Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00521496/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 17 w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 17
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277864734
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 16
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-164
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 322701517
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp17.gliwice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zso12.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zsp17.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 17 w Gliwicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de4a9f39-8688-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00107989
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016399/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 12 w Gliwicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00521496
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP17.26.1.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w 2023 roku oleju opałowego lekkiego w ilości 60 000 litrów na potrzeby kotłowni zlokalizowanych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 17 w Gliwicach, w tym na terenie szkoły i przedszkola. Obie kotłownie znajdują się w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 17, 44-164 Gliwice, ul. Płocka 16.
2. Olej opałowy lekki powinien spełniać poniższe wymagania i odpowiadać wymaganiom jakościowym Polskich Norm PN-C-96024:2020-12
1. Wartość opałowa, min. MJ/kg 42,6
2. Lepkość kinematyczna w temp. 20 stopni Celsjusza, max mm2/s 6,00
3. Temperatura płynięcia, max °C -20,0
4. Temperatura zapłonu, min. °C 56
5. Zawartość siarki, max %(m/m) 0,10
6. Gęstość w temp. 15°C, max. kg/m3 860
Każdorazowa dostawa oleju opałowego lekkiego powinna być potwierdzona świadectwem jakości lub innym równoważnym dokumentem, wystawionym przez producenta nie później niż w dniu dostawy i dostarczone nie później niż w dniu dostarczenia faktury. Parametry dostarczonego oleju muszą być zgodne ze świadectwem jakości i z obowiązującymi w tym zakresie normami i wymogami dla kotłowni opalanych paliwem płynnym.
3. W przypadku wątpliwości, co do jakości oleju opałowego, Zamawiający zleci wykonanie badań w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca.
4. W przypadku stwierdzenia niewłaściwej jakości oleju opałowego Wykonawca pokryje również koszty związane z usunięciem ewentualnych awarii pieców CO zasilanych owym olejem.
5. Dostawy oleju będą się odbywały sukcesywnie w dni robocze w godzinach 8.00-14.00 od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w ciągu trwania umowy każdorazowo na zlecenie Zamawiającego (telefoniczne lub mailowe), określając ilość i miejsce dostawy.
6. Jeżeli zaoferowany przez Wykonawcę termin dostawy oleju opałowego przypadałby po dopuszczalnej przez Zamawiającego godzinie dostawy lub w dniu wolnym od pracy, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć olej opałowy w pierwszej dopuszczalnej godzinie następnego dnia roboczego.
7. Szacunkowa ilość oleju opałowego lekkiego wynosi ok. 60 000 litrów. Ostateczna ilość zamówionego oleju opałowego będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w związku z czym, ilość zamówionych w okresie obowiązywania umowy litrów oleju opałowego może być niższa niż określona w SWZ, ale nie niższa niż 30 000 litrów.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu dostaw w przypadku zaistnienia okoliczności, na które Zamawiający nie ma wpływu. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze z tytułu zamówienia przez Zamawiającego mniejszej ilości dostaw niż te, które zostały określone w przedmiocie zamówienia.
9. Pojemność zbiorników na olej opałowy w kotłowniach:
kotłownia przy szkole o pojemności zbiorników 10 000 litrów
(10 zbiorników x 1000l)
kotłownia przy przedszkolu o pojemności zbiorników 5 000 litrów
(5 zbiorników x1000l)
10. Ilość jednorazowego zamówienia oleju opałowego będzie uzależniona od bieżących potrzeb placówki. Średnio jednorazowe dostawy mogą się wahać w ilości od 2000 litrów do nie większej niż 90 % pojemności zbiorników poszczególnej kotłowni.
11. Rozładunek paliwa do wyżej wymienionych zbiorników ma odbywać się cysterną samochodową zgodnie z wymaganiami normy PN-91/C-04024, wyposażoną w końcówkę wlewową z zalegalizowanym "odmierzaczem" (w litrach) - wyposażoną w drukarkę zapewniającą wydruk faktycznych ilości litrów zlewanego paliwa oraz tabelę wskaźnika temperatur podczas napełniania cysterny olejem opałowym.
12. Wykonawca może realizować zamówienia wyłącznie przy pomocy osób - pracowników posiadających wymagane prawem uprawnienia do kierowania autocysterną i rozładunku paliw płynnych oraz na sprzęcie posiadającym aktualne badania techniczne odpowiadające wymogom dla transportu paliw płynnych.
13. Dostawy do poszczególnych kotłowni mogą być łączone, a faktury za dostarczony olej nie muszą być wystawiane oddzielnie, ale musi być możliwość dokonania dokładnego pomiaru dostarczonego oleju do poszczególnych kotłowni.
14. Załadunek, transport i rozładunek zostanie ujęty w cenie jednostkowej oleju.
15. Dowodem przyjęcia dostawy lekkiego oleju będzie dokument WZ ze wskazaną faktyczną ilością dostarczonego paliwa. Ilość dostarczonego oleju do danej kotłowni musi być potwierdzona przez upoważnionego pracownika Zamawiającego i dopiero taka może stanowić podstawę do wystawienia faktury. Rozliczenie ilości dostarczonego oleju będzie się odbywało w litrach.
16. Zamawiający oświadcza, że zamówiony i dostarczony olej opałowy będzie w całości wykorzystywany do celów opałowych.
17. W związku z faktem, iż Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 17 w Gliwicach mieści się na osiedlu, w ścisłej zabudowie domków jednorodzinnych oraz ograniczonym dojazdem do poszczególnych kotłowni - Zamawiający zaleca odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej celem zapoznania się z miejscem dostaw.
18.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszystkie szkody wyrządzone przez swoich pracowników lub inne osoby współpracujące, wyrządzone w mieniu Zamawiającego.
19. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Szacunkowa wielkość prawa opcji nie przekroczy 20% zamówienia podstawowego i będzie realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, w czasie trwania umowy.
20. Cena jednostkowa prawa opcji będzie identycznie obliczana jak w zamówieniu podstawowym, określonym w formularzu oferty - szczegółowe warunki korzystania z prawa opcji - opisane w paragrafie 9 wzoru umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357930,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 361620,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 357930,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROSPED PALIWA Sp. z o.o. Sp. k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262859519
7.3.3) Ulica: Dworcowa 6
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 357930,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-24 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środki ochrony indywidualnej w podziale na 4 części.
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób, znak sprawy; DZPZ.283.28.2025.AP
- Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów w ramach projektu: "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
- Świadczenie usług serwisowych urządzeń prod. OLYMPUS dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Roboty budowlane w podziale na 2 cz: część 1: Naprawa dachu budynku nr 31 w Opolu część 2: Konserwacja elementów wideostrzelnicy w Lublińcu
- Przedłużenie licencji posiadanego przez Zamawiającego systemu Firewall dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 do ogrzewania budynków Domu Pomocy Społecznej w Ludzisku
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego grzewczego dla Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.