eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO OZNACZEŃ IMMUNOHISTOCHEMICZNYCH ORAZ TESTÓW DO WYKRYWANIA ANTYGENÓW WIRUSA GRYPY A I B, RSV ORAZ INNYCH WIRUSÓW WYWOŁUJĄCYCH ZAKAŻENIA DRÓG ODDECHOWYCH



Ogłoszenie z dnia 2023-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO OZNACZEŃ IMMUNOHISTOCHEMICZNYCH ORAZ TESTÓW DO WYKRYWANIA ANTYGENÓW WIRUSA GRYPY A I B, RSV ORAZ INNYCH WIRUSÓW WYWOŁUJĄCYCH ZAKAŻENIA DRÓG ODDECHOWYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI SZPITAL DZIECIĘCY W KRAKOWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351375886

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wielicka 265

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-663

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 123339624

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@usdk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalzdrowia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://usdk.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO OZNACZEŃ IMMUNOHISTOCHEMICZNYCH ORAZ TESTÓW DO WYKRYWANIA ANTYGENÓW WIRUSA GRYPY A I B, RSV ORAZ INNYCH WIRUSÓW WYWOŁUJĄCYCH ZAKAŻENIA DRÓG ODDECHOWYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d6f7773-9246-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00107546

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00076707/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Odczynniki do diagnostyki zakażeń wirusem Borrelia metodą immunoblotingu; testy do wykrywania antygenów wirusów grypy A+B, ADENO, RSV

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00025231

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZP-271-2-181/TP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 617566,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie odczynników do oznaczeń immunohistochemicznych oraz testów do wykrywania antygenów wirusa grypy A i B, RSV oraz innych wirusów wywołujących zakażenia dróg oddechowych zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 3 do specyfikacji. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załączniki nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 572228,99 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie odczynników do oznaczeń immunohistochemicznych oraz testów do wykrywania antygenów wirusa grypy A i B, RSV oraz innych wirusów wywołujących zakażenia dróg oddechowych zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 3 do specyfikacji. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załączniki nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 31680,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie odczynników do oznaczeń immunohistochemicznych oraz testów do wykrywania antygenów wirusa grypy A i B, RSV oraz innych wirusów wywołujących zakażenia dróg oddechowych zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 3 do specyfikacji. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załączniki nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 64773,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna: art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. PZP
Podstawa faktyczna: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30099,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30099,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30099,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Pałkowski ELEKTRO MED

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 683-149-14-75

7.3.4) Miejscowość: Niepołomice

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30099,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna: art. 255 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. PZP
Podstawa faktyczna: W treści specyfikacji, w zakresie wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia i przedmiotowych środków dowodowych Zamawiający żądał od Wykonawców próbek. W toku badania i oceny ofert stwierdzono, iż niektóre zaoferowane próbki nie mogą zostać przetestowane na najmłodszych pacjentach – noworodkach i niemowlętach, z powodu sztywnej (mało elastycznej) konstrukcji wymazówek.
Wskazane zapisy specyfikacji powodują, że przedmiot zamówienia jest opisany w sposób nieprecyzyjny, albowiem nie wskazuje wprost konieczności przeprowadzania badań również na noworodkach oraz niemowlętach. Zamawiający nie ma możliwości prawidłowej oceny przedmiotu oferowanego przez Wykonawców oraz wyboru oferty albowiem podał w dokumentach nieprecyzyjne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. Wykonawca zamierzajacy złożyć ofertę powinien dysponować jednoznacznymi informacjami dotyczacymi przedmiotu Zamówienia.
Brak możliwości jednoznacznej oceny dotyczącej przedmiotu zamówienia, zgodnego z treścią specyfikacji powoduje, że Zamawiający nie może na podstawie przedstawionych parametrów wybrać Wykonawcy zgodnie z regułami przepisów prawa zamówień publicznych i zawrzeć niepodlegającej unieważnieniu umowy.
Zamawiający dostrzegł wskazaną wadę po upływie terminu składania ofert, na etapie oceny ofert Wykonawców, nie ma więc możliwości modyfikacji opisu przedmiotu zamówienia, po upływie terminu składania ofert.
W związku z powyższym w ocenie Zamawiającego postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy, toteż zasadne jest jego unieważnienie na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.