eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychWycinka i wykonanie cięć sanitarnych drzew w zabytkowym parku kompleksu pałacowo parkowego przy ul. Zamkowej 4 w Wałbrzychu.



Ogłoszenie z dnia 2023-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wycinka i wykonanie cięć sanitarnych drzew w zabytkowym parku kompleksu pałacowo parkowego przy ul. Zamkowej 4 w Wałbrzychu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891041167

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ans.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ans.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-33d6e8d6-90c6-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wycinka i wykonanie cięć sanitarnych drzew w zabytkowym parku kompleksu pałacowo parkowego przy ul. Zamkowej 4 w Wałbrzychu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33d6e8d6-90c6-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00107030

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018396/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wycinka i wykonanie cięć sanitarnych drzew w zabytkowym parku kompleksu pałacowo parkowego przy ul. Zamkowej w Wałbrzychu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00023314

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.2170.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – wykonanie robót polegających na wycięciu 62 sztuk drzew z zabytkowego parku zlokalizowanego przy ul. Zamkowej w Wałbrzychu odpowiednio oznaczonych w inwentaryzacji dendrologicznej kompleksu pałacowo parkowego. W ramach prac wykonawca zobowiązuje się do:
- złożenia wyciętych drzew w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu;
- obcięcia gałęzi drzewa;
- wyfrezowania pni po wyciętych drzewach;
- załadunek i transportu przygotowanego drewna do miejsca wskazanego przez Zamawiającego;
- wywiezienia gałęzi i innych odpadów powstałych przy wykonaniu cięć (wraz z utylizacją);
- uporządkowania terenu;

Zamawiający informuje, że park na terenie którego wykonywane mają być prace wpisany jest do rejestru zabytków decyzją z dnia 27.12.1983 roku pod numerem 694/969/WŁ.

Wykonanie prac należy przeprowadzić zgodnie z decyzją nr 1084/2022 z dnia 19.08.2022r. oraz decyzją nr 1085/2022 z dnia 19.08.2022r. wydaną przez Wojewódzkiego Dolnośląskiego Konserwatora Zabytków stanowiącą odpowiednio załącznik nr 7 i 8 do SWZ;

Drewno pochodzące z wycinki (część nr 1) stanowi własność Zamawiającego. Wykonawca sprzeda je we wskazanym przez Zamawiającego punkcie skupu zlokalizowanym w promieniu do 30 km od siedziby Zamawiającego, a środki finansowe, po wystawieniu faktury przez zamawiającego, przekaże na wskazane konto Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego (z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem) o terminie przystąpienia do wycinki w celu dokonania w dniu wycinki obmiaru pozyskanego drewna. Zadaniem wykonawcy jest transport drewna w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Drewno o cechach odpadów (drobnica i gałęzie) rozdrobnić rębakiem lub usunąć z powierzchni na koszt wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.5.) Wartość części: 28000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – wykonanie robót polegających na wykonaniu cięć sanitarnych, dla drzew odpowiednio oznaczonych w inwentaryzacji dendrologicznej kompleksu pałacowo parkowego. W ramach cięć sanitarnych Wykonawca zobowiązany jest do:
- usunięcia posuszu oraz martwych i nadłamanych konarów drzew;
- usunięcia chorych i zaatakowanych przez szkodniki gałęzi i konarów;
- skrócenia bądź usunięcia krzyżujących się ze sobą pędów;
- zabezpieczenia na drzewach miejsc po cięciach (ran) odpowiednim preparatem;
- wywiezienia gałęzi i innych odpadów powstałych przy wykonaniu cięć (wraz z utylizacją);
- uporządkowania terenu;

Zamawiający informuje, że park na terenie którego wykonywane mają być prace wpisany jest do rejestru zabytków decyzją z dnia 27.12.1983 roku pod numerem 694/969/WŁ.

Wykonanie prac należy przeprowadzić zgodnie z decyzją nr 1084/2022 z dnia 19.08.2022r. oraz decyzją nr 1085/2022 z dnia 19.08.2022r. wydaną przez Wojewódzkiego Dolnośląskiego Konserwatora Zabytków stanowiącą odpowiednio załącznik nr 7 i 8 do SWZ;

Drewno o cechach odpadów (drobnica i gałęzie) rozdrobnić rębakiem lub usunąć z powierzchni na koszt wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.5.) Wartość części: 91500 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105840 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma usługowa "Wiewiórka" Dariusz Chotyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 911309330

7.3.4) Miejscowość: Brześć Kujawski

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317034 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma usługowa "Wiewiórka" Dariusz Chotyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 911309330

7.3.4) Miejscowość: Brześć Kujawski

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.