Ogłoszenie z dnia 2021-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00098076/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00107097 z dnia 2021-07-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY PARK ROZWOJU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122395389
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 105
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 289 17 45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@parkrozwoju.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: parkrozwoju.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://parkrozwoju.pl/bip/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka komunalna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efd96ed6-d8b0-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107097
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00092144/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098076/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPR 272.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 274996,17 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakup wraz z dostawą pieczywa i wyrobów cukierniczych4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 19460,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakup wraz z dostawą produktów mleczarskich4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 25283,90 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakup wraz z dostawą różnych produktów spożywczych, owoców, warzyw i róznych produktów przetworzonych4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 82537,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakup wraz z dostawą produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych przetworzonych i produktów drobiowych4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 38967,27 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakup wraz z dostawą świeżych warzyw i owoców4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 43683,38 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakup wraz z dostawą jaj4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 3500,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakup wraz z dostawą produktów mrożonych, fast foodów, ryby mrożone i produkty z ryb4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 52256,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakup wraz z dostawą sosów, oleju palmowego, kukurydzy, tortilli i żelków4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 3058,12 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakup wraz z dostawą batonów4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 6250,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie jest obarczone niemożliwa do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie za pomocą miniportalu, a co za tym idzie zaszyfrowane oferty winny być przesyłane na czynna skrzynkę epuap. Niestety jak ustalił Zamawiający podana do korespondencji skrytka epuap nie działa w zakresie możliwości przesyłania ofert, najkrótszy termin usunięcia w/w nieprawidłowości wynosi minimum 30 dni, co przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie jest obarczone niemożliwa do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie za pomocą miniportalu, a co za tym idzie zaszyfrowane oferty winny być przesyłane na czynna skrzynkę epuap. Niestety jak ustalił Zamawiający podana do korespondencji skrytka epuap nie działa w zakresie możliwości przesyłania ofert, najkrótszy termin usunięcia w/w nieprawidłowości wynosi minimum 30 dni, co przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie jest obarczone niemożliwa do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie za pomocą miniportalu, a co za tym idzie zaszyfrowane oferty winny być przesyłane na czynna skrzynkę epuap. Niestety jak ustalił Zamawiający podana do korespondencji skrytka epuap nie działa w zakresie możliwości przesyłania ofert, najkrótszy termin usunięcia w/w nieprawidłowości wynosi minimum 30 dni, co przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie jest obarczone niemożliwa do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie za pomocą miniportalu, a co za tym idzie zaszyfrowane oferty winny być przesyłane na czynna skrzynkę epuap. Niestety jak ustalił Zamawiający podana do korespondencji skrytka epuap nie działa w zakresie możliwości przesyłania ofert, najkrótszy termin usunięcia w/w nieprawidłowości wynosi minimum 30 dni, co przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie jest obarczone niemożliwa do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie za pomocą miniportalu, a co za tym idzie zaszyfrowane oferty winny być przesyłane na czynna skrzynkę epuap. Niestety jak ustalił Zamawiający podana do korespondencji skrytka epuap nie działa w zakresie możliwości przesyłania ofert, najkrótszy termin usunięcia w/w nieprawidłowości wynosi minimum 30 dni, co przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie jest obarczone niemożliwa do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie za pomocą miniportalu, a co za tym idzie zaszyfrowane oferty winny być przesyłane na czynna skrzynkę epuap. Niestety jak ustalił Zamawiający podana do korespondencji skrytka epuap nie działa w zakresie możliwości przesyłania ofert, najkrótszy termin usunięcia w/w nieprawidłowości wynosi minimum 30 dni, co przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie jest obarczone niemożliwa do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie za pomocą miniportalu, a co za tym idzie zaszyfrowane oferty winny być przesyłane na czynna skrzynkę epuap. Niestety jak ustalił Zamawiający podana do korespondencji skrytka epuap nie działa w zakresie możliwości przesyłania ofert, najkrótszy termin usunięcia w/w nieprawidłowości wynosi minimum 30 dni, co przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie jest obarczone niemożliwa do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie za pomocą miniportalu, a co za tym idzie zaszyfrowane oferty winny być przesyłane na czynna skrzynkę epuap. Niestety jak ustalił Zamawiający podana do korespondencji skrytka epuap nie działa w zakresie możliwości przesyłania ofert, najkrótszy termin usunięcia w/w nieprawidłowości wynosi minimum 30 dni, co przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie jest obarczone niemożliwa do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie za pomocą miniportalu, a co za tym idzie zaszyfrowane oferty winny być przesyłane na czynna skrzynkę epuap. Niestety jak ustalił Zamawiający podana do korespondencji skrytka epuap nie działa w zakresie możliwości przesyłania ofert, najkrótszy termin usunięcia w/w nieprawidłowości wynosi minimum 30 dni, co przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania
2021-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025
- "Dostawa drewna: część II - impregnowana tarcica i drewno kantowe, podkłady wąskotorowe"
- Kompleksowa opieka i wsparcie techniczne nad infrastrukturą informatyczną Powiatowego Parku Rozwoju Sp. z o.o. w Wieliczce
- "Wykonanie otworu wentylacyjnego z podłużni Grubenthal na poz. IV do poprzeczni Lilienbach na poz. III w Kopalni Soli "Wieliczka"".
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025r.
- "Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieliczce w 2025r."
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach przy ul. Szkolnej 4 i Pomorskiej 25 z podziałem na części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły podstawowej im. Stanisława Hadyny we Frydku na rok 2025
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 12 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie przy ulicy Wyszogrodzkiej 101 - od dnia 1 stycznia do dnia 31 grudnia 2025 roku
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 dla Uczniów Niewidomych i Słabowidzących oraz z innymi niepełnosprawnościami we Wrocławiu.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej mieszczącej się w Zespole Szkół Publicznych w Borowie w 2025r
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.