Ogłoszenie z dnia 2022-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00047683/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi edukacyjne polegające na przeprowadzeniu dwudniowego kursu animacji czasu wolnego oraz trzydniowego kursu technik relaksacyjnych wellness dla 20 uczniów szkoły średniej z Czech i z Polski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH NR 4 IM. BRONISŁAWA KORASZEWSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000743043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Hallera 4
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-867
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: (77) 474 53 59
1.5.8.) Numer faksu: (77) 474 53 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsz4.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsz4.opole.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.zsz4.opole.pl/index.php/o-szkole/bip/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi edukacyjne polegające na przeprowadzeniu dwudniowego kursu animacji czasu wolnego oraz trzydniowego kursu technik relaksacyjnych wellness dla 20 uczniów szkoły średniej z Czech i z Polski2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-741e96ec-85b1-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00107602
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wspólnymi siłami na czesko-polski rynek pracy” / „Společnou přípravou na česko-polský trh prace”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047683/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/02/2022/Interreg
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 20490,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenie dwudniowego kursu animacji czasu wolnego oraz trzydniowego kursu technik relaksacyjnych wellness dla 10 uczniów z ZSZ nr 4 w Opolu oraz 10 uczniów szkoły średniej, narodowości czeskiej ze szkoły w Jeseniku, dla 2 grup w 2 terminach, w ramach projektu pn. „Wspólnymi siłami na czesko-polski rynek pracy” / „Společnou přípravou na česko-polský trh prace” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska Oś priorytetowa 3 Edukacja i kwalifikacje.
1. Termin realizacji zamówienia: do 20 dni od dnia podpisania umowy, przy czym planowany termin realizacji zajęć określa się następująco: termin dla I grupy to 28.02.2022r. – 04.03.2022r., termin dla II grupy to 07.03.2022 r. – 11.03.2022 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji kursu z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
2. Forma realizacji warsztatów: forma on – line;
3. Miejsce realizacji zamówienia: Platforma internetowa Microsoft Teams
4. Kurs powinien odbywać się od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 - 15,00. w trakcie jednego tygodnia - na przykład poniedziałek - środa kurs wellness, następnie czwartek - piątek kurs animacji czasu wolnego, lub odwrotnie, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany powyższego harmonogramu w porozumieniu z partnerem projektu.
5. Wykonawca przeprowadzi kurs w 2 grupach, przy czym każda z grup nie może liczyć więcej niż 20 osób, tj. 10 uczestników po stronie polskiej, 10 uczestników po stronie czeskiej.
6. Kurs trwać będzie 5 dni, tj. 30 godzin dla każdej z 2 grup, przy czym ustala się, że kurs animacji czasu wolnego trwa 12 h, tj. 2 dni, kurs technik relaksacyjnych wellness trwa 18 godzin tj. 3 dni. Na każdego uczestnika przypada nie mniej niż 30 godzin kursu.
7. Wykonawca zapewni uczestnikom/czkom: materiały szkoleniowe spójne z zakresem tematycznym kursu. Materiały szkoleniowe powinny być przygotowane w formie instruktarzu opisującego ,,krok po kroku" wykonywanie wszystkich przewidzianych w programie czynności. Materiały muszą być oznaczone logotypami zgodnie z obowiązującymi zasadami dotyczącymi projektów lnterreg V-A Republika Czeska - Polska 201,4-2020 określonymi na stronie: cz-pl.eu. Materiały szkoleniowe powinny być rozdane uczestnikom kursu lub dostarczone mailem w pierwszym dniu zajęć każdego kursu za potwierdzeniem odbioru.
8. Wykonawca przekaże dodatkowo po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych do dokumentacji projektowej Zamawiającego.
9. Wykonawca zapewni zastępstwo w przypadkach, kiedy wybrany trener nie będzie mógł z przyczyn obiektywnych poprowadzić zajęć. Wykonawca zapewnia, że osoby zastępujące będą spełniać co najmniej te same wymagania, co wskazane z punkcie 5.2.4 SWZ.
10. Kurs powinien obowiązkowo zakończyć się wydaniem zaświadczenia/certyfikatu jego ukończenia.
11. Cel zajęć: uzyskanie podstawowych umiejętności w zakresie znajomości technik relaksacyjnych wellness i spa oraz prowadzenia animacji czasu wolnego u 20 uczestników kursu.
12. Metody prowadzenia zajęć: warsztatowa, praca indywidualna i grupowa, zajęcia prowadzone w języku polskim.
13. W ramach realizacji zajęć edukacyjnych do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy:
a) opracowania i przekazania do akceptacji Zamawiającego w terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy propozycji szczegółowego programu każdego kursu;
b) przeprowadzenia zajęć kursu, zgodnie z harmonogramem zajęć przedkładanym Wykonawcy przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia,
c) dokumentowania prowadzonych zajęć wg dokumentacji kursowej dostarczonej przez Zamawiającego, w tym również przez prowadzenie dokumentacji fotograficznej,
d) dostarczenia do siedziby Zamawiającego kompletu poprawnie wypełnionej dokumentacji kursu (dziennik zajęć, listy obecności, ankiety ewaluacyjne),
e) udzielenia wszelkich wyjaśnień o postępach realizowanego zadania w trakcie projektu w formie elektronicznej bądź pisemnej w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od złożenia zapytania przez osoby wskazane do realizacji zamówienia ze strony Zamawiającego,
f) niezwłocznego informowania Zamawiającego o zmianach terminów realizacji zajęć ujętych w harmonogramie pracy oraz ewentualnej zmianie osoby prowadzącej zajęcia,
g) w przypadku kontroli projektu przez upoważnione do tego instytucje po zakończeniu realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się do dyspozycyjności i udzielenia wszelkiej pomocy Zamawiającemu w kwestii czynności wykonywanych w ramach niniejszej umowy,
h) prowadzenia dokumentacji projektu z uwzględnieniem wytycznych dotyczących informacji i promocji projektu dofinansowanego ze środków Programu lnterreg V-A Republika Czeska - Polska.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWANS Ośrodek Usług Oświatowych Dorota Skrobarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491947132
7.3.3) Ulica: ul. Marii Kuncewiczowej
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-207
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AWANS Ośrodek Usług Oświatowych DOROTA SKROBARCZYK
jakie przetargi wygrała firma
AWANS Ośrodek Usług Oświatowych DOROTA SKROBARCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- D/95/2024 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Przebudowa mostu nad Kanałem Młynówka w ciągu ul. Zamkowej - dokumentacja projektowa wraz z realizacją zadania
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Opolu
- Świadczenie usługi w zakresie wyceny nieruchomości gruntowej, położonej w obrębie Dąbrówka Dolna, w gminie Pokój, powiat namysłowski, woj. opolskie, z prawem opcji.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025".
- Przeprowadzenie kursu - wózki widłowe (jezdniowe)
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rok 2025
- Prowadz.zaj.wczes. wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.