Og³oszenie z dnia 2021-07-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00051763/01 - Og³oszenie z dnia 2021-05-12
Og³oszenie nr 2021/BZP 00107399 z dnia 2021-07-07 |
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
„¦WIADCZENIE US£UGI CA£ODOBOWEJ, KOMPLEKSOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA NA RZECZ MAZOWIECKIEGO INSTYTUTU KULTURY”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Mazowiecki Instytut Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146115201
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ELEKTORALNA 12
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-139
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 586 42 00
1.5.8.) Numer faksu: 22 624 70 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mik@mik.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.mik.waw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://mik-waw.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„¦WIADCZENIE US£UGI CA£ODOBOWEJ, KOMPLEKSOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA NA RZECZ MAZOWIECKIEGO INSTYTUTU KULTURY”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3e063cb7-b2db-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00107399
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00011202/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Us³uga ochrony i monitoringu w siedzibie MIK
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00051763/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAI.26.3.2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 420000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi ca³odobowej, kompleksowej ochrony osób i mienia na rzecz Mazowieckiego Instytutu Kultury.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 1 do SWZ.
3. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne.
W przypadku odniesienia siê w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
4. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych ze wzglêdu na charakter ¶wiadczonej us³ugi. Ze wzglêdu na to, i¿ us³uga obejmuje ochronê jednego obiektu, brak jest racjonalnych podstaw oraz funkcjonalnych i technicznych mo¿liwo¶ci dokonywania podzia³u chronionego obiektu na strefy (czê¶ci), gdy¿ by³by to podzia³ „sztuczny” i nieuzasadniony topografi± obiektu (stanowi±cego zwart± ca³o¶æ), co prowadzi³oby to w rezultacie do ¶wiadczenia takich samych us³ug na tym samym obiekcie i w tym samym czasie przez ró¿nych wykonawców.
5. Wykonawca powinien posiadaæ przez ca³y okres obowi±zywania umowy ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê minimum 500 000,00 z³ zgodnie z postanowieniami §10 Istotnych Postanowieñ Umowy (za³±cznik nr 7 do SWZ). W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ Zamawiaj±cemu polisê OC.
6. Zamawiaj±cy nie wymaga, ale jednocze¶nie dopuszcza mo¿liwo¶æ przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawców w celu wyja¶nienia ewentualnych w±tpliwo¶ci dotycz±cych tre¶ci SWZ oraz umo¿liwienia sprawdzenia warunków zwi±zanych z wykonaniem us³ug bêd±cych przedmiotem postêpowania.
7. Zainteresowany Wykonawca zobowi±zany jest do dnia 17.05.2021 r. do godz. 9.00 przes³aæ plik w zalecanym przez Zamawiaj±cego formacie danych .pdf z wykazem osób (imiê i nazwisko), które maj± wzi±æ udzia³ w zebraniu za pomoc± zak³adki „Korespondencja” dostêpnej pod adresem https://mik-waw.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html w wierszu oznaczonym tytu³em oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postêpowaniem.
8. Termin wizji lokalnej ustala siê na dzieñ 18.05.2021 r. godz. 12.00. Ze wzglêdu na przeciwdzia³anie rozprzestrzenianiu siê COVID-19 Zamawiaj±cy zaleca, aby w wizji lokalnej bra³a udzia³ maksymalnie 1 osoba z danej firmy.
9.Udzia³ Wykonawców w wizji lokalnej jest dobrowolny. Brak udzia³u w wizji lokalnej nie bêdzie skutkowa³ odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy Pzp.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 24
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 10
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 559563,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 802291,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 597031,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGENCJA OCHRONY WARTA SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272248267
7.3.3) Ulica: ul. Sieradzka 6
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warta
7.3.5) Kod pocztowy: 98-290
7.3.6.) Województwo: ³ódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:
PODJAZD GRUPY INTERWENCYJNEJ, Securitas Polska Sp. z o. o., ul. Postêpu 6, 02-676 Warszawa
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY "WARTA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
AGENCJA OCHRONY "WARTA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 597031,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-07 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o wyniku postêpowania - - Us³ugi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postêpowania 030/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wis³±, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postêpowania 024/25
- "Remont ³azienek w budynku Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 czê¶ci) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.4.2025
- Rozbiórka pomieszczeñ piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Jurija Gagarina 15 w Warszawie.
- Wykonanie opróbowania wybranych punktów monitoringu stanu chemicznego w dwóch czê¶ciach
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia w siedzibie Zarz±du Transportu Miejskiego w Poznaniu w podziale na II czê¶ci"
- ¦wiadczenie us³ug stró¿owania (dozór) obiektów bêd±cych w zarz±dzie Nadle¶nictwa Daleszyce i wchodz±cych w sk³ad Gospodarstwa Nasienno-Szkó³karskiego w Sukowie
- ¦wiadczenie us³ugi bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób i mienia obiektów Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Olkuszu
- Dozór i ochrona obiektu przy ul. Brzeziñskiej 27 w Bytomiu
- Ochrona osób i mienia Prokuratury Okrêgowej w Tarnobrzegu i podleg³ych jednostek
- ¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY OSÓB I MIENIA IBPRS-PIB W PODZIALE NA ZADANIA
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.