Ogłoszenie z dnia 2025-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00671796/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi serwisowania i remontu sprzętu komputerowego, wzmacnianych laptopów Getac wraz z antenami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Mazowiecki Oddział Regionalny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 70
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-175
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mazowiecki@arimr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/arimr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Agencja płatnicza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi serwisowania i remontu sprzętu komputerowego, wzmacnianych laptopów Getac wraz z antenami2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f969cefe-390c-46af-87c9-d83be1148c4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00107551
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671796
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BOR07.2619.4.2024.DS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Usługi serwisu i remontu komputerów, komputerów przenośnych, monitorów, wzmacnianych laptopów Getac, anten GPS:
1. Monitor Philips 190V3L
2. Monitor Samsung SyncMaster SC450 S22C450BW
3. Monitor LENOVO T2254PC
4. Monitor HP Inc. EliteDisplay E243i
5. Monitor LCD 23" PHILIPS 231B4LPYCB/00
6. Monitor NEC 24" MS EA244WMi
7. Monitor Dell S2721HS
8. Monitor HP E24u G4
9. Komputer HP Compaq Elite 8200
10. Komputer LENOVO M93pSFF
11. Komputer przenośny HP Probook 650G1
12. Komputer przenośny LENOVO THINKPAD L440
13. LENOVO tHINKcENTRE M910z
14. DELL OptiPlex 7450 AIO
15. DELL Latitude 5410
16. Kontroler GETAC V110
17. Antena GNSS Leica GG03
18. Antena GNSS Spectra Precision MobileMapper 300
19. Antena Spectra Precision SP60
20. Antena GNSS Trimble R1 GNSS Receiver
- zwanych dalej „sprzętem”.
1.2 Usługi serwisowania i remontu sprzętu określonego w punkcie 1.1 obejmują w szczególności następujące czynności:
a) Serwisowanie:
• czyszczenie zewnętrzne serwisowanego sprzętu;
• oczyszczenie wnętrza serwisowanego sprzętu;
• wymiana wyeksploatowanych elementów ze względu na naturalne zużycie;
• sprawdzenie i testowanie sprzętu po zakończonych czynnościach serwisowych;
• wypełnienie i podpisanie Protokołu zlecenia/wykonania usługi.
b) Remont:
• wymiana wszystkich nienaturalnie uszkodzonych elementów;
• doprowadzenie sprzętu do pełnej sprawności;
• sprawdzenie i testowanie sprzętu po zakończonych czynnościach remontowych;
• wypełnienie i podpisanie Protokołu zlecenia/wykonania usługi
1.3 Dyski twarde stanowiące element sprzętu komputerowego nie będą opuszczały lokalizacji Zamawiającego, w której znajduje się dany sprzęt komputerowy. W przypadku, gdy awaria sprzętu dotyczy dysku komputerowego, Wykonawca zobowiązany jest wymontować wadliwy dysk twardy w obecności pracownika Zamawiającego i pozostawić go do jego dyspozycji.
1.4 Usługi będą przeprowadzane na każde zlecenie Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy.
1.5 Wykonawca, po otrzymaniu od Zamawiającego drogą elektroniczną Zlecenia usługi, przybędzie do lokalizacji Zamawiającego, której dotyczy zlecenie, w terminie zadeklarowanym w formularzu ofertowym.
1.6 Materiały eksploatacyjne niezbędne do wykonania usługi dostarczane będą przez zamawiającego.
1.7 Części montowane podczas wykonania Usługi, które nie będą w posiadaniu Zamawiającego,
a które będą niezbędne do wykonania Usługi, będą dostarczane przez Wykonawcę, na zasadach określonych we wzorze umowy.
1.8 Usługa obejmuje całkowity czas wykonania konserwacji lub naprawy sprzętu, niezależnie od liczby osób realizujących usługę.
1.9 Wartościami umowy będzie łączne wynagrodzenia brutto za usługi, które obejmują koszty usługi określone w formularzu ofertowym oraz koszty dojazdu, wynikające z wartości podanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym.
1.10 W Załączniku nr 1a do SWZ (formularz cenowy) został określony prognozowany współczynnik awaryjności sprzętu oraz łączna liczba kilometrów dojazdu. Ilości te zostały określone dla potrzeb ustalenia ceny ofertowej i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy (zmniejszeniu lub zwiększeniu), zależnie od realnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują z tego powodu żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
1.11 Zamawiający wymaga świadczenia usług będących przedmiotem w terminie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do czasu wyczerpania maksymalnej kwoty wynagrodzenia brutto określonego w zawartej na dane zadanie umowie.
1.12 Usługami objęty jest sprzęt zlokalizowany w dwóch siedzibach Zamawiającego na terenie Warszawy oraz w Biurach Powiatowych na terenie województwa mazowieckiego. Lista wszystkich lokalizacji wraz z dokładnymi adresami znajduje się w Załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
1.13 Zamawiający zapewni Wykonawcy dostęp do sprzętu w godzinach od 7.30 do 15.30 każdego dnia roboczego w celu realizacji czynności objętych umową.
1.14 Wykonawca zobowiązuje się do stosowania przy remontach i serwisach części zamiennych:
fabrycznie nowych,
oryginalnych,
nieuszkodzonych i nieużywanych.
wymieniane przez Wykonawcę w ramach realizacji zamówienia części zamienne nie mogą być także regenerowane oraz nie mogą pochodzić z demontażu z innego sprzętu.
1.15 Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone i wymienione w trakcie realizacji usług części zamienne oraz materiały eksploatacyjne na okres nie krótszy niż 12 miesięcy. Początkowy termin gwarancji biegnie od dnia podpisania przez Zamawiającego Protokołu wykonania usługi.
1.16 Protokół wykonania usługi (będący jednocześnie formularzem zlecenia usługi), powinien zawierać minimum następujące dane:
• numer zlecenia;
• numer umowy;
• nazwę i adres lokalizacji Zamawiającego, której dotyczy zlecenie;
• nazwę Wykonawcy;
• datę zlecenia;
• datę wykonania usługi;
• typ urządzenia;
• numer seryjny urządzenia;
• cel zlecenia z ewentualnym opisem awarii/wskazaniem części do wymiany;
• diagnostykę serwisową;
• listę wymienionych części;
• liczbę roboczogodzin świadczenia usług;
• podpis Wykonawcy;
• podpis osoby upoważnionej ze strony Zamawiającego.
1.17 Zamawiający, na podstawie art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby osoby realizujące niniejsze zamówienie w zakresie serwisu i remontów urządzeń objętych niniejszym zamówieniem były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Jeżeli czynności, o których mowa wyżej, będą wykonywane osobiście przez Wykonawcę prowadzącego działalność gospodarczą, tzw. samozatrudnienie, to wymóg obowiązku zatrudniania tej osoby na umowę o pracę nie ma zastosowania.
1.18 Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt 1.17. oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostaną określone we wzorze umowy.
1.19 Zamawiający ustala następujące wytyczne (podyktowane dyscypliną finansów publicznych) odnośnie późniejszych rozliczeń wynikających z realizacji umowy przez Wykonawcę, dotyczące „odległości dojazdu”:
a) Zamawiający wyznacza „punkt początkowy” dojazdu, tzn. każdy dojazd do „miejsca zlecenia” będzie liczony od punktu początkowego oraz każdy powrót z „miejsca zlecenia” będzie liczony do punktu początkowego.
b) Przez „punkt początkowy” należy rozumieć następującą lokalizację: Rondo Dmowskiego
w centrum miasta stołecznego Warszawa.
c) Przez „miejsce zlecenia” należy rozumieć lokalizację Zamawiającego, której dotyczy zlecenie.
d) Przez „odległość dojazdu” należy rozumieć sumę ilości kilometrów dojazdu oraz powrotu Wykonawcy do i z „miejsca zlecenia”, podaną w wystawionej przez Wykonawcę fakturze VAT, w odniesieniu do każdego konkretnego zlecenia usługi, z zastrzeżeniem lit. h) niniejszego ustępu.
e) Odległości dojazdu, wykorzystywane do obliczenia należności w rozliczeniach wynikających
z realizacji umowy przez Wykonawcę, nie mogą być większe niż odległości od punktu początkowego do miejsca zlecenia oraz od miejsca zlecenia do punktu początkowego,
z zastrzeżeniem lit. h) niniejszego ustępu.
f) Odległości pomiędzy punktem początkowym, a poszczególnymi lokalizacjami Zamawiającego przedstawia Załącznik nr 3. Zamawiający zastrzega że niektóre adresy lokalizacji w trakcie trwania umowy mogą ulec zmianie.
g) Odległości wyszczególnione w Załączniku nr 3 zostały obliczone na podstawie licznika odległości ze strony internetowej www.google.pl/maps/.
h) W sytuacji, kiedy przedstawiciel Wykonawcy będzie realizował tego samego dnia zlecenia
w więcej niż jednej lokalizacji Zamawiającego (np. w dwóch Biurach Powiatowych położonych w sąsiadujących powiatach), Wykonawca obliczy odległość dojazdu od punktu początkowego do najbliższej lokalizacji objętej tego dnia usługą, zgodnie z odległościami określonymi w Załączniku nr 3 oraz doliczy odległość lub odległości pomiędzy tymi lokalizacjami, w których realizuje tego dnia zlecenia. Liczba kilometrów powrotu zostanie obliczona od ostatniej lokalizacji, w której Wykonawca wykonywał usługę. Odległości pomiędzy poszczególnymi lokalizacjami Wykonawca obliczy na podstawie licznika odległości ze strony internetowej www.google.pl/maps/.
1.20 Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy, dotyczące poszczególnych zadań, zostaną zawarte we wzorach umów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50312000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50323000-5 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259789,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259789,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259789,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bogdan Kazimierski MITEX Service
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222365704
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-482
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BOGDAN KAZIMIERSKI "MITEX-SERVICE"
jakie przetargi wygrała firma
BOGDAN KAZIMIERSKI "MITEX-SERVICE"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259789,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowę instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Działu Ministyntez w Ł-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Usługa produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB wraz z ich coroczną aktualizacją"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat łosicki, województwo mazowieckie." - nr postępowania 061/25
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.