eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączZamówienie na dostawę macierzy dyskowej.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00107164 z dnia 2021-07-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zamówienie na dostawę macierzy dyskowej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 18 41 41 600

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 18 41 41 700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@nowosadecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowosadecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zamówienie na dostawę macierzy dyskowej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2d74e95-b86e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107164

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000672/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa macierzy dyskowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058602/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 170731,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa nadana przez zamawiającego: ZP.272.14.2021 Zamówienie na dostawę macierzy dyskowej. Przedmiotem zamówienia jest dostawa macierzy dyskowej oraz rozbudowa pamięci masowej zgodnie wymaganiami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia /SOPZ/ Dostawa macierzy i rozbudowa pamięci masowej będzie polegać na: A. Rozbudowie macierzy dyskowej będącej w posiadaniu Zamawiającego Dell SC4020, serwis Tag HVX72Y1 o następujące elementy: a. dostarczoną w ramach niniejszego postępowania niezbędną obudowę dla dysków o parametrach zgodnych z pkt III SOPZ, b. dostarczone w ramach niniejszego postępowania dodatkowe dyski SAS SSD o parametrach zgodnych z pkt IV SOPZ, w ilości 6 sztuk, c. instalację w nowej obudowie 24 dysków 1,8 TB SAS 12Gb/s, 10K rpm będących własnością Zamawiającego oraz 6 dysków SSD wymienionych w pkt I ppkt 1 lit. b. SOPZ, d. podłączeniu półki dyskowej wyposażonej w 24 dyski 2,5’’ o pojemności 1,8 TB SAS 12Gb/s, 10K rpm będącej własnością Zamawiającego (Service Tag: H5NGQK2), e. niezbędne do rozbudowy moduły, podzespoły, interfejsy oraz okablowanie. B. Rozszerzeniu funkcjonalności obecnie posiadanej macierzy SC4020 zgodnie z pkt V SOPZ. C. Odtworzeniu obecnie funkcjonującego środowiska w nowo utworzonym. Obudowa macierzy dyskowej wraz z 6 dyskami SSD muszą być objęte minimum 3 - letnią gwarancją jakości (uwaga: okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt XIII SWZ). Dostarczony sprzęt i urządzenia muszą być nowe, pełnowartościowe, nie mogą być towarem powystawowym, muszą spełniać wymogi techniczne i ilościowe określone w załączniku nr 1 do SWZ, nie mogą: być używane, uszkodzone mechanicznie, posiadać wad. Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu, Referat Obsługi Teleinformatycznej, ul. Jagiellońska 33, II piętro, pok. 321. Podane w SOPZ ewentualne znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, nazwy własne towarów lub ich producentów, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /SOPZ/ zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu oferty złożyło trzech wykonawców. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchylił się od zawarcia umowy. W tej sytuacji zamawiający zamierzał dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę. Zamawiający zwrócił się do pozostałych wykonawców o wyrażenie pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Do upływu terminu związania ofertami, żaden z wykonawców nie udzielił pisemnej zgody na jego przedłużenie w związku z czym ich oferty podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184229,40 PLN

2021-07-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.