Ogłoszenie z dnia 2025-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00127171/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-03
- 2025/BZP 00189358/01 - Wynik z dnia 2025-04-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa linii kablowej nn 0,4kV – rozbudowa istniejącego oświetlenia wzdłuż DK nr 94 w m. Nowosielce km 629+090 – 629+668 strona lewa dz. nr 2206
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przeworsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900513
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bernardyńska 1a
1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przeworsk.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przeworsk.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa linii kablowej nn 0,4kV – rozbudowa istniejącego oświetlenia wzdłuż DK nr 94 w m. Nowosielce km 629+090 – 629+668 strona lewa dz. nr 2206
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-610d6b17-6269-4740-8332-1c9d38c52e5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00107399
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036697/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa linii kablowej nn 0,4kV – rozbudowa istniejącego oświetlenia wzdłuż DK nr 94 w m. Nowosielce km 629+090 – 629+668 strona lewa dz. nr 2206
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/przeworsk3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/przeworsk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w SWZ rozdział XI i XV.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ rozdział XXIV
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ROIX.271.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Planowana inwestycja obejmuje:
Lp. Rodzaj urządzenia Rodzaj prac Ilość (km/szt./kpl.)
1. Linia kablowa oświetlenia ulicznego Budowa linii kablowych oświetlenia ulicznego typu YAKXS 4x35mm2 Długość trasy: 0,520km
Długość kabla: 0,660km
2. Słup oświetleniowy Słup oświetleniowy S-100Rw-4 i S-110Rw-4 z wysięgnikiem L=1,5m. Wys. zawieszenia lampy L=11,0m 14 szt.
3. Oprawa oświetleniowa Oprawa oświetleniowa LED P=140,0W, 23800lm, 4000K 14szt.
4. Oprawa oświetleniowa Oprawa oświetleniowa LED P=90,0W, 15300lm, 4000K 1szt.
Projektowana linia oświetlenia drogowego stanowi rozbudowę istniejącego oświetlenia wzdłuż DK nr 94.
Od istniejącego słupa nr 1 będącego własnością Gminy Przeworsk wykonać dalsze oświetlenie DK nr 94. W tym celu należy wykonać linię kablowa YAKXS 4x35mm2. Równolegle z kablem, bezpośrednio na gruncie, na całej długości ułożyć bednarkę FeZn 25x4mm. Odcinki kabli wprowadzić do projektowanych słupów oświetleniowych nr: od S-1/1/UG do S¬1/14/UG, zlokalizowanych zgodnie z projektem zagospodarowania terenu (rys. 1).
Prace wykonywać zgodnie z wymogami Polskiej Normy PN-76/E-05125 — „Elekłroenergetyczne i sygnalizacyjne linie kablowe. Projektowanie i budowa". Roboty ziemne poprzedzić dokładnym wytyczeniem w terenie.
Plan trasy linii kablowej oświetlenia ulicznego pokazany został na projekcie zagospodarowania terenu.
Szczegółowy zakres określają przedmiary oraz dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik.
Uwaga:
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykupienia dziennika budowy. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania zapisów umowy nr 5/4370/2022 z GDDKiA. Lokalizacje słupów oświetleniowych należy uzgodnić z Inwestorem.
Zaleca się, aby Wykonawcy zapoznali się z terenem budowy i jego otoczeniem w celu dokonania oceny dokumentów
i informacji przekazywanej w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. Należy powiadomić Inwestora przed wejściem z robotami budowlanymi na teren działki nr ewid.: 2206.
Do rozliczenia całości zadania Wykonawca dołączy tabelaryczną inwentaryzację (excel) w wersji edytowalnej wg pliku „Inwentaryzacja-przykład”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót określony został w załączniku nr 5 do SWZ (dokumentacja techniczna).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45314310-7 - Układanie kabli
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ rozdział XVIII
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą
niż 130 000,00 zł /sto trzydzieści tysięcy złotych/
Zdolność techniczna lub zawodowa:
a) Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej jeżeli wykaże że: wykonał w sposób należyty i zgodnie z
przepisami okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie: co najmniej jedno zamówienie polegające na: Budowie, przebudowie lub rozbudowie oświetlenia ulicznego na kwotę co najmniej 130 000 zł brutto.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
wymagane doświadczenie w zakresie wykonawstwa musi wykazać samodzielnie przynajmniej jeden z wykonawców. Jeżeli
w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu wartości podane będą w walutach obcych,
przeliczone zostaną na złotówki wg średniego kursu walut NBP z dnia wszczęcia postępowania.
b) Zdolność zawodowa: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej jeżeli wykaże że dysponuje osobą i skieruje ją do realizacji zamówienia, która będzie pełnić funkcję: kierownika budowy i robót, posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem
stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie określonym w art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
Zgodnie z SWZ rozdział X
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych
i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ
Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich zakresu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu, na rzecz którego roboty te
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli
wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, przedmiotowy wykaz
dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7
do SWZ;
Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 130 000 zł.
Zgodnie z SWZ rozdział X.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)Zgodnie z SWZ rozdział XIII
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanymw art. 455 uPzp. oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-04 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/przeworsk pod nazwą niniejszego postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-04 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-02
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej W21 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
- "Przebudowa drogi powiatowej nr P1592R Przeworsk - Ujezna - Pełkinie"
więcej: przetargi w Przeworsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.