
11) współpraca z Zamawiającym w przypadku wniesienia skarg do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego i Naczelnego Sądu Administracyjnego oraz ustosunkowywania się do skarg zarówno w trakcie trwania umowy jak i w okresie gwarancji zgodnie z § 15 projektu umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
3. Forma opracowania:
1) plan ogólny Gminy Kobylnica – w wersji elektronicznej oraz w postaci danych przestrzennych zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz aktów wykonawczych do tej ustawy,
2) uzasadnienie do ww. planu – w wersji tekstowej oraz graficznej odczytywane
w formacie pdf i doc oraz w postaci elektronicznej w obowiązującym państwowym systemie odniesień przestrzennych w skali nie mniejszej niż 1:25000, zgodnie
z przepisami obowiązującymi w tym zakresie,
3) opracowanie ekofizjograficzne i prognoza oddziaływania na środowisko przyrodnicze
w formacie pdf i doc
4. Wykonawca w ramach opracowania w wersji elektronicznej zobowiązany jest dostarczyć:
1) teksty opracowań w formacie plików MS Word oraz zipix (dla wersji uchwalonej planu),
2) pliki w formacie wektorowym w formacie shapefiles oraz pliki zawierające ustalenia projektu planu w opracowaniu QGIS (qgs lub qgz),
3) GML zgodny z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym aktualna na dzień uchwalania Planu Ogólnego Gminy Kobylnica,
4) dokumentację formalno-prawną w wersji elektronicznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów.
5. Zamawiający dostarczy Wykonawcy niżej wymienione materiały wyjściowe obejmujące obszar sporządzanego projektu planu ogólnego:
1) mapę do celów planistycznych,
2) wiążące się z zagospodarowaniem przestrzennym uchwały, rozstrzygnięcia organów gminy,
3) także w miarę potrzeby (na bieżąco) – w trakcie realizacji projektu planu kopię lub oryginały materiałów napływających lub wysłanych przez Zamawiającego w ramach procedury sporządzania planu.
6. Pozostałe dane i materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest pozyskać we własnym zakresie i na własny koszt.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
8. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania swojego zakresu obowiązków, zgodnie z:
1) postanowieniami projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ oraz ofertą Wykonawcy, obowiązującą w postępowaniu SWZ wraz z załącznikami,
2) zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami powszechnie obowiązującego prawa.
11. Zamawiający wskazuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących
w trakcie realizacji zamówienia usługi urbanistyczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4GIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452243912

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.