eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻyrzynDostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu "Uczymy (się) z pasją"- wdrożenie programów rozwojowych w szkołach podstawowych gminy Żyrzyn



Ogłoszenie z dnia 2025-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu „Uczymy (się) z pasją”- wdrożenie programów rozwojowych w szkołach podstawowych gminy Żyrzyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żyrzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020115

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstania Styczniowego 10

1.5.2.) Miejscowość: Żyrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-103

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 818814226

1.5.8.) Numer faksu: 818814226

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzyrzyn@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zyrzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16b0b0c5-245f-4a36-a8a2-a8a865ca97f1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu „Uczymy (się) z pasją”- wdrożenie programów rozwojowych w szkołach podstawowych gminy Żyrzyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16b0b0c5-245f-4a36-a8a2-a8a865ca97f1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00107875

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051087/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 „Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu „Uczymy (się) z pasją”- wdrożenie programów rozwojowych w szkołach podstawowych gminy Żyrzyn”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane w ramach projektu nr FELU.10.03-IZ.00-0096/23, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytetu X Lepsza edukacja, Działania 10.3 Kształcenie ogólne.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00662156

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: G.271.B.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 185418,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 1 – dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Żyrzynie - opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1A do SWZ.
Postanowienia wspólne:

1. Zamawiający wymaga, aby dostarczone zamówienie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne określone
w załączniku 1A/1B/1C do SWZ (szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego.
2. Wykonawca przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego uzgadniając datę oraz przewidywaną godzinę dostawy przedmiotu zamówienia do danej szkoły.
3. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w dni robocze tj. poniedziałek – piątek,
w godzinach ustalonych z osobą oddelegowana do kontaktów z wykonawcą.
4. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup przedmiotu zamówienia określonego odpowiednio w załącznikach nr 1A/1B/1C do SWZ wraz z jego dostarczeniem, rozładunkiem, wniesieniem oraz zamontowaniem lub zainstalowaniem sprzętu, który tego wymaga w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Prace montażowe/instalacyjne należy wykonywać zgodnie z zaleceniami producentów wyposażenia.
5. Urządzenia nie mogą być urządzeniami odnawianymi, demonstracyjnymi, prototypowymi i muszą reprezentować fabrycznie nowy model. Przedmiot zamówienia musi być nieregenerowany, kompletny, wyprodukowany nie wcześniej niż w styczniu 2023 roku. Przedmiot zamówienia powinno posiadać deklarację CE – Conformité Européenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim, muszą być dopuszczone do użytkowania przez dzieci w wieku szkolnym. Dostarczony sprzęt musi być pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Wyposażenie musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp. niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
7. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz ze sprzętem instrukcji obsługi
sprzętu w języku polskim oraz kart gwarancyjnych wydanych przez producenta (jeżeli dotyczy).
8. Wady przedmiotu zamówienia powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie do 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego.
9. Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w załączniku nr 1A /1B/1C do SWZ.
10. Wymagane jest, aby Wykonawca dostarczył wszelkie dokumenty, niezbędne do legalnego używania oprogramowania (licencje) o ile dotyczy. Dostarczone licencje powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy uiszczenia innej opłaty utrzymującej ich ważności. Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia miały zainstalowane legalne oprogramowanie systemowe.
Rozwiązania równoważne
11. W przypadkach, kiedy w Opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty, dostarczane przez konkretnego Wykonawcę oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich przypadkach, ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces należy każdorazowo odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, pateny, pochodzenie, źródło lub wskazanie marki lub nazwy handlowej określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Zamawiający wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności: − za równoważny produkt Zamawiający uzna produkt spełniający minimalne wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne odpowiadające wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego, tzn. przynajmniej na poziomie takim jak wymaga Zamawiający.
12. W przypadku oferowania produktu równoważnego, Wykonawca obowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez podanie cech jednoznacznie wskazujących, że zaoferowane produkty są równoważne do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.
13. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne do wskazanych norm jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wskazanie w Formularzu ofertowym normy równoważnej do oferowanego produktu.
14. Wszelkie koszty i czynności związane z potwierdzeniem spełniania przez ofertę równoważną parametrów jakościowych spoczywają na Wykonawcy.
15. Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych.
16. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, w każdej części udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Wymagany okres gwarancji na przedmiot umowy wynosi 24 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru. Szczegółowy zakres, uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta określono we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39162000-5 - Pomoce naukowe

37524100-8 - Gry edukacyjne

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 111690,68 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 2 – dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Ks. Jana Twardowskiego w Osinach - opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1B do SWZ,
Postanowienia wspólne:
1. Zamawiający wymaga, aby dostarczone zamówienie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne określone
w załączniku 1A/1B/1C do SWZ (szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego.
2. Wykonawca przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego uzgadniając datę oraz przewidywaną godzinę dostawy przedmiotu zamówienia do danej szkoły.
3. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w dni robocze tj. poniedziałek – piątek,
w godzinach ustalonych z osobą oddelegowana do kontaktów z wykonawcą.
4. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup przedmiotu zamówienia określonego odpowiednio w załącznikach nr 1A/1B/1C do SWZ wraz z jego dostarczeniem, rozładunkiem, wniesieniem oraz zamontowaniem lub zainstalowaniem sprzętu, który tego wymaga w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Prace montażowe/instalacyjne należy wykonywać zgodnie z zaleceniami producentów wyposażenia.
5. Urządzenia nie mogą być urządzeniami odnawianymi, demonstracyjnymi, prototypowymi i muszą reprezentować fabrycznie nowy model. Przedmiot zamówienia musi być nieregenerowany, kompletny, wyprodukowany nie wcześniej niż w styczniu 2023 roku. Przedmiot zamówienia powinno posiadać deklarację CE – Conformité Européenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim, muszą być dopuszczone do użytkowania przez dzieci w wieku szkolnym. Dostarczony sprzęt musi być pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Wyposażenie musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp. niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
7. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz ze sprzętem instrukcji obsługi
sprzętu w języku polskim oraz kart gwarancyjnych wydanych przez producenta (jeżeli dotyczy).
8. Wady przedmiotu zamówienia powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie do 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego.
9. Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w załączniku nr 1A /1B/1C do SWZ.
10. Wymagane jest, aby Wykonawca dostarczył wszelkie dokumenty, niezbędne do legalnego używania oprogramowania (licencje) o ile dotyczy. Dostarczone licencje powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy uiszczenia innej opłaty utrzymującej ich ważności. Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia miały zainstalowane legalne oprogramowanie systemowe.
Rozwiązania równoważne
11. W przypadkach, kiedy w Opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty, dostarczane przez konkretnego Wykonawcę oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich przypadkach, ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces należy każdorazowo odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, pateny, pochodzenie, źródło lub wskazanie marki lub nazwy handlowej określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Zamawiający wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności: − za równoważny produkt Zamawiający uzna produkt spełniający minimalne wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne odpowiadające wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego, tzn. przynajmniej na poziomie takim jak wymaga Zamawiający.
12. W przypadku oferowania produktu równoważnego, Wykonawca obowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez podanie cech jednoznacznie wskazujących, że zaoferowane produkty są równoważne do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.
13. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne do wskazanych norm jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wskazanie w Formularzu ofertowym normy równoważnej do oferowanego produktu.
14. Wszelkie koszty i czynności związane z potwierdzeniem spełniania przez ofertę równoważną parametrów jakościowych spoczywają na Wykonawcy.
15. Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych.
16. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, w każdej części udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Wymagany okres gwarancji na przedmiot umowy wynosi 24 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru. Szczegółowy zakres, uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta określono we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39162000-5 - Pomoce naukowe

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 35932,34 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 3 - dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Skrudkach. - opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1C do SWZ
Postanowienia wspólne:

1. Zamawiający wymaga, aby dostarczone zamówienie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne określone
w załączniku 1A/1B/1C do SWZ (szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego.
2. Wykonawca przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego uzgadniając datę oraz przewidywaną godzinę dostawy przedmiotu zamówienia do danej szkoły.
3. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w dni robocze tj. poniedziałek – piątek,
w godzinach ustalonych z osobą oddelegowana do kontaktów z wykonawcą.
4. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup przedmiotu zamówienia określonego odpowiednio w załącznikach nr 1A/1B/1C do SWZ wraz z jego dostarczeniem, rozładunkiem, wniesieniem oraz zamontowaniem lub zainstalowaniem sprzętu, który tego wymaga w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Prace montażowe/instalacyjne należy wykonywać zgodnie z zaleceniami producentów wyposażenia.
5. Urządzenia nie mogą być urządzeniami odnawianymi, demonstracyjnymi, prototypowymi i muszą reprezentować fabrycznie nowy model. Przedmiot zamówienia musi być nieregenerowany, kompletny, wyprodukowany nie wcześniej niż w styczniu 2023 roku. Przedmiot zamówienia powinno posiadać deklarację CE – Conformité Européenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim, muszą być dopuszczone do użytkowania przez dzieci w wieku szkolnym. Dostarczony sprzęt musi być pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Wyposażenie musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp. niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
7. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz ze sprzętem instrukcji obsługi
sprzętu w języku polskim oraz kart gwarancyjnych wydanych przez producenta (jeżeli dotyczy).
8. Wady przedmiotu zamówienia powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie do 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego.
9. Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w załączniku nr 1A /1B/1C do SWZ.
10. Wymagane jest, aby Wykonawca dostarczył wszelkie dokumenty, niezbędne do legalnego używania oprogramowania (licencje) o ile dotyczy. Dostarczone licencje powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy uiszczenia innej opłaty utrzymującej ich ważności. Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia miały zainstalowane legalne oprogramowanie systemowe.
Rozwiązania równoważne
11. W przypadkach, kiedy w Opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty, dostarczane przez konkretnego Wykonawcę oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich przypadkach, ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces należy każdorazowo odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, pateny, pochodzenie, źródło lub wskazanie marki lub nazwy handlowej określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Zamawiający wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności: − za równoważny produkt Zamawiający uzna produkt spełniający minimalne wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne odpowiadające wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego, tzn. przynajmniej na poziomie takim jak wymaga Zamawiający.
12. W przypadku oferowania produktu równoważnego, Wykonawca obowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez podanie cech jednoznacznie wskazujących, że zaoferowane produkty są równoważne do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.
13. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne do wskazanych norm jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wskazanie w Formularzu ofertowym normy równoważnej do oferowanego produktu.
14. Wszelkie koszty i czynności związane z potwierdzeniem spełniania przez ofertę równoważną parametrów jakościowych spoczywają na Wykonawcy.
15. Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych.
16. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, w każdej części udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Wymagany okres gwarancji na przedmiot umowy wynosi 24 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru. Szczegółowy zakres, uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta określono we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39162000-5 - Pomoce naukowe

37524100-8 - Gry edukacyjne

32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 37795,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157982,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247244,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157982,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AV Multimedia Małysz i Spółka , SP.J

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572506821

7.3.3) Ulica: Głowackiego 7/7

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-368

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157982,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21988,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26247,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26247,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AV Multimedia Małysz i Spółka , SP.J

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572506821

7.3.3) Ulica: Głowackiego 7/7

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-368

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26247,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31620,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35269,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31620,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AV Multimedia Małysz i Spółka , SP.J

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572506821

7.3.3) Ulica: Głowackiego 7/7

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-368

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31620,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.