eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark WarmińskiDostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni informatyczno-językowej w ramach projektu "Wyposażenie pracowni i sal dydaktycznych szkół ogólnokształcących podlegających Powiatowi Lidzbarskiemu"



Ogłoszenie z dnia 2023-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni informatyczno-językowej w ramach projektu „Wyposażenie pracowni i sal dydaktycznych szkół ogólnokształcących podlegających Powiatowi Lidzbarskiemu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT LIDZBARSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742528

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 37

1.5.2.) Miejscowość: Lidzbark Warmiński

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 897677900

1.5.8.) Numer faksu: 897677903

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatlidzbarski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipsplidzbark.warmia.mazury.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowieniapubliczne.powiatlidzbarski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni informatyczno-językowej w ramach projektu „Wyposażenie pracowni i sal dydaktycznych szkół ogólnokształcących podlegających Powiatowi Lidzbarskiemu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d724771e-958a-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00107257

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00331451/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni informatyczno-językowej w ramach projektu „Wyposażenie pracowni i sal dydaktycznych szkół ogólnokształcących podlegających Powiatowi Lidzbarskiemu”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 9 Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych: Działanie 9.3 Infrastruktura edukacyjna Poddziałanie 9.3.4 Infrastruktura edukacji ogólnokształcącej.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00034367

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PŚZ.272.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni informatyczno-językowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Lidzbarku Warmińskim i w Ornecie (zwanym dalej sprzęt). Zakres zamówienia obejmuje również montaż, instalację, konfigurację i szkolenie z obsługi oraz dostosowanie infrastruktury sieciowej i zasilającej wraz z elementami takimi jak przewody, kołki montażowe, korytka kablowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określony został w Zał. Nr 1 do swz. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Wyposażenie dla ZSO w Lidzbarku Warmińskim:
Pracownia informatyczno-językowa
1) Pracownia informatyczno-językowa (16 stanowisk uczniowskich + 1 nauczyciel) - 1 zestaw
2) Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.
3) Rolety zaciemniające – 6 szt.
4) Drukarka 3D z filamentem – 1 szt.
5) Kamera sportowa – 1 szt.
6) Zestaw do bezprzewodowej transmisji dźwięku – 1 szt.
b) Wyposażenie dla ZSO w Ornecie
Pracownia informatyczno-językowa
1) Pracownia informatyczno-językowa (16 stanowisk uczniowskich + 1 nauczyciel) - 1 zestaw
2) Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.
3) Rolety zaciemniające – 3 szt.
4) Drukarka 3D z filamentem – 1 szt.
5) Kamera sportowa – 1 szt.
6) Zestaw do bezprzewodowej transmisji dźwięku – 1 szt.
3. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych,
sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać stosowne
certyfikaty i aprobaty dopuszczające sprzęt do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wskazane wyżej dokumenty należy
dołączyć na wezwanie Zamawiającego.
4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył wraz z ofertą specyfikacje wraz z opisem oferowanych produktów.
Specyfikacja powinna zawierać co najmniej: markę, model, kod produktu producenta, opis produktu, zestawienie
parametrów.
5. Wykonawca dostarcza zamówiony towar swoim transportem (wliczonym w cenę) do siedziby wskazanej w SWZ w
terminie wskazanym w formularzu oferty.
6. Na etapie przygotowania ofert Wykonawca zobowiązany jest przeanalizować wszystkie elementy opisu technicznego i w
razie wątpliwości zgłosić pisemnie w przewidzianym terminie uwagi i zauważone nieścisłości. Zamawiający w
przewidzianym terminie odpowie pisemnie na wszelkie pytania.
7. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji użyto nazw marek (firm), wyrobów czy technologii, należy to traktować jako
informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia.
Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe,
jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec
jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający
rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów.
Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego
w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów, „produktów” ma wyłącznie
charakter przykładowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

30213100-6 - Komputery przenośne

30213000-5 - Komputery osobiste

30231300-0 - Monitory ekranowe

30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące

30232100-5 - Drukarki i plotery

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297531,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 589366,8 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297531,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKTIN SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443406804

7.3.3) Ulica: Gen. Grota Roweckiego 38

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-214

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297531,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.