Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00023314/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wycinka i wykonanie cięć sanitarnych drzew w zabytkowym parku kompleksu pałacowo parkowego przy ul. Zamkowej 4 w Wałbrzychu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891041167
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ans.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ans.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-33d6e8d6-90c6-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wycinka i wykonanie cięć sanitarnych drzew w zabytkowym parku kompleksu pałacowo parkowego przy ul. Zamkowej 4 w Wałbrzychu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33d6e8d6-90c6-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00107030
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018396/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wycinka i wykonanie cięć sanitarnych drzew w zabytkowym parku kompleksu pałacowo parkowego przy ul. Zamkowej w Wałbrzychu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00023314
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.2170.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – wykonanie robót polegających na wycięciu 62 sztuk drzew z zabytkowego parku zlokalizowanego przy ul. Zamkowej w Wałbrzychu odpowiednio oznaczonych w inwentaryzacji dendrologicznej kompleksu pałacowo parkowego. W ramach prac wykonawca zobowiązuje się do:- złożenia wyciętych drzew w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu;
- obcięcia gałęzi drzewa;
- wyfrezowania pni po wyciętych drzewach;
- załadunek i transportu przygotowanego drewna do miejsca wskazanego przez Zamawiającego;
- wywiezienia gałęzi i innych odpadów powstałych przy wykonaniu cięć (wraz z utylizacją);
- uporządkowania terenu;
Zamawiający informuje, że park na terenie którego wykonywane mają być prace wpisany jest do rejestru zabytków decyzją z dnia 27.12.1983 roku pod numerem 694/969/WŁ.
Wykonanie prac należy przeprowadzić zgodnie z decyzją nr 1084/2022 z dnia 19.08.2022r. oraz decyzją nr 1085/2022 z dnia 19.08.2022r. wydaną przez Wojewódzkiego Dolnośląskiego Konserwatora Zabytków stanowiącą odpowiednio załącznik nr 7 i 8 do SWZ;
Drewno pochodzące z wycinki (część nr 1) stanowi własność Zamawiającego. Wykonawca sprzeda je we wskazanym przez Zamawiającego punkcie skupu zlokalizowanym w promieniu do 30 km od siedziby Zamawiającego, a środki finansowe, po wystawieniu faktury przez zamawiającego, przekaże na wskazane konto Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego (z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem) o terminie przystąpienia do wycinki w celu dokonania w dniu wycinki obmiaru pozyskanego drewna. Zadaniem wykonawcy jest transport drewna w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Drewno o cechach odpadów (drobnica i gałęzie) rozdrobnić rębakiem lub usunąć z powierzchni na koszt wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 28000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – wykonanie robót polegających na wykonaniu cięć sanitarnych, dla drzew odpowiednio oznaczonych w inwentaryzacji dendrologicznej kompleksu pałacowo parkowego. W ramach cięć sanitarnych Wykonawca zobowiązany jest do:- usunięcia posuszu oraz martwych i nadłamanych konarów drzew;
- usunięcia chorych i zaatakowanych przez szkodniki gałęzi i konarów;
- skrócenia bądź usunięcia krzyżujących się ze sobą pędów;
- zabezpieczenia na drzewach miejsc po cięciach (ran) odpowiednim preparatem;
- wywiezienia gałęzi i innych odpadów powstałych przy wykonaniu cięć (wraz z utylizacją);
- uporządkowania terenu;
Zamawiający informuje, że park na terenie którego wykonywane mają być prace wpisany jest do rejestru zabytków decyzją z dnia 27.12.1983 roku pod numerem 694/969/WŁ.
Wykonanie prac należy przeprowadzić zgodnie z decyzją nr 1084/2022 z dnia 19.08.2022r. oraz decyzją nr 1085/2022 z dnia 19.08.2022r. wydaną przez Wojewódzkiego Dolnośląskiego Konserwatora Zabytków stanowiącą odpowiednio załącznik nr 7 i 8 do SWZ;
Drewno o cechach odpadów (drobnica i gałęzie) rozdrobnić rębakiem lub usunąć z powierzchni na koszt wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.5.5.) Wartość części: 91500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105840 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma usługowa "Wiewiórka" Dariusz Chotyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 911309330
7.3.4) Miejscowość: Brześć Kujawski
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA "WIEWIÓRKA" DARIUSZ CHOTYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA "WIEWIÓRKA" DARIUSZ CHOTYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317034 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma usługowa "Wiewiórka" Dariusz Chotyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 911309330
7.3.4) Miejscowość: Brześć Kujawski
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA "WIEWIÓRKA" DARIUSZ CHOTYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA "WIEWIÓRKA" DARIUSZ CHOTYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich stropu drewnianego w salonie włoskim w Zamku Książ w Wałbrzychu
- Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 26 w Wałbrzychu
- "Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach Miejskiego Zarządu Budynku Sp. z o.o. w Wałbrzychu"
- Dostawa pojemników na odpady
- Zakup wraz z dostawą kardiomonitora, defibrylatora oraz aparatu do automatycznej kompresji
- "Ochrona osób i mienia na terenie Wałbrzyskiego Inkubatora Przedsiębiorczości w Wałbrzychu"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania wycinki drzew i krzewów, pielęgnacji i nasadzeń drzew
- Pielęgnacją i konserwacją zieleni w mieście Sanoku w roku 2025
- Pielęgnacja drzew przydrożnych na terenie RDW Kościan DW 432
- Pozyskanie i zrywka drewna oraz zabiegi pielęgnacyjne i zabezpieczające w lasach mienia Gminy Oleszyce.
- Prace leśne związane z wycinką w związku z budową drogi ekspresowej S-74 na odcinku Przełom/Mniów - Kielce (węzeł Kielce - Zachód)
- Utrzymanie pasów drogowych oraz terenów zielonych stanowiących własność Gminy Tczew w roku 2025
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.