Ogłoszenie z dnia 2021-07-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00107394 z dnia 2021-07-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przesył sygnału wizyjnego z kamer miejskiego monitoringu wizyjnego do Centrów Dozoru Wizyjnego w Rumi.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA RUMIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675178
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Rumia
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-230
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 679 65 73
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.rumia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rumia.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przesył sygnału wizyjnego z kamer miejskiego monitoringu wizyjnego do Centrów Dozoru Wizyjnego w Rumi.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abdd0f13-ccff-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107394
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000494/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 „Przesył sygnału wizyjnego z kamer miejskiego monitoringu wizyjnego do Centrów Dozoru Wizyjnego w Rumi.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zadania własne gminy obejmują m.in. sprawy ładu przestrzennego, porządku publicznego oraz bezpieczeństwa obywateli. Do ich wypełnienia, oprócz innych środków, wykorzystywany jest również miejski monitoring wizyjny.
System monitoringu na terenie miasta Rumi składa się z kamer i medium transmisyjnego do przesyłu sygnału od kamer do centrum obsługi monitoringu w postaci światłowodu.
Ponieważ właścicielem światłowodu oraz niektórych kamer jest firma CHOPIN Telewizja Kablowa Sp. z o.o. z siedzibą w Wejherowo (84-200), ul. Przemysłowa 3, wykonanie tej usługi może być świadczone tylko przez Wykonawcę będącego właścicielem sieci z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.
W związku z powyższym postępowania przeprowadzone będzie zgodnie z przepisami dotyczącymi zamówienia z wolnej ręki w trybie z art. 214 ust. 1 pkt 1) lit. a) ustawy Prawo Zamówień Publicznych dla usług o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty, o której mowa w art. 3 ust. 1 ustawy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 110425,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przesył sygnału wizyjnego z kamer monitoringu wizyjnego do Centrów Dozoru Wizyjnego w Rumi.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy stanowią załączniki:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik 2 do zaproszenia,
2) Wzór umowy – załącznik nr 3 do zaproszenia.
3. Oferowana usługa musi odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym
w niniejszych zaproszeniu, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi dla przedmiotu zamówienia i na warunkach zawartych we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64228100-1 - Usługi transmisji sygnału telewizyjnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135822,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135822,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135822,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CHOPIN Telewizja Kablowa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881154360
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 3
7.3.4) Miejscowość: Wejherowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CHOPIN TELEWIZJA KABLOWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CHOPIN TELEWIZJA KABLOWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135822,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-01 do 2021-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
• Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Rumi z siedzibą w Rumi przy ul. Sobieskiego 7. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres mailowy urzad@um.rumia.pl, telefonicznie pod numerem 58 679 65 00 lub pisemnie na adres siedziby administratora.
• Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/ Pan skontaktować poprzez email iod@um.rumia.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Przesył sygnału wizyjnego z kamer monitoringu wizyjnego do Centrów Dozoru Wizyjnego w Rumi”. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, dostawcom usługi IT w zakresie obsługi systemu informatycznego, podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierom, osobom występującym z zapytaniem o udzielenie informacji publicznej, instytucjom prowadzącym postępowania kontrolne.
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu wygaśnięcia obowiązku ich przechowywania wynikającego z przepisów prawa.
• Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania i ograniczenia przetwarzania z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
• Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
• W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
• Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 wydanych na podstawie art. 5 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 lipca 2014r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowych w perspektywie finansowej 2014-2020, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ww. Wytycznych.
• Nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawa prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Informuję ponadto iż na podstawie przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Ustawy o dostępie do informacji publicznej postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne, a dane podane w złożonej ofercie mogą zostać upublicznione na stronie internetowej:
− Urzędu Miasta Rumi: rumia.eu
− Biuletynu Informacji Publicznej: bip.rumia.pl
− Biuletynu zamówień publicznych: https://bzp.uzp.gov.pl/
Dla podmiotów, których dane zostaną umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych administratorem jest Urząd Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa.
2021-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z RUMI
- "Opracowanie Koncepcji Rozwoju Społeczności Energetycznej w Gminie Miejskiej Rumia".
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 7 w Rumi z podziałem na trzy części".
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola pod Topolą w Rumi z podziałem na dwie części".
więcej: przetargi w Rumi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.