Ogłoszenie z dnia 2022-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00056898/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Wierzbicy na rok 2022 Warzywa i owoce.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WIERZBICY
1.3.) Oddział zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Wierzbicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sienkiewicza 37
1.5.2.) Miejscowość: Wierzbica
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-680
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps.wierzbica@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpswierzbica.finn
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://dspwierzbica.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Wierzbicy na rok 2022 Warzywa i owoce.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e7b85eb-8dc6-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00107608
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040139/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056898/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Wierzbicy na rok 2022 - warzywa i owoce, których szczegółowy zakres określa Załącznik nr 10 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
03212100-1 - Ziemniaki
03221000-6 - Warzywa
03222000-3 - Owoce i orzechy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:Zamawiający dokonał w dniu 07.03.2022 r. wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawcy Augustyn Woźniak Firma TAMP Małęczyn ul. Kościelna 35 26-634 Gózd, w dniu 16.03.2022 r. do Zamawiającego wpłynęło pismo od w/w Wykonawcy o odstąpieniu od podpisania umowy z powodu ciągłego i niekontrolowanego wzrostu cen produktów w związku z obecnym konfliktem zbrojnym na Ukrainie.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu oferty zostały złożone przez następujących Wykonawców:
1. Augustyn Woźniak Firma TAMP, Małęczyn, ul. Kościelna 35, 26-634, Gózd
2. SARMATA MICHAŁ DĘBSKI, WILCZA 25 LOK 10, 00-544, WARSZAWA
W dniu 25.02.2022r. Zamawiający wezwał na podstawie art. 224 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp Wykonawcę SARMATA MICHAŁ DĘBSKI, WILCZA 25 LOK 10 00-544, WARSZAWA do złożenia wyjaśnień rażąco niskiej ceny w zakresie złożonej oferty. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie tj. do dnia 02.03.2022 r. w/w nie złożył wyjaśnień w przedmiotowym zakresie.
Zamawiający w dniu 7.03.2022r. działając na postawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy z dnia 11 września 2019 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) odrzucił ofertę złożoną w/w Wykonawcę ponieważ zawierała rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Mając na uwadze że w przedmiotowym postępowaniu zostało złożone 2 oferty z czego jedna została odrzucona na postawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy z dnia 11 września 2019 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) a druga wybrana jako najkorzystniejsza Wykonawca odstąpił od podpisania umowy. Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 7 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50488,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50488,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dostawa artykułów spożywczych różnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pułtusku w podziale na 8 części
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.