Ogłoszenie z dnia 2021-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00052144/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-12
- 2021/BZP 00058808/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-19
- 2022/BZP 00080997/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-10
- 2022/BZP 00081027/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00107071 z dnia 2021-07-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu do systemu próżniowego, strzykawek, venflonów, rurek nosowo-gardłowych, przyrządu do podłączenia kroplówki, prześcieradła, serwety jałowej, plastra z opatrunkiem, gazy opatrunkowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ
1.3.) Oddział zamawiającego: WCKiK SP ZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140130346
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Koszykowa 78
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-671
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wckik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wckik1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu do systemu próżniowego, strzykawek, venflonów, rurek nosowo-gardłowych, przyrządu do podłączenia kroplówki, prześcieradła, serwety jałowej, plastra z opatrunkiem, gazy opatrunkowej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f7df64e-b17a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107071
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002208/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Materiały medyczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052144/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 27/D/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 75957,60 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Probówka do systemu próżniowego do diagnostyki metodą NAT z żelem separującym i EDTAK2o pojemności 8-9 ml Etykieta na probówce umożliwiająca wizualną kontrolę odwirowanego
materiału.Oznakowanie na etykiecie poziomu prawidłowego wypełnienia probówki.Czas
stabilności RNA HCV i RNA HIV w pobranej próbce – minimum 5 dni bez zamrażania (120
godzin) potwierdzone dołączonym dokumentem.Bezawaryjna współpraca z Procleix Panther
SystemBezawaryjna współpraca ze wszystkimi pojemnikami do pobierania krwi używanymi
przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia: sztuka 32 5002 Probówka do systemu
próżniowego do morfologii z EDTA – K3 o pojemności 2 mlOznakowanie na etykiecie poziomu
prawidłowego wypełnienia probówki.Bezawaryjna współpraca z analizatorem hematologicznym
BM HEM3 oraz analizatorem serologicznym IH-1000Bezawaryjna współpraca ze wszystkimi pojemnikami do pobierania krwi używanymi przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia:
sztuka 90 6003 Probówka do systemu próżniowego do biochemii z żelem separującym o
pojemności 5 - 7 mlOznakowanie na etykiecie poziomu prawidłowego wypełnienia
probówki.Bezawaryjna współpraca z analizatorem Evolis SystemBezawaryjna współpraca ze
wszystkimi pojemnikami do pobierania krwi używanymi przez Zamawiającego. Wielkość
zamówienia: sztuka 32 3004 Probówka do systemu próżniowego do surowicy z aktywatorem
wykrzepiania o pojemności 6 ml – 7mlOznakowanie na etykiecie poziomu prawidłowego
wypełnienia probówki. Wielkość zamówienia: sztuka 8 3005 Uchwyt do igieł jednorazowy z
zabezpieczeniem przeciw zakłuciowym. Wykonanie z materiału przezroczystego. Wielkość
zamówienia: sztuka 25 3006 Igła systemowa 0,9 x 38 mm +/- 2 mm z zaworkiem. Wielkość
zamówienia: sztuka 20 7007 Igła systemowa 0,8 x 38 mm +/- 2 mm z zaworkiem. Wielkość
zamówienia: sztuka 5 200
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi
33141320-9 - Igły medyczne
4.5.5.) Wartość części: 75236,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Strzykawka 2 ml. Wielkość zamówienia: sztuka 202 Strzykawka 5 ml. Wielkość zamówienia: sztuka 703 Strzykawka 10 ml. Wielkość zamówienia: sztuka 304 Strzykawka 20 ml. Wielkośćzamówienia: sztuka 405 Venflon 1,1 x 32 mm – 20G. Wielkość zamówienia: sztuka 2346
Venflon 0,9 x 25 mm – 22G. Wielkość zamówienia: sztuka 137 Venflon 0,7 x 20 mm – 24G.
Wielkość zamówienia: sztuka 58 Rurki ustno-gardłowe Guedela nr 3 . Wielkość zamówienia:
sztuka 39 Rurki ustno-gardłowe Guedela nr 4 . Wielkość zamówienia: sztuka 310 Rurki ustnogardłowe
Guedela nr 5 . Wielkość zamówienia: sztuka 111 Rurki ustno-gardłowe Guedela nr 6 .
Wielkość zamówienia: sztuka 112 Przyrząd do podłączenia kroplówkiAparat przeznaczony do
infuzji płynów. Przyrząd jednorazowego użycia, jałowy, niepirogenny, nietoksyczny.Cechy
produktu: oznaczone kolorem niebieskim miejsce to siateczka filtra znajdująca się na dnie
komory kroplowej mniejsze oczka zatrzymują stałe cząsteczki osłonka igły biorczej igła
dwukanałowa komora kroplowa 20 kropli = 1ml ± 0,1ml filtr krwi o wielkości oczek 200 μm
zaciskacz rolkowy rolka zaciskacza dren medyczny o długości 150 cm łącznik stożkowy
luer-lock osłonka łącznika luer-lockWielkość zamówienia: sztuka 50
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141310-6 - Strzykawki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141220-8 - Kaniula
4.5.5.) Wartość części: 927,72 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prześcieradło 160x210cm z włókniny polipropylenowej o gramaturze min. 45 g/m2 lub z włókniny SMS o gramaturze min 35g/m2 Kolor zielony lub niebieski Opakowanie maks. 50 sztuk.Wielkość zamówienia: sztuka 1 000
4.5.3.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Wartość części: 2160,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Serweta jałowa operacyjna nieprzemakalna, rozmiar 45-52 x 60-70cm. Opakowanie maks. 280sztuk. Wielkość zamówienia: sztuka 610
4.5.3.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Wartość części: 790,56 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Plaster z opatrunkiem (wkładem chłonnym) na włókninie w formie taśmy o szerokości 6 cm, maks. dł. 1m. Wielkość zamówienia: mb 5644.5.3.) Główny kod CPV: 33141111-1 - Opatrunki przylepne
4.5.5.) Wartość części: 1461,89 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gaza opatrunkowa niesterylna lub sterylna 1 m x 1m, 13 lub 17 nitkowa, 100% bawełny hydrofilowej. Bezpieczna w użytkowaniu, bez luźnych włókien na powierzchni. Bielona metodą nadtlenkową lub bezchlorkową z użyciem wody utlenionej. Wielkość zamówienia: sztuka 13504.5.3.) Główny kod CPV: 33141114-2 - Gaza medyczna
4.5.5.) Wartość części: 1458,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63548,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63548,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63548,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eclipse Boluk-Sobolewska Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6751410150
7.3.3) Ulica: Życzkowskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ECLIPSE BOLUK-SOBOLEWSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ECLIPSE BOLUK-SOBOLEWSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63548,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na postępowanie w zakresie pakietu nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na postępowanie w zakresie pakietu nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na postępowanie w zakresie pakietu nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na postępowanie w zakresie pakietu nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na postępowanie w zakresie pakietu nie złożono żadnej oferty.
2021-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa pieluchomajtek i materiałów opatrunkowych
- ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.