Ogłoszenie z dnia 2021-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00052095/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106969 z dnia 2021-07-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Doświetlenie przejść dla pieszych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 4392302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.um.rybnik.eu/Default.aspx?Page=112&Id=ZP.271.28.20211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doświetlenie przejść dla pieszych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-001bd4fd-af15-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106969
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000453/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.43 Doświetlenie przejść dla pieszych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052095/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.28.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1431236,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 278861,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz budowa doświetleń przejść dla pieszych.
Zakres przedmiotu zamówienia:
a) Budowa dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych w poniżej wymienionych lokalizacjach:
1) Przejście dla pieszych przy ul. Wodzisławskiej 65 (przy Biedronce, mapa nr 1);
2) Przejście dla pieszych przy ul. Dworek 2 (mapa nr 2);
3) Przejście dla pieszych przy ul. Dworek 12 (mapa nr 3);
4) Przejście dla pieszych przy ul. Wodzisławskiej 4 (mapa nr 4);
5) Przejście dla pieszych przy ul. 3-go Maja 33 (mapa nr 5);
6) Przejście dla pieszych przy ul. 3-go Maja 22 (mapa nr 6);
7) Przejścia dla pieszych przy ul. Kościuszki (PKP, składające się z dwóch części, mapa nr 7);
8) Przejście dla pieszych przy ul. Obwiednia Południowa (mapa nr 8);
9) Przejścia dla pieszych przy ul. Raciborska 46 (składające się z dwóch części, mapa nr 9);
10) Przejścia dla pieszych przy ul. Gliwickiej i ul. Kpt. Janiego (2 szt., wraz z wymianą 4 opraw oświetleniowych i wykonaniem połączenia pomiędzy słupami 1 i 2, wymianą 4 opraw, mapa nr 10);
11) Przejścia dla pieszych przy ul. Górnośląskiej 108 (2 szt., mapa nr 11);
12) Przejście dla pieszych przy ul. Górnośląskiej 118 (mapa nr 12).
b) Wykonanie projektów budowlanych oraz projektów technicznych
ww. lokalizacji wymienionych w pkt a) zgodnie z aktualnymi wymaganiami Prawa budowlanego;
c) Uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów/projektów/uzgodnień
tj. całej dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozytywnego zgłoszenia/pozwolenia na budowę;
d) Uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów/projektów/uzgodnień
tj. całej dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozytywnego zgłoszenia rozpoczęcia na budowę w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego (lub jeśli jest przewidziane - organ stopnia wyższego);
e) Uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów/projektów/uzgodnień
tj. całej dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozytywnego zgłoszenia zakończenia budowy w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego (lub jeśli jest przewidziane - organ stopnia wyższego);
f) Wybudowanie zaprojektowanych dedykowanych podświetleń przejść dla pieszych i przekazanie całości wraz z dokumentacją powykonawczą Zamawiającemu;
g) Uzyskanie wszelkich zgód, opinii i pozwoleń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia;
h) Przywrócenie terenu po zakończeniu prac budowlanych do stanu pierwotnego. Uporządkowanie terenu robót;
i) Utrzymanie i konserwacja wybudowanych urządzeń oświetleniowych
w okresie gwarancji;
j) Zabudowa przyłączy energetycznych wyposażonych w licznik energii (kod PPE, nr ewidencyjny) do zasilenia projektowanego oświetlenia na
ul. Wodzisławskiej 65, ul. Górnośląskiej 108 i ul. Górnośląskiej 118.
W pozostałych lokalizacjach należy podłączyć się do najbliższego słupa oświetleniowego będącego własnością Miasta (jeśli wystąpi potrzeba, to należy zwiększyć moc przyłączeniową).
k) Zamawiający wymaga zastosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie;
l) Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszystkie zezwolenia i zgody na wejście w teren oraz uzgodnienia branżowe niezbędne do uzyskania decyzji administracyjnych, umożliwiających wykonanie robót budowlanych;
m) zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został opisany w Programie Funkcjonalno – Użytkowym;
n) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne co do opisywanych
w Programie Funkcjonalno – Użytkowym;
o) Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby rozpoczęcie robót budowlanych było podjęte po zgłoszeniu robót budowlanych / uzyskaniu pozwolenia na budowę;
Przed złożeniem wniosku Wykonawca jest zobowiązany uzyskać akceptację Zamawiającego w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych oraz zastosowanych materiałów;
Wszelkie zmiany uzgodnionych już z Zamawiającym rozwiązań technicznych i materiałów wymagają ponownego uzgodnienia;
Prowadzenie prac w pasie drogowym wymaga przygotowania przez Wykonawcę robót projektu organizacji ruchu i uzyskania jego zatwierdzenia w tut. Wydziale Dróg;
Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe wprowadzenie czasowej zmiany organizacji ruchu, tj. wykonania projektu organizacji ruchu i jego zatwierdzenia na czas prowadzenia robót oraz zgłoszenia wprowadzenia czasowej organizacji zarządcy ruchu (Wydział Dróg, Referat Uzgodnień i Zarządzania Ruchem Urzędu Miasta Rybnika) i właściwemu Komendantowi Policji na minimum 7 dni przed jej wprowadzeniem.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za miejsce prowadzenia robót, w tym za bezpieczeństwo pieszych i pojazdów poruszających się w ich obrębie;
Wszelkie roboty zanikające oraz podlegające zakryciu będą odbierane w formie odbiorów częściowych. Po zakończeniu inwestycji Zamawiający dokona odbioru końcowego. Ustala się następujące rodzaje odbiorów:
odbiór opracowanej dokumentacji wraz z kompletem dokumentów niezbędnych do zgłoszenia robót budowlanych/pozwolenia na budowę;
odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu;
odbiór końcowy po zakończeniu całości robót;
odbiór pogwarancyjny;
Wykonawca jest zobowiązany do geodezyjnej obsługi w ramach zadania, sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zgodnie z aktualnymi wymaganiami ustawy Prawo Budowlane oraz Prawo Geodezyjne i Kartograficzne oraz dostarczenia wszelkich niezbędnych zgłoszeń oraz informacji związanych z robotami budowlanymi wymaganymi w ODGK;
Przy odbiorze końcowym Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów odbiorowych wraz z dokumentacją powykonawczą;
Wykonawca robót, w ramach gwarancji zobowiązany jest do udzielenia minimalnego terminu usunięcia wad do 14 dni od powiadomienia go przez Zamawiającego o wadzie, jeżeli będzie to możliwe technicznie lub w innym uzgodnionym przez strony terminie.
Zamawiający informuje, że w przypadku braku możliwości zabudowy planowanych oświetleń przejść dla pieszych (brak technicznych możliwości spowodowanych występowaniem innej infrastruktury czy nie uzyskaniem zgody właściciela terenu), Zamawiający może przekazać pisemnie inne lokalizacje przewidzianych do doświetlenia przejść dla pieszych. Wykonawca bez dodatkowych opłat wykona projekt oraz zabudowę w nowej lokalizacji (ilość latarń, opraw, długość kabli będzie podobna do lokalizacji pierwotnej). Wykonawca w takiej sytuacji przedstawi dokumenty potwierdzające brak możliwości zabudowy przedmiotowego planowanego oświetlenia.
Szczegółowy opis znajduje się w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274145,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357490,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274145,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGOSERWIS Michał Rożek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272600663
7.3.3) Ulica: Dworek 26
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274145,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
2021-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa wiertarki kadłubowej o średnicy wiercenia do OE 80 mm dla Polskiej Grupy Górniczej S.A., Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice
- Rekultywacja techniczna wraz z wykonaniem elementów odwodnienia dla rekultywowanego terenu zalewiska Kielowiec "Moczydło" w Rybniku - Chwałowicach dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice
- Modernizacja sieci ciepłowniczej c.o. , c.w.u. oraz instalacji zimnej wody wraz z wymianą nawierzchni - Etap III
- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowej zagęszczarki rewersyjnej dla potrzeb Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice
- Pogłębianie szybu II do poziomu 880m w KWK ROW Ruch Chwałowice.
- Koszenie trawy, wycinka samosiewek z poboczy, rowów i skarp
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Przebudowa drogi wraz z budową odwodnienia ul. Grabowej w Łęgajnach
- Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych na terenie gminy Kostrzyn wraz z budową zintegrowanego węzła przesiadkowego Gułtowy w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi gminnej nr 100314F - ul. Mickiewicza w m. Cybinka
- Przebudowa zbiorników retencyjnych w miejscowościach Żabiniec oraz Dąbrówka Dolna
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy budynku magazynowego na ul. Przemysłowej 4 na cele rekreacyjne
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.