Ogłoszenie z dnia 2021-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00057213/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00107054 z dnia 2021-07-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynków Zespołu Szkół Technicznych w Pleszewie
oraz Centrum Kształcenia Zawodowego w Pleszewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PLESZEWSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Pleszewie. Wydział Nieruchomości, Inwestycji i Rozwoju.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854808
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 79
1.5.2.) Miejscowość: Pleszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: +48627429652
1.5.8.) Numer faksu: +48627429665
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatpleszewski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiatpleszewski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynków Zespołu Szkół Technicznych w Pleszewieoraz Centrum Kształcenia Zawodowego w Pleszewie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fbec5bd-b720-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107054
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012967/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja budynków Zespołu Szkół Technicznych w Pleszewie oraz Centrum Kształcenia Zawodowego w Pleszewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn.„Poprawa infrastruktury edukacji zawodowej w Powiecie Pleszewskim – modernizacja i doposażenie Zespołu Szkół Technicznych w Pleszewie oraz Centrum Kształcenia Zawodowego w Pleszewie”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057213/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NR.272.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Modernizacja budynku Zespołu Szkół Technicznych w Pleszewie.1). roboty przygotowawcze: rozbiórka schodów zewnętrznych, ścianek działowych, zabudów,
demontaż stolarki drzwiowej, balustrad, podokienników, okładzin podłogowych i ściennych,
demontaż instalacji c.o., dwóch pieców gazowych, armatury i wyposażenia łazienek.
2). roboty murarsko - tynkarskie: wykonanie ścianek działowych, zamurowań otworów, wykonanie nowych tynków wewn, wstawienie nadproży drzwiowych, montaż modułowej stalowej pochylni dla osób niepełnosprawnych.
3). roboty malarskie i okładziny ścienne: klejenie na ścianach tapety z włókna szklanego, malowanie powierzchni sufitów i ścian farbami lateksowymi, wykonanie okładzin ściennych
z płytek gresowych w łazienkach, wykonanie i montaż na ścianach cyfr i napisów ze styroduru.
4). roboty posadzkarskie: wykonanie wylewek samopoziomujących pod posadzki z wykładziny PCV i płytek, montaż wykładziny heterogenicznej i homogenicznej na ciągach komunikacyjnych oraz w pomieszczeniach, wykonanie posadzki z płytek gresowych w łazienkach.
5). wymiana stolarki drzwiowej: dostawa i montaż nowej drewnianej i aluminiowej stolarki drzwiowej.
6) roboty instalacyjne – sanitarne: wykonanie kompletnej wewnętrznej instacji c.o. w części szkolnej i mieszkalnej budynku, montaż instalacji hydrantowej w budynku szkoły, montaż nowej armatury i wyposażenia w łazienkach w części szkolnej i administracyjnej budynku, wykonanie nowych zabudów systemowych – kabin w łazienkach uczniowskich , montaż wyposażenia
i armatury w łazience dla osób niepełnosprawnych, wymiana dwóch pieców gazowych na nowe kondensacyjne wraz z osprzętem.
7). roboty instalacyjne- elektryczne: wymiana rozdzielnic piętrowych, instalacji oświetlenia ogólnego, awaryjnego, nocnego, zewnętrznego, systemu telewizji dozorowej CCTV, ochrony przeciwprzepięciowej, połączeń wyrównawczych, teleinformatycznych, montaż kompletnej instalacji SSP, oświetlenia ewakuacyjnego - kierunkowego, gniazd wtykowych 230V, gniazd komputerowych wtykowych, gniazd siłowych 400V.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44220000-8 - Stolarka budowlana
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262522-6 - Roboty murarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 2639992,32 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Modernizacja Centrum Kształcenia Zawodowego w Pleszewie.1). roboty przygotowawcze: rozbiórka istniejącej posadzki cementowej, demontaż wewnętrznej stolarki drzwiowej, przebicie otworu drzwiowego w ścianie działowej,
2). roboty murarsko-betoniarskie: zamurowanie otworu drzwiowego w ścianie działowej, wykonanie zbrojonych płyt fundamentowych pod tokarkę CNC i maszynę do cięcia plazmowego.
3). roboty posadzkarskie: wykonanie na całej powierzchni pomieszczenia nowej posadzki betonowej wykończonej wierzchnią warstwą z żywicy epoksydowej.
4). roboty malarskie i wykonanie okładzin ściennych: wykonanie okładziny ściennej z tapety z włókna szklanego, malowanej farbą lateksową.
5). wymiana stolarki drzwiowej: montaż nowych stalowych dwóch par drzwi wraz z ościeżnicami, klamkami i kompletem okuć.
6). roboty instalacyjne – elektryczne: montaż nowych tablic rozdzielczych, instalacji gniazd wtykowych 230V, instalacji komputerowych gniazd wtykowych 230V, instalacji gniazd siłowych 3x230/400V, instalacji ochrony przeciwprzepięciowej, instalacji teleinformatycznych.
7). roboty instalacyjne sanitarne: wykonanie nowej instalacji sprężonego powietrza dla tokarki CNC.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44220000-8 - Stolarka budowlana
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262522-6 - Roboty murarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 75828,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2750322,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2750322,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2750322,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Antczak Sprzątanie Remonty Handel Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366085292
7.3.3) Ulica: ul. Częstochowska 98
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANTCZAK SPRZĄTANIE REMONTY HANDEL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ANTCZAK SPRZĄTANIE REMONTY HANDEL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2750322,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-138.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia dla zadania nr 2 została złożona jedna oferta: Antczak Sprzątanie, Remonty Handel Sp. z o.o, ul. Częstochowska 98, 62 – 800 Kalisz. Oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 8) w związku z art. 224 ust. 6 – ustawy z dn. 11 września 2019r Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2019r poz. 2019 ze zm) - oferta zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia..
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59614,03 PLN
2021-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Dostawa implantów ekspanderów, markerów oraz macierzy do rekonstrukcji piersi dla Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie Sp. z o.o.
- Wykonanie projektu planu ogólnego Miasta i Gminy Pleszew
- Detaliczne dostawy benzyny bezołowiowej
- Wykonanie projektu remontu Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Pleszewskim Centrum Medycznym.
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
więcej: Stolarka budowlana »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.