Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00173725/01 - Wynik z dnia 2023-04-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dostarczenie przesyłek podlegających szczególnej ochronie do wskazanych odbiorców
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: OKRĘGOWA KOMISJA EGZAMINACYJNA W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631286835
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gronowa 22
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-655
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61 85 40 160
1.5.8.) Numer faksu: 61 852 14 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@oke.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oke.poznan.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostarczenie przesyłek podlegających szczególnej ochronie do wskazanych odbiorców
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f03ca94f-b2b7-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00107426
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00105926/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dostarczenie przesyłek podlegających szczególnej ochronie do wskazanych odbiorców
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f03ca94f-b2b7-11ed-b8d9-2a18c1f2976f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu poczty elektronicznej sekretariat@oke.poznan.pl. Oferty należy składać w języku polski za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar wiadomości przesyłanej na adres e-mail sekretariat@oke.poznan.pl nie może przekroczyć łącznie z załącznikami 20 MB. Poczta elektroniczna nie przyjmuje załączników typu EXE, MSI itp.
Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia to 250 MB. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych jest Okręgowa Komisja Egzaminacyjna z siedzibą w Poznaniu przy ul. Gronowej 22, kod 61-655. Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Marcin Jakubowski. W przypadku wątpliwości związanych z przetwarzaniem danych, proszę kontaktować się pisemnie na adres siedziby OKE, pocztą elektroniczną na adres iod@oke.poznan.pl lub telefonicznie (61) 85 40 171. Dane osobowe będą przetwarzane przez Zamawiającego w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OKEP-WOA.260.3.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 148047,66 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie przesyłek podlegających szczególnej ochronie przed nieuprawnionym ujawnieniem, naruszeniem lub utratą do wskazanych przez Zamawiającego odbiorców, zwanych dalej Przesyłkami. Przesyłki nadawane będą przez szkoły, w których przeprowadzany jest egzamin ósmoklasisty (w dniach 23, 24 i 25 maja 2023 r.) znajdujące się na terenie województw: lubuskiego, wielkopolskiego i zachodniopomorskiego (dalej zwane Szkołami), w każdym dniu, w którym odbędzie się egzamin, tj. 23, 24 i 25 maja 2023 r. Wykonawca ma obowiązek umożliwić Szkole nadanie każdej Przesyłki w powiecie, w którym przeprowadzany będzie egzamin. Przesyłki nadawane będą przez Szkoły na koszt Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, na żądanie Wykonawcy, dodatkowe oznaczenie Przesyłki naklejką z napisem: „OKE” o wymiarach nie większych niż 60 mm x 30 mm. Szczegółowy wykaz powiatów, w których Przesyłki będą nadawane i miejsca dostarczenia Przesyłek przedstawia Załącznik nr 1 do SWZ. Załącznik nr 2 przedstawia szczegółowy wykaz Szkół. Zamawiający szacuje, że każdego dnia zostanie nadanych przez Szkoły 1666 sztuk Przesyłek z zastrzeżeniem, że ilość Przesyłek może ulec zmianie o +/- 20 sztuk w każdym dniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określone zostały w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-05-23 do 2023-05-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:a) posiadają koncesję na ochronę osób i mienia, o której mowa w ustawie z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j.: Dz.U. z 2021 r., poz. 1995 z późn. zmianami) i prowadzą działalność w tym zakresie,
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, tj.
• Wykonawcy posiadają placówkę, w której możliwe jest nadanie Przesyłki w każdym powiecie, wymienionym w załączniku nr 1 do SWZ,
• Wykonawcy posiadają samochody zabezpieczone przed dostępem osób nieuprawnionych, w tym przez kradzieżą Przesyłek,
• Wykonawcy dysponują warunkami, umożliwiającymi przechowywanie i sortowanie Przesyłek w pomieszczeniach gwarantujących ochronę przed nieuprawnionym ujawnieniem, uszkodzeniem lub utratą (kradzieżą) Przesyłek od momentu ich nadania do momentu dostarczenia do wskazanych odbiorców,
c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia z mocy art. 108 ust. 1 PZP,
d) złożą w ustalonym terminie właściwą ofertę.
Wykonawcy zobowiązani są do złożenia pisemnego oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie dokumentów i oświadczeń, dostarczonych przez Wykonawców.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy do oferty muszą dołączyć:
- Skan koncesji na ochronę osób i mienia,
- Skan z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej albo skan z Krajowego Rejestru Sądowego – z datą wydania nie wcześniejszą niż 7 dni przed terminem składania ofert, aktualny na dzień złożenia oferty,
- Skan pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy,
- Wypełniony i podpisany Formularz oferty – Załącznik nr 4 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-16 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-16 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-14
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Wolborzu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych
- "Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku"
- Świadczenie usł. pocztowych w obr. krajowym i zagranicznym na rzecz Gm. Jaktorów w zakr. odbioru,przyjmowania,przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych do każdego miejsca w kraju i za granicą.
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Łasku w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych dla RARS na okres 24 miesięcy
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.