eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Unisław › Adaptacja budynku mieszkalnego na budynek biurowo-usługowy dla potrzeb Inkubatora Przedsiębiorczości w miejscowości Unisław



Ogłoszenie z dnia 2021-07-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00107253 z dnia 2021-07-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja budynku mieszkalnego na budynek biurowo-usługowy dla potrzeb Inkubatora Przedsiębiorczości w miejscowości Unisław

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Unisław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118543

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 20

1.5.2.) Miejscowość: Unisław

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-260

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 566866006

1.5.8.) Numer faksu: 566868718

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@unislaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.unislaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ http://bip.unislaw.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja budynku mieszkalnego na budynek biurowo-usługowy dla potrzeb Inkubatora Przedsiębiorczości w miejscowości Unisław

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22b3767e-bdec-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107253

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004000/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Adaptacja budynku mieszkalnego na budynek biurowo-usługowy dla potrzeb Inkubatora Przedsiębiorczości w miejscowości Unisław

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065024/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.1.2021.MG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, w następującym zakresie: 1) Roboty rozbiórkowe, 2) Remont dachu na budynku głównym, 3) Rozbiórka konstrukcji i poszycia na dachu przybudówek, 4) Przemurowanie ścian pod wieniec i namurnice, 5) Odtworzenie dachu nad przybudówką gospodarczą, 6) Wykonanie nowego dachu i stropu nad dobudówką garażową, 7) Remont istniejącego stropu drewnianego, 8) Remont stropu odcinkowego i Kleina, 9) Demontaż i odtworzenie schodów na poddasze, 10) Remont posadzek,
11) Remont kominów, 12) Osuszenie zawilgoconych ścian oraz remont tynków zewnętrznych i wewnętrznych, 13) Docieplenie ścian zewnętrznych, 14) Wykonanie zabudowy nowych przegród, 15) Docieplenie dachów i stropu, 16) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 17) Wykonanie instalacji: a) instalacji wodociągowej, b) instalacji kanalizacyjnej, c) instalacji centralnego ogrzewania, d) instalacji elektrycznej, e) instalacji teletechnicznej, f) łącza usług telekomunikacyjnych, g) zakończenie abonenckie. 18) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, 19) Wykonanie kotłowni, 20) Montaż kolektorów słonecznych, 21) Remont schodów zewnętrznych, 22) Odtworzenie wentylacji grawitacyjnej w piwnicy, 23) Remont i wykonanie przekrycia naświetla okna piwnicznego, 24) Zabezpieczenie ceglanych ścian fundamentowych, 25) Dostawa i montaż wyposażenia. 2. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SWZ: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja projektowa - załącznik Nr 9 do SWZ, Przedmiar robót - załącznik Nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła

30121000-3 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące

30213100-6 - Komputery przenośne

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej.
W przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty niepodlegającej odrzuceniu (w kryterium: cena oraz okres gwarancji jakości), przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 1.000.000,00 zł brutto.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem do ceny oferty najkorzystniejszej. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1450000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1450000,00 PLN

2021-07-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.