eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynekWykonanie dróg dla pieszych i przejścia dla pieszych w ciągu ul. Leśnej w Olsztynku



Ogłoszenie z dnia 2025-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie dróg dla pieszych i przejścia dla pieszych w ciągu ul. Leśnej
w Olsztynku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLSZTYNEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743663

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratusz 1

1.5.2.) Miejscowość: Olsztynek

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-015

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 895195450

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@olsztynek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://olsztynek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://olsztynek.logintrade.net/zapytania_email,185257,b76b354162013c03d3baa12db5db292f.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie dróg dla pieszych i przejścia dla pieszych w ciągu ul. Leśnej
w Olsztynku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d78e87fd-42a9-4bc0-8479-a33bb19261a5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00107007

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00039463

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IOS.271.1.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadania pn. „Wykonanie dróg dla pieszych i przejścia dla pieszych w ciągu ul. Leśnej w Olsztynku”.
2. Ze względu na odrębne zasady rozliczenia w ramach przedmiotu zamówienia wyodrębniono zadania, które mogą być realizowane w jednym czasie, ale płatność za ich realizację będzie wykonywana osobno:
1) Zadanie nr 1 obejmujące remont drogi dla pieszych w ciągu ul. Leśnej;
2) Zadanie nr 2 obejmujące budowę drogi dla pieszych od skrzyżowania z ul. Mrongowiusza (DK58) w kierunku nieruchomości Leśna 2 oraz budowę drogi dla pieszych wraz z przejściem dla pieszych w kierunku Muzeum Budownictwa Ludowego w Olsztynku.
3. Zadanie nr 1 pn. Remont drogi dla pieszych w ciągu ul. Leśnej.
Przedmiotowa droga dla pieszych umiejscowiona jest w ciągu ul. Leśnej w Olsztynku na odcinku od punktu adresowego Leśna 2 do skrzyżowania z ul. Sosnową (dz. nr 203, obr. 2 miasta Olsztynek) i znajduje się w niedostatecznym stanie technicznym, posiada liczne zapadliska, w których często występują zastoiska wody. Remont drogi dla pieszych na długości 777 mb obejmuje przede wszystkim:
1) Rozbiórkę istniejącej nawierzchni;
2) Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym;
3) Wbudowanie krawężników oraz obrzeży;
4) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej;
5) Wprowadzenie czasowej organizacji ruchu.
6) Tablicę informacyjną (wykonanie i montaż).
4. Zamawiający posiada zaświadczenie z dnia 21 marca 2023 r. numer BI-II.6743.13.9.2023.ET6 oraz projekt stałej organizacji ruchu (dokumenty stanowią załączniki nr 3a i 3b do niniejszej SWZ) (Rysunek planowanej stałej organizacji ruchu stanowi załącznik 3b do SWZ. Zaznacza się jednak, iż jest
to tylko rysunek poglądowy i dopuszcza się jego zmiany na etapie realizacji przedmiotu zamówienia).
5. W ramach realizacji powyższego zadania wykonawca zobowiązany będzie do wdrożenia stałej organizacji ruchu w tym montażu znaków pionowych.
6. Zamawiający udostępnia jako załącznik 3c do SWZ „Szczegółowe Specyfikacje Techniczne” (dalej: „SST”) stanowiące część opisu przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca zobowiązany będzie do pomocy Zamawiającemu przy rozliczeniu przyznanego dofinansowania w szczególności do przedstawienia dokumentów niezbędnych w celu zaakceptowania przez Urząd Wojewódzki w Olsztynie wniosku o rozliczenie dofinasowania np. kosztorysów różnicowych lub powykonawczych, wyjaśnień co do przyjętych rozwiązań technologicznych innych dokumentów jakie okażą się niezbędne.
8. Na realizację zadania „Remont drogi dla pieszych w ciągu ulicy Leśnej w Olsztynku” zawarto umowę nr 28/2023/C/138/36 o dofinansowanie w zakresie poprawy bezpieczeństwa drogowego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
9. Tablica informacyjna o dofinansowaniu zadania remontowego z Rządowego Funduszu rozwoju Dróg o wymiarach nie mniejsze niż 90 × 60 cm zgodnie ze wzorem opublikowanym na stronie https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne).
Tablica na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią, zabezpieczoną laminatem UV, montowaną na słupkach stalowych ocynkowanych, zakotwionych w fundamentach betonowych. Koszty związane z wykonaniem, uzgodnieniem wzoru tablicy oraz zamontowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, ponosi Wykonawca robót (wykonanie własnym kosztem i staraniem, w ramach zamówienia, wszystkich prac związanych z wykonaniem i ustawieniem tablicy).

10. Zadanie nr 2 obejmujące następujące odcinki:
1) budowę drogi dla pieszych od skrzyżowania z ul. Mrongowiusza (DK58) do nieruchomości Leśna 2 - ok. 57 oraz przeprowadzenie remontu drogi dla pieszych na wysokości nieruchomości Leśna 2 (39 mb).
W ramach realizacji przedmiotowego odcinka wykonać należy:
- Rozbiórkę istniejącej nawierzchni;
- Wbudowanie krawężników oraz obrzeży;
- Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej;
- Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym/kruszywem stabilizowanym cementem C1,5/2;
- Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej.
2) budowę drogi dla pieszych wraz z przejściem dla pieszych prowadzącego do Muzeum Budownictwa Ludowego - długości 15 mb;
- Wykonanie nawierzchni z płytek dla niewidomych na przejściach dla pieszych;
- Wbudowanie krawężników oraz obrzeży;
- Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej;
- Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym/kruszywem stabilizowanym cementem C1,5/2;
- Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej
- Montaż oznakowania pionowego w celu prawidłowego oznakowania dodatkowego przejścia dla pieszych.
- Wykonanie dodatkowego projektu stałej organizacji ruchu obejmującego wykonanie nowego przejścia dla pieszych wraz z uzyskaniem zatwierdzenia przez Zarządcę Ruchu tj. Starostę Olsztyńskiego.
Realizacja wyżej opisanych elementów finansowana jest ze środków Gminy Olsztynek.
11. Zamawiający wymaga prowadzenia przez Wykonawcę dziennika budowy przeznaczonego do rejestracji w formie wpisów przebiegu robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia oraz wszelkich innych zdarzeń i okoliczności, zachodzących w toku ich wykonywania i mających znaczenie przy ocenie technicznej prawidłowości realizacji przedmiotu zamówienia.
12. Zamawiający wymaga sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Dokumentacja geodezyjno – kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz ewidencji sieci uzbrojenia terenu.
13. Zamawiający wymaga, aby na czas prowadzenia robót budowlanych wykonawca wprowadził i utrzymywał czasową organizację ruchu wraz z ewentualnymi objazdami, zjazdami itp.
14. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części i Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. W ramach zadania wyodrębniono jedynie elementy, które ze względu na sposób finansowania muszą zostać rozliczone odrębnie, dlatego Zamawiający wymaga podania odrębnych wartości za realizację opisanych wyżej zadań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34953300-5 - Chodniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w wymaganym terminie, tj. do dnia 5 lutego 2025 r. do godz. 10:00 wpłynęło 7 ofert, z których najkorzystniejszą cenowo, na kwotę 525 599,16 zł złożył Wykonawca: RaWik Sp. z o.o., Sudwa 17A, 11-015 Olsztynek. Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępniona na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert wynosiła: 500 000,00 zł. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a obecnie Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 525599,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 938489,99 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.