Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00022320/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-11
- 2023/BZP 00036701/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliwa na potrzeby działalności Ekoład sp. z o.o. w roku 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKOŁAD" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070600671
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Swojska 3
1.5.2.) Miejscowość: Wilkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-365
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 817 07 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ekolad.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekolad.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmina-wilkowice.logintrade.net/zapytania_email,114085,f8c4b62639f0bc9e18ae1261235b0ec1.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup paliwa na potrzeby działalności Ekoład sp. z o.o. w roku 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-469a4092-9187-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00107152
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021687/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup paliwa na potrzeby działalności Ekoład sp. z o.o. w roku 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00022320
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 215406,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw płynnych do sprzętu będącego w posiadaniu Zamawiającego na 2023 rok w ilości do 35.000 litrów oleju napędowego.
2. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom aktualnych norm dla olei napędowych – PN-EN 590:2022-08 – wersja angielska, „Paliwa do pojazdów samochodowych. Oleje napędowe. Wymagania i metody badań”.
3. Przedmiot zamówienia będzie odbierany sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupienia mniejszych ilości paliwa niż podano w pkt 1.
5. Zamawiający gwarantuje zakup paliw w minimalnej ilości:
- oleju napędowego w ilości - 17.500 litrów.
6. Przedmiot zamówienia będzie rozliczany miesięcznie, na podstawie ewidencji ilości pobranego paliwa płynnego a płatności będą odbywać się przelewem na konto Wykonawcy w terminie 14 dni po prawidłowo wystawionej fakturze.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał co najmniej jeden punkt dystrybucji paliw zlokalizowany na terenie powiatu bielskiego czynny całą dobę, każdego dnia w roku, w której Zamawiający będzie mógł dokonywać zakupu oleju napędowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260883,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260883,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260883,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "BOMAR" Marek Kołtowski, Bogdan Sromek - Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470245894
7.3.3) Ulica: Malowany Dworek
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BOMAR" MAREK KOŁTOWSKI, BOGDAN SROMEK - SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BOMAR" MAREK KOŁTOWSKI, BOGDAN SROMEK - SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260883,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI WILKOWICE
- Rozbudowa odcinka ul. Sosnowej w Mesznej oraz odcinka ul. Do Boru w Wilkowicach w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej
więcej: przetargi WILKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego
- Zakup paliw płynnych i gazu do samochodów SP ZOZ w Hajnówce.
- Olej napędowy miejski.
- na zakup paliwa do zbiorników wskazanych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w 2006 roku.
- DO-1/05.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Oleje napędowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.