Ogłoszenie z dnia 2021-07-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00107891 z dnia 2021-07-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pospółki drogowej oraz kruszywa dolomitowego
dla potrzeb Gminy Raciąż w 2021 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RACIĄŻ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378048
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kilińskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Raciąż
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-140
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 23 6791280
1.5.8.) Numer faksu: +48 23 6791275
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gbienkowska@gminaraciaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaraciaz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaraciaz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pospółki drogowej oraz kruszywa dolomitowegodla potrzeb Gminy Raciąż w 2021 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45b9e804-bec8-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107891
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002843/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa pospółki drogowej oraz kruszywa dolomitowego dla potrzeb Gminy Raciąż w 2021 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067195/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.4.2021.GB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 158630,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia: dostawa pospółki drogowej na dożwirowanie dróg gminnych w Gminie Raciąż w 2021 r. wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem na miejsce wskazane przez Zamawiającego.Materiał będący przedmiotem dostawy zapewnia Wykonawca.
Przewidywana ilość pospółki – 1 140,00 m3 .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki wykonania zamówienia - wg załącznika nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212210-5 - Mieszanka piasku i żwiru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 71820,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia - dostawa kruszywa dolomitowego 0/31,5 mm dla potrzeb remontu dróg gminnych w Gminie Raciąż w 2021 r. wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem zamówionego materiału na miejsce wskazane przez Zamawiającego.Materiał będący przedmiotem dostawy zapewnia Wykonawca.
Przewidywana ilość kruszywa dolomitowego – 784,00 m3.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki wykonania zamówienia - wg załącznika nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 86810,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103762,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131806,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103762,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Sawicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671795325
7.3.3) Ulica: Ilinko 18B
7.3.4) Miejscowość: Płońsk
7.3.5) Kod pocztowy: 09-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103762,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104146,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105110,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104146,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo - Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5691000783
7.3.3) Ulica: Nadrzeczna 12
7.3.4) Miejscowość: Glinojeck
7.3.5) Kod pocztowy: 06-450
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM NOWAKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM NOWAKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104146,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-312021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeniesienie 4 tuneli foliowych należących do Instytutu Ogrodnictwa w Skierniewicach.
- Dostawa kruszywa dla Nadleśnictwa Dobrzejewice w 2024 r.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na realizację usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Brzeszczach
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Biały Bór w roku 2025
- Świadczenie usług transportu na rzecz Szpitala Wojewózkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Dowóz uczniów z terenu gminy Wojsławice do/z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojsławicach-Kolonii w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.