eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JejkowiceBUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W GMINIE JEJKOWICE WRAZ Z POMPOWNIAMI ŚCIEKÓW ORAZ ROBOTAMI PRZYGOTOWAWCZYMI I ODTWORZENIOWYMI



Ogłoszenie z dnia 2022-04-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W GMINIE JEJKOWICE WRAZ Z POMPOWNIAMI ŚCIEKÓW ORAZ ROBOTAMI PRZYGOTOWAWCZYMI I ODTWORZENIOWYMI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA JEJKOWICE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258760

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Główna 38A

1.4.2.) Miejscowość: Jejkowice

1.4.3.) Kod pocztowy: 44-290

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.4.7.) Numer telefonu: 324302002

1.4.8.) Numer faksu: 324302880

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@jejkowice.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: jejkowice.info.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00107317

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-01

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00094472/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.6. Rodzaj zamawiającego

Przed zmianą:
Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

Po zmianie:
Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.9. Numer planu postępowań w BZP

Przed zmianą:
2022/BZP 00006507/01/P

Po zmianie:
2022/BZP 00006507/02/P

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert

Przed zmianą:
3. Ofertom zostaną przyznane punkty, obliczone następująco:
a) kryterium – cena brutto
Zamawiający przyzna stosowną ilość punktów w trakcie badania ofert wg wzoru określonego poniżej:
L1 = (Cmin / Cbad) x 60 pkt
gdzie:
L1 - liczba punktów badanej oferty
Cmin - najniższa cena brutto spośród badanych ofert
Cbad – cena brutto oferty badanej
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w powyższym kryterium otrzyma maksymalną ilość 60 punktów. Pozostałym Wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów.
b) kryterium – wydłużenie okresu gwarancji jakości
Wykonawcy będą oceniani w powyższym zakresie w następujący sposób.
Podstawowy okres gwarancji jakości wynosi minimum 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego ”bez zastrzeżeń” całego przedmiotu zamówienia. Wykonawca w formularzu ofertowym może zadeklarować wydłużenie okresu gwarancji o 6 lub 12 miesięcy. Zamawiający przyzna punkty w przedmiotowym kryterium oceny ofert w następujący sposób:
nie przedłużenie okresu gwarancji jakości [60 miesięcy] - 0 pkt.,
przedłużenie gwarancji jakości o 6 miesięcy [66 miesięcy łącznie] – 10,0 pkt.,
przedłużenie gwarancji jakości o 12 miesięcy [72 miesiące łącznie] - 20,0 pkt.,
– maksymalnie Wykonawca może uzyskać 20 pkt.
L2 - Liczba punktów otrzymana przez poszczególne oferty zostanie przyznana wg powyższej punktacji
UWAGA:
W przypadku jeżeli Wykonawca w formularzu oferty:
- nie wpisze okresu udzielonej gwarancji bądź też deklarowany okres udzielonej gwarancji będzie krótszy aniżeli 60 miesięcy, treść oferty Wykonawcy zostanie potraktowana jako niezgodna z warunkami zamówienia. Oferta zostanie odrzucona, w trybie art. 226 ust 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych;
- zadeklaruje okres udzielonej gwarancji przekraczający 72 miesiące, Zamawiający w ocenie oferty przyjmie maksymalny okres gwarancji tj. 72 miesiące;
c) kryterium – doświadczenie Kierownika budowy
Wykonawcy będą oceniani w powyższym zakresie w następujący sposób:
Podstawowe - min. 2-letnie doświadczenie jako kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru, w zakresie budowy bądź przebudowy bądź rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej i/lub deszczowej na minimum 2 zadaniach o wartości brutto minimum 750.000,00zł. każde.
Wykonawca może wykazać większe doświadczenie Kierownika budowy.
Zamawiający przyzna punkty w przedmiotowym kryterium oceny ofert w następujący sposób:
Min. 2-letnie doświadczenie jako kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru, w zakresie budowy bądź przebudowy bądź rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej i/lub deszczowej na minimum
2 zadaniach o wartości brutto minimum 750.000,00zł. każde - 0 pkt.,
Min. 2-letnie doświadczenie jako kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru, w zakresie budowy bądź przebudowy bądź rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej i/lub deszczowej na minimum
3 zadaniach z czego 2 zadania o wartości brutto minimum 750.000,00zł. każde - 10,0 pkt.,
Min. 2-letnie doświadczenie jako kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru, w zakresie budowy bądź przebudowy bądź rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej i/lub deszczowej na minimum
4 zadaniach o wartości brutto minimum 750.000,00zł. z czego 2 zadania o wartości brutto minimum 750.000,00zł. każde - 20,0 pkt.,
– maksymalnie Wykonawca może uzyskać 20 pkt.
L3 - Liczba punktów otrzymana przez poszczególne oferty zostanie przyznana wg powyższej punktacji
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyska największą ilość punktów wg wzoru określonego poniżej:
C = L1 + L2 + L3
C - suma otrzymanych punktów
L1 - liczba punktów w kryterium cena
L2 - liczba punktów w kryterium wydłużenie gwarancji jakości
L3 - liczba punktów w kryterium doświadczenie Kierownika budowy

Po zmianie:
3. Ofertom zostaną przyznane punkty, obliczone następująco:

a) kryterium – cena brutto

Zamawiający przyzna stosowną ilość punktów w trakcie badania ofert wg wzoru określonego poniżej:

L1 = (Cmin / Cbad) x 60 pkt
gdzie:
L1 - liczba punktów badanej oferty
Cmin - najniższa cena brutto spośród badanych ofert
Cbad – cena brutto oferty badanej

Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w powyższym kryterium otrzyma maksymalną ilość 60 punktów. Pozostałym Wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów.

b) kryterium – wydłużenie okresu gwarancji jakości

Wykonawcy będą oceniani w powyższym zakresie w następujący sposób.
Podstawowy okres gwarancji jakości wynosi minimum 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego ”bez zastrzeżeń” całego przedmiotu zamówienia. Wykonawca w formularzu ofertowym może zadeklarować wydłużenie okresu gwarancji o 6 lub 12 miesięcy. Zamawiający przyzna punkty w przedmiotowym kryterium oceny ofert w następujący sposób:
nie przedłużenie okresu gwarancji jakości [60 miesięcy] - 0 pkt.,
przedłużenie gwarancji jakości o 6 miesięcy [66 miesięcy łącznie] – 15,0 pkt.,
przedłużenie gwarancji jakości o 12 miesięcy [72 miesiące łącznie] - 30,0 pkt.,

– maksymalnie Wykonawca może uzyskać 30 pkt.

L2 - Liczba punktów otrzymana przez poszczególne oferty zostanie przyznana wg powyższej punktacji

UWAGA:
W przypadku jeżeli Wykonawca w formularzu oferty:
- nie wpisze okresu udzielonej gwarancji bądź też deklarowany okres udzielonej gwarancji będzie krótszy aniżeli 60 miesięcy, treść oferty Wykonawcy zostanie potraktowana jako niezgodna z warunkami zamówienia. Oferta zostanie odrzucona, w trybie art. 226 ust 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych;
- zadeklaruje okres udzielonej gwarancji przekraczający 72 miesiące, Zamawiający w ocenie oferty przyjmie maksymalny okres gwarancji tj. 72 miesiące;

c) kryterium – doświadczenie Kierownika budowy

Wykonawcy będą oceniani w powyższym zakresie w następujący sposób:
Podstawowe - min. 2-letnie doświadczenie jako kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru, w zakresie budowy bądź przebudowy bądź rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej i/lub deszczowej na minimum 2 zadaniach o wartości brutto minimum 750.000,00zł. każde.
Wykonawca może wykazać większe doświadczenie Kierownika budowy.

Zamawiający przyzna punkty w przedmiotowym kryterium oceny ofert w następujący sposób:

Min. 2-letnie doświadczenie jako kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru, w zakresie budowy bądź przebudowy bądź rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej i/lub deszczowej na minimum
2 zadaniach o wartości brutto minimum 750.000,00zł. każde - 0 pkt.,

Min. 2-letnie doświadczenie jako kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru, w zakresie budowy bądź przebudowy bądź rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej i/lub deszczowej na minimum 3 zadaniach z czego 2 zadania o wartości brutto minimum 750.000,00zł. każde - 5,0 pkt.,

Min. 2-letnie doświadczenie jako kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru, w zakresie budowy bądź przebudowy bądź rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej i/lub deszczowej na minimum 4 zadaniach z czego 2 zadania o wartości brutto minimum 750.000,00zł. każde - 10,0 pkt.,

– maksymalnie Wykonawca może uzyskać 10 pkt.

L3 - Liczba punktów otrzymana przez poszczególne oferty zostanie przyznana wg powyższej punktacji

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyska największą ilość punktów wg wzoru określonego poniżej:

C = L1 + L2 + L3

C - suma otrzymanych punktów
L1 - liczba punktów w kryterium cena
L2 - liczba punktów w kryterium wydłużenie gwarancji jakości
L3 - liczba punktów w kryterium doświadczenie Kierownika budowy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2)

Przed zmianą:
20

Po zmianie:
30,00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 3)

Przed zmianą:
20

Po zmianie:
10,00

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
3) Oświadczenie wykonawcy zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy potwierdzające spełnianie
warunków udziału w postepowaniu, (załącznik nr 2 do SWZ).
W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z wykonawców, w zakresie w jakim wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
W przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
Dokument/-y należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia i/lub podmiotu udostępniającego zasoby.

Oświadczenia te stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postepowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujące wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale VI.3.

1) W zakresie zdolności zawodowej - wykaz robót budowlanych (załącznik nr 5
do SWZ) potwierdzający, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali, minimum
1 robotę budowlaną polegającą na budowie bądź przebudowie bądź rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości nie mniejszej niż 1.200.000,00 zł. brutto (słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych ), bądź min. 2 roboty budowlane polegające na budowie bądź przebudowie bądź rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej na kwotę 750.000,00 zł. brutto każda.
Dokument należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

3) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (załącznik nr 5 do SWZ).
Dokument należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do
reprezentowania Wykonawcy.

5) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia to jest wykonywaniem robót budowlanych na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 500.000,00 zł. wymaganą przez Zamawiającego wraz z dowodem uiszczenia opłaty.

6) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (co najmniej 2.000.000,00zł.), w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem (składaną na wezwanie Zamawiającego);

Po zmianie:
3) Oświadczenie wykonawcy zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy potwierdzające spełnianie
warunków udziału w postepowaniu, (załącznik nr 2 do SWZ).
W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z wykonawców, w zakresie w jakim wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
W przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
Dokument/-y należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia i/lub podmiotu udostępniającego zasoby.

Oświadczenia te stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postepowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujące wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale VI.3.

1) W zakresie zdolności zawodowej - wykaz robót budowlanych (załącznik nr 4
do SWZ) potwierdzający, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali, minimum
1 robotę budowlaną polegającą na budowie bądź przebudowie bądź rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości nie mniejszej niż 1.200.000,00 zł. brutto (słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych ), bądź min. 2 roboty budowlane polegające na budowie bądź przebudowie bądź rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej na kwotę 750.000,00 zł. brutto każda.
Dokument należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

3) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (załącznik nr 5 do SWZ).
Dokument należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do
reprezentowania Wykonawcy.

5) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia to jest wykonywaniem robót budowlanych na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 500.000,00 zł. wymaganą przez Zamawiającego wraz z dowodem uiszczenia opłaty.

6) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (co najmniej 2.000.000,00zł.), w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem (składaną na wezwanie Zamawiającego);

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
10. Na ofertę składają się wypełnione i podpisane dokumenty:
1) formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ
– oryginał podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym,

4) jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo do reprezentowania albo reprezentowania i zawarcia umowy
wykonawców składających ofertę wspólnie podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy lub mocodawców;
5) jeżeli dotyczy - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym podmiotu udostępniającego zasoby;
6) dokument wadium – w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, w oryginale w
postaci elektronicznej.

8. Dokumenty i informacje, które Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu
przed zawarciem umowy:
a) informację o osobach, które będą podpisywać Umowę w imieniu Wykonawcy;
b) pełnomocnictwo dla osób podpisujących umowę, jeśli ich umocowanie do podpisania
umowy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty;
c) w przypadku wyboru oferty Wykonawców występujących wspólnie – umowę
regulującą współpracę tych podmiotów. Wykonawcy ponoszą solidarną
odpowiedzialność za wykonanie umowy;
d) informację o osobach uprawnionych do utrzymywania bieżących kontaktów w trakcie
realizacji Umowy.
e) kopię dokumentów potwierdzających, że osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej i przynależy do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownic-twa lub organizacji równoważnej;
f) nr konta bankowego, na które będą dokonywane płatności;
g) najpóźniej w dniu podpisania umowy, przed jej zawarciem, przedstawi ważną polisę ubezpieczeniową OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem umowy na kwotę minimum 1.500.000,00 zł.
h) kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową w układzie zgodnym z przedmiarami robót (Lp oraz pozycja katalogu z przedmiarów ). Należy wskazać nazwy materiałów, urządzeń i montowanego sprzętu , wskazując dla nich nazwy producentów oraz typ stosowany na rynku lub inne cechy podane dla tych produktów na rynku, które pozwolą w sposób jednoznaczny zidentyfikować materiał , urządzenie i sprzęt oraz dla każdego produktu należy wskazać cenę jednostkową netto. Wykaz będzie stanowił podstawę żądania od Wykonawcy użycia wskazanych materiałów, urządzeń i sprzętu na etapie realizacji inwestycji. Dopuszczamy jednak modyfikację przedmiaru (w czytelny sposób) w stosunku do dokumentacji projektowej.
i) Harmonogram rzeczowo – finansowy, przygotowany w oparciu o warunki i terminy płatności zapisane w we wzorze umowy, tj. załączniku nr 9 do SWZ;

Po zmianie:
10. Na ofertę składają się wypełnione i podpisane dokumenty:
1) formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ
– oryginał podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym,

4) jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo do reprezentowania albo reprezentowania i zawarcia umowy
wykonawców składających ofertę wspólnie podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy lub mocodawców;
5) jeżeli dotyczy - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym podmiotu udostępniającego zasoby;
6) dokument wadium – w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, w oryginale w
postaci elektronicznej.

8. Dokumenty i informacje, które Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu
przed zawarciem umowy:
a) informację o osobach, które będą podpisywać Umowę w imieniu Wykonawcy;
b) pełnomocnictwo dla osób podpisujących umowę, jeśli ich umocowanie do podpisania
umowy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty;
c) w przypadku wyboru oferty Wykonawców występujących wspólnie – umowę
regulującą współpracę tych podmiotów. Wykonawcy ponoszą solidarną
odpowiedzialność za wykonanie umowy;
d) informację o osobach uprawnionych do utrzymywania bieżących kontaktów w trakcie
realizacji Umowy.
e) kopię dokumentów potwierdzających, że osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej i przynależy do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownic-twa lub organizacji równoważnej;
f) nr konta bankowego, na które będą dokonywane płatności;
g) najpóźniej w dniu podpisania umowy, przed jej zawarciem, przedstawi ważną polisę ubezpieczeniową OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem umowy na kwotę minimum 1.500.000,00 zł.
h) kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową w układzie zgodnym z przedmiarami robót (Lp oraz pozycja katalogu z przedmiarów ). Należy wskazać nazwy materiałów, urządzeń i montowanego sprzętu , wskazując dla nich nazwy producentów oraz typ stosowany na rynku lub inne cechy podane dla tych produktów na rynku, które pozwolą w sposób jednoznaczny zidentyfikować materiał , urządzenie i sprzęt oraz dla każdego produktu należy wskazać cenę jednostkową netto. Wykaz będzie stanowił podstawę żądania od Wykonawcy użycia wskazanych materiałów, urządzeń i sprzętu na etapie realizacji inwestycji. Dopuszczamy jednak modyfikację przedmiaru (w czytelny sposób) w stosunku do dokumentacji projektowej.
i) Harmonogram rzeczowo – finansowy, przygotowany w oparciu o warunki i terminy płatności zapisane w we wzorze umowy, tj. załączniku nr 9 do SWZ;

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-04-06 09:00

Po zmianie:
2022-04-11 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-04-06 09:30

Po zmianie:
2022-04-11 09:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-05-05

Po zmianie:
2022-05-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.