eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiętochłowiceOrganizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi



Ogłoszenie z dnia 2023-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Świętochłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003452062

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Katowicka 35

1.5.2.) Miejscowość: Świętochłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ops-sw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ops.swietochlowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ops-sw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-385fd55e-9019-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00107446

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025583/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00019105

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 252-01/2023/PZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 126865 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szczegółowy zakres przedmiotowy usług opiekuńczych obejmuje:
Przewidywana, szacunkowa liczba godzin w roku 2023 r.:
– specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi – 2 220
– specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - psycholog, logopeda - 240


2. Obowiązki koordynatorów usług:
1) odpowiedzialność za organizację pracy, wyposażenie i dostępność materiałów niezbędnych do realizacji usług;
2) odpowiedzialność za realizację wszystkich obowiązków związanych ze świadczeniem usług,
3) ustalanie grafików realizacji usług,
4) rozliczanie czasu pracy podległych osób,
5) bezpośredni kontakt z osobami dla których są świadczone usługi,
6) monitorowanie usług,
7) współpraca z wyznaczonymi pracownikami Ośrodkiem Pomocy Społecznej
8) w zakresie realizacji usług,
9) przygotowywanie rozliczeń,

3. Zamawiający wymaga, aby pracę ze strony Wykonawcy koordynował co najmniej dwóch Koordynatorów.

4. Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi są to usługi dostosowane do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności, świadczone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym, zgodnie z Rozporządzenie Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 Nr 189 poz. 1598 ze zm.).


5. Warunki realizacji zadania:
1) Pomoc w formie przedmiotowych usług, udzielana jest na podstawie decyzji administracyjnej. Organ upoważniony do wydawania decyzji, ustala ich: zakres, okres realizacji, wymiar, miejsce świadczenia oraz wysokość odpłatności za usługi.
2) Usługi świadczone będą przez 7 dni w tygodniu, w tym w dni wolne od pracy oraz dni świąteczne (soboty, niedziele i święta), w godzinach rannych, popołudniowych, oraz w razie uzasadnionej potrzeby -wieczornych.
3) Faktyczny czas przebywania opiekuna u podopiecznego winien odpowiadać czasowi wskazanemu w decyzjach administracyjnej. Może on być pomniejszony jedynie w uzgodnieniu z podopiecznym i wynikać z konieczności dokonywania czynności związanych z opuszczaniem przez opiekuna miejsca pobytu podopiecznego w celach załatwiania jego spraw (jedynie spraw mieszczących się w zakresie usług) poza tym miejscem lub realizacji zajęć podopiecznego w zakresie wskazanym powyżej. Przy uwzględnieniu wymiaru godzin usług nie uwzględnia się czynności przygotowawczych, w szczególności okresu trwania dojazdów opiekunów do osób objętych pomocą.
4) W sytuacjach uzasadnionych - potrzeby zapewnienia natychmiastowej opieki – zlecenie wykonania usług przez Wykonawcę musi być podjęte niezwłocznie, najpóźniej następnego dnia po uzgodnieniu telefonicznym z pracownikiem Ośrodka Pomocy Społecznej.
5) W przypadku niemożności świadczenia usług przez daną osobę wymagane jest zorganizowanie odpowiedniego zastępstwa, z zachowaniem wymogów określonych w niniejszym wniosku.
6) Opiekun w zależności od potrzeb współpracuje z pracownikiem socjalnym Ośrodka Pomocy Społecznej, lekarzem, pielęgniarką środowiskową podmiotami leczniczymi i innymi instytucjami w sprawach dotyczących podopiecznego.
7) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Zamawiającego o braku realizacji przyznanej decyzją pomocy i wskazania jego przyczyny (w szczególności o pobycie podopiecznego w podmiotach leczniczych, sanatorium, wyjeździe z miejsca zamieszkania, braku współpracy podopiecznego przy świadczeniu usług lub jego rezygnacji z usług).
8) Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia swego przedstawiciela utrzymującego stały kontakt z Ośrodkiem Pomocy Społecznej, wskazania jego numeru telefonu.
9) Zamawiający uprawniony jest do przeprowadzania okresowej kontroli jakości świadczonych usług w miejscu ich wykonywania.
10) Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) ewidencjonowania czasu pracy opiekunów w karcie pracy każdorazowe poświadczenie podpisem podopiecznego (zgodnie z załącznikiem nr 6);
b) składania w siedzibie Zamawiającego do ostatniego dnia miesiąca planów pracy opiekunów na kolejny miesiąc z ilością godzin wejść do poszczególnych podopiecznych (zgodnie z załącznikiem nr 5);
c) składania w siedzibie Zamawiającego po upływie każdego miesiąca, do 5-go dnia każdego następnego miesiąca zestawienia faktycznie wykonanych usług u poszczególnych osób wraz z wykazem imiennym opiekunów świadczących te usług oraz kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem kart pracy opiekunów (zgodnie z załącznikiem nr 7).
11) Obowiązki określone w pkt 10 należą do zadań koordynatorów usług. Ponadto koordynator jest odpowiedzialny za:
a) organizację pracy, wyposażenie i dostępność materiałów niezbędnych do realizacji usług;
b) realizację wszystkich obowiązków związanych ze świadczeniem usług,
c) ustalanie grafików realizacji usług,
d) rozliczanie czasu pracy podległych osób,
e) bezpośredni kontakt z osobami dla których są świadczone usługi,
f) monitorowanie usług,
g) współpraca z wyznaczonymi pracownikami Ośrodkiem Pomocy Społecznej w zakresie realizacji usług,
h) przygotowywanie rozliczeń w zakresie świadczonych usług opiekuńczych.

12) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez kadrę Wykonawcy osobom trzecim w szczególności podopiecznym lub w ich mieniu.
13) Zadanie powinno być realizowane z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i standardami, w szczególności zgodnie z ustawą o pomocy społecznej oraz aktami wykonawczymi do niej.
14) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do SWZ
15) Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ANERI Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: STOWARZYSZENIE KORDIA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6452552652

7.3.3) Ulica: ul. Leśna 20

7.3.4) Miejscowość: Ossy

7.3.5) Kod pocztowy: 42-624

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.