eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaZakup wraz z dostawą artykułów spożywczych



Ogłoszenie z dnia 2021-07-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00107097 z dnia 2021-07-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY PARK ROZWOJU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122395389

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 105

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 289 17 45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@parkrozwoju.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: parkrozwoju.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://parkrozwoju.pl/bip/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


spółka komunalna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efd96ed6-d8b0-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107097

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00092144/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098076/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPR 272.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 274996,17 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup wraz z dostawą pieczywa i wyrobów cukierniczych

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 19460,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup wraz z dostawą produktów mleczarskich

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 25283,90 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup wraz z dostawą różnych produktów spożywczych, owoców, warzyw i róznych produktów przetworzonych

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 82537,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup wraz z dostawą produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych przetworzonych i produktów drobiowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 38967,27 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup wraz z dostawą świeżych warzyw i owoców

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 43683,38 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup wraz z dostawą jaj

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 3500,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup wraz z dostawą produktów mrożonych, fast foodów, ryby mrożone i produkty z ryb

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 52256,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup wraz z dostawą sosów, oleju palmowego, kukurydzy, tortilli i żelków

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 3058,12 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup wraz z dostawą batonów

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 6250,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie jest obarczone niemożliwa do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie za pomocą miniportalu, a co za tym idzie zaszyfrowane oferty winny być przesyłane na czynna skrzynkę epuap. Niestety jak ustalił Zamawiający podana do korespondencji skrytka epuap nie działa w zakresie możliwości przesyłania ofert, najkrótszy termin usunięcia w/w nieprawidłowości wynosi minimum 30 dni, co przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie jest obarczone niemożliwa do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie za pomocą miniportalu, a co za tym idzie zaszyfrowane oferty winny być przesyłane na czynna skrzynkę epuap. Niestety jak ustalił Zamawiający podana do korespondencji skrytka epuap nie działa w zakresie możliwości przesyłania ofert, najkrótszy termin usunięcia w/w nieprawidłowości wynosi minimum 30 dni, co przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie jest obarczone niemożliwa do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie za pomocą miniportalu, a co za tym idzie zaszyfrowane oferty winny być przesyłane na czynna skrzynkę epuap. Niestety jak ustalił Zamawiający podana do korespondencji skrytka epuap nie działa w zakresie możliwości przesyłania ofert, najkrótszy termin usunięcia w/w nieprawidłowości wynosi minimum 30 dni, co przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie jest obarczone niemożliwa do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie za pomocą miniportalu, a co za tym idzie zaszyfrowane oferty winny być przesyłane na czynna skrzynkę epuap. Niestety jak ustalił Zamawiający podana do korespondencji skrytka epuap nie działa w zakresie możliwości przesyłania ofert, najkrótszy termin usunięcia w/w nieprawidłowości wynosi minimum 30 dni, co przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie jest obarczone niemożliwa do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie za pomocą miniportalu, a co za tym idzie zaszyfrowane oferty winny być przesyłane na czynna skrzynkę epuap. Niestety jak ustalił Zamawiający podana do korespondencji skrytka epuap nie działa w zakresie możliwości przesyłania ofert, najkrótszy termin usunięcia w/w nieprawidłowości wynosi minimum 30 dni, co przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie jest obarczone niemożliwa do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie za pomocą miniportalu, a co za tym idzie zaszyfrowane oferty winny być przesyłane na czynna skrzynkę epuap. Niestety jak ustalił Zamawiający podana do korespondencji skrytka epuap nie działa w zakresie możliwości przesyłania ofert, najkrótszy termin usunięcia w/w nieprawidłowości wynosi minimum 30 dni, co przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie jest obarczone niemożliwa do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie za pomocą miniportalu, a co za tym idzie zaszyfrowane oferty winny być przesyłane na czynna skrzynkę epuap. Niestety jak ustalił Zamawiający podana do korespondencji skrytka epuap nie działa w zakresie możliwości przesyłania ofert, najkrótszy termin usunięcia w/w nieprawidłowości wynosi minimum 30 dni, co przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie jest obarczone niemożliwa do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie za pomocą miniportalu, a co za tym idzie zaszyfrowane oferty winny być przesyłane na czynna skrzynkę epuap. Niestety jak ustalił Zamawiający podana do korespondencji skrytka epuap nie działa w zakresie możliwości przesyłania ofert, najkrótszy termin usunięcia w/w nieprawidłowości wynosi minimum 30 dni, co przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie jest obarczone niemożliwa do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie za pomocą miniportalu, a co za tym idzie zaszyfrowane oferty winny być przesyłane na czynna skrzynkę epuap. Niestety jak ustalił Zamawiający podana do korespondencji skrytka epuap nie działa w zakresie możliwości przesyłania ofert, najkrótszy termin usunięcia w/w nieprawidłowości wynosi minimum 30 dni, co przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania

2021-07-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.