Og³oszenie z dnia 2021-07-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00113823/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-14
- 2021/BZP 00236239/01 - Wynik z dnia 2021-10-19
Og³oszenie nr 2021/BZP 00107070 z dnia 2021-07-07 |
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa opatrunków ja³owych II
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357207664
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pr±dnicka 35-37
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-202
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@narutowicz.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.narutowicz.krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa opatrunków ja³owych II
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-89307320-cf4c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00107070
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000173/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.12 Zakup i dostawa opatrunków ja³owych II.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://e-propublico.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, z zastrze¿eniem wymogów okre¶lonych poni¿ej. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej w postêpowaniu, jest platforma on-line dzia³aj±ca pod adresem https://e-ProPublico.pl/ (dalej jako: ”Platforma”) oraz poczta elektroniczna zamowienia@narutowicz.krakow.pl. W korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego, Wykonawca powinien siê pos³ugiwaæ numerem sprawy okre¶lonym w SWZ. Postêpowanie prowadzone jest na Platformie pod nazw±: „Zakup i dostawa opatrunków ja³owych II”- nr sprawy: ZP/27/2021. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-ProPublico.pl/ oraz uznaje go za wi±¿±cy. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie.
Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy: a) sta³y dostêp do sieci Internet, b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, d) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera), e) w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies. Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±cy format przesy³anych danych: pliki o wielko¶ci do 20 MB w formatach: .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej:
- za po¶rednictwem Platformy. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich zamieszczenia na Platformie,
- zawiadomienia, wnioski, o¶wiadczenia oraz informacje przekazywane przez Wykonawcê (inne ni¿ oferty) poczt± elektroniczn± winny byæ kierowane na adres: zamowienia@narutowicz.krakow.pl. Ofertê wraz ze stanowi±cymi jej integraln± czê¶æ za³±cznikami, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy, dzia³aj±cej pod adresem https://e-ProPublico.pl/, podpisan± podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://e-propublico.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w pkt 3 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w pkt 3 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/27/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1- Ob³o¿enia do zabiegów ortopedycznych. Szczegó³owy opis wed³ug Za³±cznika nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów, którymi Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert zawarty zosta³ w pkt 18 SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2- Ta¶my. Szczegó³owy opis wed³ug Za³±cznika nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów, którymi Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert zawarty zosta³ w pkt 18 SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3- Ja³owe tupfery i setony. Szczegó³owy opis wed³ug Za³±cznika nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów, którymi Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert zawarty zosta³ w pkt 18 SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp,
o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, nale¿y przed³o¿yæ: 1) Foldery (materia³y producenta, ulotki firmowe, instrukcje obs³ugi, karty danych technicznych) dotycz±ce opisu przedmiotu zamówienia - potwierdzaj±ce spe³nienie przez oferowane produkty parametrów wymaganych i okre¶lonych przez Zamawiaj±cego. Musz± byæ w jêzyku polskim, opisane zgodnie ze z³o¿on± ofert± – nazwa Wykonawcy, Nr pakietu, Nr pozycji której dotyczy . 2) Próbki (gotowe do u¿ycia w warunkach szpitalnych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – za³±cznik nr 1 do SWZ), opatrzone etykietami w jêzyku polskim, zawieraj±cymi wszystkie niezbêdne dane. Próbki opisane zgodnie ze z³o¿on± ofert± – nazwa Wykonawcy, nr pakietu, nr pozycji której dotyczy; próbki s± bezp³atne i po ocenie traktowane s± jako odpad medyczny. Ilo¶æ próbek zosta³a wyszczególniona w za³±czniku nr 1 do SWZ w kolumnie „Próbki w szt."5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, nale¿y przed³o¿yæ: 1) Foldery (materia³y producenta, ulotki firmowe, instrukcje obs³ugi, karty danych technicznych) dotycz±ce opisu przedmiotu zamówienia - potwierdzaj±ce spe³nienie przez oferowane produkty parametrów wymaganych i okre¶lonych przez Zamawiaj±cego. Musz± byæ w jêzyku polskim, opisane zgodnie ze z³o¿on± ofert± – nazwa Wykonawcy, Nr pakietu, Nr pozycji której dotyczy . 2) Próbki (gotowe do u¿ycia w warunkach szpitalnych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – za³±cznik nr 1 do SWZ), opatrzone etykietami w jêzyku polskim, zawieraj±cymi wszystkie niezbêdne dane. Próbki opisane zgodnie ze z³o¿on± ofert± – nazwa Wykonawcy, nr pakietu, nr pozycji której dotyczy; próbki s± bezp³atne i po ocenie traktowane s± jako odpad medyczny. Ilo¶æ próbek zosta³a wyszczególnionaw za³±czniku nr 1 do SWZ w kolumnie „Próbki w szt.”
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Za³±cznik nr 1- Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, Za³±cznik nr 2- Formularz ofertowy, Za³±cznik nr 5- Wykaz czê¶ci zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom, pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, wype³nione o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (za³±cznik nr 3 do SWZ), o którym mowa w pkt 8.1.1 SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia reguluje projekt umowy stanowi±cy Za³±cznik nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-07-16 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-16 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-08-14
2021-07-07 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Us³ugi PPO¯ w obiektach Uniwersytetu Jagielloñskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓ¯NYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne zwi±zane ze ¶wiadczeniem us³ug w zakresie utrzymania czysto¶ci i porz±dku w miejscach wskazanych przez Zamawiaj±cego.
- 490.2024 wy³onienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagielloñskiego
- "Wykonanie instalacji o¶wietlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materia³ów opatrunkowych uzupe³nienie III
- Dostawê wyrobów medycznych dla pacjenta z pêcherzowym oddzielaniem siê naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±
- 2024 Dostawa materia³ów opatrunkowych i ¶rodków do dezynfekcji
- LA.261.50.2024 - Sukcesywne dostawy materia³ów opatrunkowych
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzêtu medycznego
- Produkty lecznicze.
wiêcej: Opatrunki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.